معرفی بهترین برندهای خمیردندان

سمانه حسنی
برند خمیردندان یکی از مهم‌ترین مولفه‌هایی است که توجه به آن هنگام خرید این وسیله بهداشتی که یارِ غارِ مسواک است، ضروری‌تر از ضروری است. هزار و یک برند خمیردندان وجود دارد که برخی از آن‌ها صاحب‌نام و معتبر و برخی دیگر بی‌نام و نشان اند. شما برای جلوگیری از پوسیدگی دندان در کودکان کدام […]
معرفی بهترین برندهای خمیردندانبرند خمیردندان یکی از مهم‌ترین مولفه‌هایی است که توجه به آن هنگام خرید این وسیله بهداشتی که یارِ غارِ مسواک است، ضروری‌تر از ضروری است. هزار و یک برند خمیردندان وجود دارد که برخی از آن‌ها صاحب‌نام و معتبر و برخی دیگر بی‌نام و نشان اند. شما برای جلوگیری از پوسیدگی دندان در کودکان کدام یک را انتخاب می‌کنید؟ همین موضوع سبب شده است که کار انتخاب و خرید خمیردندان مناسب کمی دشوار به نظر برسد. شما می‌توانید با خرید یک خمیردندان خوب و یک مسواک برقی کاربردی سلامت مرواریدهایتان را تضمین کنید! نگران قیمت مسواک برقی هم نباشید. در مقایسه با کارایی بی‌نظیرش بسیار ایده‌آل و اقتصادی است!

خمیردندان کلگیت؛ راز سلامت دندان‌های شما

برند خمیر دندان کلگیت یکی از برترین برندهایی است که می‌توانید در بازار بیابید. این خمیردندان پرطرفدار بدون آن که آسیبی هرچند جزئی به مینای دندان شما برساند، به جنگ پلاک‌ها و باکتری‌ها رفته و آن‌ها را از بین می‌برد. خمیردندان کلگیت عملکردی بی نظیری در پاکسازی لکه‌های زرد و سطحی دندان از خود به نمایش گذاشته و زمینه سفید شدن تدریجی دندان‌های شما را فراهم می‌سازد. از جمله اصلی‌ترین ترکیبات خمیردندان کلگیت که سلامت لثه و مینای دندان شما را تضمین می‌کنند، می‌توان به فسفات، فلوراید و کلسیم اشاره کرد. خواص این ترکیبات آنقدر منحصر به فرد و فوق‌العاده است که مانند آن را در هیچ خمیردندان دیگری نمی‌توانید بیابید! این خمیردندان جادویی که دهان را بسیار خوشبو می‌کند، به دلیل برخورداری از ترکیبات ضد حساسیت و ضد پوسیدگی بسیار محبوب است. خمیردندان کلگیت؛ راز سلامت دندان‌های شما

با سنسوداین از شر حساسیت دندان‌ها رها شوید!

برند خمیردندان سنسوداین یکی دیگر از برندهای بزرگ خمیردندان است که طرفداران بی‎شماری دارد. وجود ترکیبات فعال پتاسیم نیترات و استانوس فلوراید این خمیردندان را به بهترین گزینه ممکن برای خلاصی از شر حساسیت دندان‌ها تبدیل نموده است. اگر می‌خواهید گامی بلند در راستای بهبود وضعیت سلامت دهان و دندان خود بردارید، خمیردندان سنسوداین بهترین پیشنهاد برای شماست. این خمیردندان حاوی فلوراید که ضد باکتری هم هست، از لثه و مینای دندان شما محافظت کرده و آن‌ها را تقویت و ترمیم می‌کند. با سنسوداین از شر حساسیت دندان‌ها رها شوید!

اورال بی؛ ضامن سلامت دهان و دندان شما!

برند خمیردندان اورال بی یکی دیگر از پرطرفدارترین برندهایی است که سلامت دندان‌های شما را بی هیچ چون و چرایی تضمین می‌کند! با یک بار استفاده از این خمیردندان بی نظیر دندان‌های شما تا 24 ساعت از شر آسیب‌های ریز و درشت در امان خواهند بود. از مهم‌ترین نقاط قوت خمیردندان ضد باکتری اورال بی که گزینه‌ای ایده‌آل برای مصرف روزانه است، می‌توان موارد زیر را برشمرد:
  • بهره‌مندی از ترکیبات تقویت کننده مینای دندان
  • برخورداری از خاصیت ضد تارتار
  • پیشگیری از بروز التهابات لثه
  • کاهش سطح حساسیت دندان‌ها
  • پیشگیری از پیدایش حفره در دندان‌ها
  • جلوگیری از بروز آسیب‌های ناشی از مواد غذایی اسیدی
برای خرید این برند محبوب مانند دیگر برندهای برتر خمیردندان و محصولات بهداشت دهان و دندان پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی مدیسه است. مدیسه همیشه بهترین برندها را با منصفانه‌ترین قیمت ارائه می‌دهد. به همین دلیل است که امسال توانسته است در جشنواره برند محبوب مقام اول از طرف مصرف‌کنندگان را بدست آورد.

خمیردندان میسویک؛ گزینه‌ای ایده‌آل!

خمیردندان میسویک یکی از برترین برندهای سوئیسی خمیردندان است که در ساخت آن از تکنولوژیBio Repair به معنای ترمیم به روش طبیعی بهره گرفته‌اند. بدین ترتیب میسویک بهترین گزینه برای ترمیم و درمان دندان‌های حساس و آسیب دیده است. اگر دندان‌هایی حساس و آسیب دیده دارید و از خمیردندان‌های دیگر قطع امید کرده‌اید، پیشنهاد ما به شما میسویک است. این خمیردندان پرطرفدار که علاوه بر مدل تیوپی در بسته بندی‌های پمپی نیز در بازار یافت می‌شود، از خاصیت سفیدکنندگی قابل ملاحظه‌ای برخوردار است. خمیردندان میسویک علاوه بر حفظ سلامت دهان و دندان، به زیبایی و درخشندگی دندان‌هایتان نیز کمک می‌کند. اگر به دنبال خمیردندانی با قیمت مناسب می‌گردید که از دندان‌های شما در برابر ورود آسیب‌های مختلف محافظت کند، دهانتان را خوشبو کرده، لکه‌ها را نابود و از التهاب و خونریزی لثه‌هایتان جلوگیری به عمل آورد، میسویک مخصوص شماست که می‌توانید در سایت مدیسه و در بین لوازم آرایشی و بهداشتی پیدا کنید. در خرید آن تعلل نکنید!

خمیردندان مریدنت؛ یک خمیردندان و یک دنیا خاصیت!

برند خمیردندان مریدنت یکی از سرشناس‌ترین برندها است که افراد زیادی مشتاق خرید محصولات آن هستند. در این که تمام خمیردندان‌ها لکه‌های سطحی دندان را زدوده و به شیوه‌ای مکانیکی موجب سفیدی دندان‌ها می‌شوند، هیچ شکی نیست. اما خمیردندان مریدنت پا را از این فراتر گذاشته و علاوه بر تمیزی مکانیکی، لکه‌زدایی شیمیایی را هم به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد. کاهش التهاب لثه، جلوگیری از تشکیل جرم و پلاک و خوشبو کردن دندان از دیگر ویژگی‌های مهم خمیردندان مریدنت است.

با خمیردندان اکتیو بنسر سفیدی دندان شما تضمینی است!

خمیردندان ذغالی بنسر قاتل بوی بد دهان شماست. این خمیردندان بی‌نظیر که حاوی کربن فعال است، دندان‌های شما را به بالاترین سطح از سفیدی می‌رساند. آیا از وجود لکه‌های مواد غذایی همچون قهوه، چای و... بر روی دندان‌هایتان به ستوه آمده‌اید؟! این که غصه خوردن ندارد. بنسر را برای چنین روزی ساخته‌اند! اگر فکر می‌کنید خمیردندان بنسر دندان‌ها را از طریق فرسایش سطح آن‌ها سفید می‌کند، باید خدمتتان عارض شویم که اشتباه می‌کنید. بنسر بدون آن که کوچکترین دردسری برای مینا و تاج دندان شما ایجاد کند، تمام جرم‌ها و لکه‌ها را از سطح آن‌ها می‌زداید. با خمیردندان اکتیو بنسر سفیدی دندان شما تضمینی است!

با کرست زیبایی و سلامت را یک جا بخرید!

برند خمیردندان کرست یکی از پرفروش‌ترین برندهای خمیردندان است که دندان‌های شما را سفید و براق می‌کند. این خمیر دندان جرم‌زدا که دشمن سرسخت پوسیدگی است، دهان شما را ضدعفونی کرده و زردی ناخوشایند دندان‌هایتان را می‌زداید. خمیردندان کرست با عصاره نعنا سبز تنفس شما را تازه و دهانتان را خوشبو می‌کند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که خمیردندان کرست 7 کاره است. مقاومت در برابر پوسیدگی مینا و ریشه، از بین بردن جرم، از بین بردن پلاک، رفع بوی بد دهان، جلوگیری از رشد باکتری‌ها، جلوگیری از ایجاد رنگدانه و حفظ تازگی و شادابی دهان و دندان 7 وظیفه اصلی ای هستند که کرست به خوبی از پس انجامشان برآمده است!  

خمیردندان بَس

خمیردندان بس یکی از پرطرفدارترین خمیردندان‌های ایرانی است که از خاصیت سفیدکنندگی بی‌نظیری برخوردار می‌باشد. این برند خمیردندان که برای استفاده روزانه مناسب است، از مینای دندان‌ها محافظت به عمل آورده و مانع از پوسیدگی آن‌ها می‌شود.

خمیردندان پونه

خمیردندان پونه یکی از معروف‌ترین و باسابقه‌ترین خمیردندان‌های ایرانی است که به احتمال قریب به یقین شما هم تجربه استفاده از آن را دارید. این خمیر دندان باکیفیت که کمک شایانی به حفظ سلامت دهان و دندان شما می کند، قیمتی بسیار ایده آل دارد. اگر به دنبال یک خمیردندان ایرنی اقتصادی برای استفاده روزانه می‌گردید، چه گزینه‌ای بهتر از پونه؟!

خمیردندان نسیم

برند خمیردندان نسیم یکی از برترین برندهای ایرانی می‌باشد که بوی بد دهان را از بین برده و قاتل باکتری‌های مخرب دندان است. از نقش فوق‌العاده این خمیر دندان در سفیدی و درخشندگی دندان‌ها نمی‌توان چشم پوشید!    
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ