لاغری موضعی پیروزی چیست؟

منوچهر صدری
لاغری موضعی پیروزی  یعنی لاغر کردن یا آب کردن اندامی که به چاقی موضعی دچار است. این موضوع هرچند سخت، اما غیر ممکن نیست و راه‌هایی برای این کار در دسترس قرار گرفته است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، روش های غیر جراحی با کمک دستگاه هایی مانند آراف، کویتیشن، ال پی جی،… به کمک بشر […]

لاغری موضعی پیروزی  یعنی لاغر کردن یا آب کردن اندامی که به چاقی موضعی دچار است. این موضوع هرچند سخت، اما غیر ممکن نیست و راه‌هایی برای این کار در دسترس قرار گرفته است.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، روش های غیر جراحی با کمک دستگاه هایی مانند آراف، کویتیشن، ال پی جی،… به کمک بشر آمده است تا چربی های اضافه را از بین ببرد و اندامی زیبا داشته باشد.

عوامل موثر در چاقی موضعی

  • نحوه زندگی یکی از عوامل مهم در چاقی می باشد
  • بی تحرکی یا به عبارتی پشت میز نشستن می تواند در چاقی بسیار موثر باشد
  • عوامل وراثتی از موارد رایج در چاقی می باشد
  • زایمان از دیگر موارد موثر در چاقی موضعی میباشد

لاغری موضعی برای کدام قسمت های بدن موثر است؟

از مناطقی که دستگاه لاغری موضعی بر آن اثر پذیر است، شامل موارد زیر می شود:

  • ران
  • باسن
  • اطراف لگن
  • سلولیت جانبی پوست شل

روش های لاغری موضعی

روش های لاغری موضعی به دو روش تقسیم می شوند:

1. روش اول روش های تهاجمی می باشد که اثر بخشی آن آنی است و نیاز به عمل های زیبایی دارد.

  • ماموپلاستی
  • ابدومینوپلاستی
  • لیپوساکشن
  • لیبوماتیک

2. روش دوم روش های غیر تهاجمی می باشند که مدت زمان اثربخشی آن ها زیاد می باشند و نیاز به صرف زمان برای نتیجه گیری دارد.

  • کربوکسی تراپی
  • کرایولیپولیز
  • لاغری با دستگاه آراف
  • گن لاغری
  • کرم های لاغری
  • EMS
  • LPG
  • دستگاه‌های لاغری موضعی

افرادی که از چاقی موضعی رنج می برند، علاقه مند به کاهش چربی و تغییر قسمت های بدن خود هستند.

خط کمر، ران‌ها، باسن و بازوها، نواحی رایجی هستند که افراد تمایل دارند چربی اضافی آن‌ها را کاهش دهند.

اما برای کاهش چربی و لاغری موضعی از طریق ورزش و رژیم غذایی مستلزم زمان و تلاش می باشد.

ما به شما برای کاهش چربی و لاغری موضعی سریع، دستگاه‌ها و روش‌های لاغری موضعی در پیروزی که از جدید ترین روش‌های کاهش سایز استفاده می‌کنند را پیشنهاد می کنیم.

لاغری موضعی پیروزی چیست؟

طب سوزنی لاغری جهت کاهش وزن

طب سوزنی لاغری یکی از روش های لاغری و رسیدن به اندام ایده آل است. شما با انجام دوره درمان و رعایت موارد پزشکی و سلامتی خود میتوانید به کاهش وزن برسید.

تناسب وزن یکی از عوامل مورد نیاز برای احساس سلامت و شادابی است.

اما شاید این سوال در ذهن شما وجود داشته باشد که چه سنی مناسب این روش درمان می باشد و نتیجه اثربخشی خواهد داشت؟

باید بدانید که طب سوزنی در سنین پایین‌تر نتایج بهتری خواهد داشت و ورزش کردن در کنار روش درمانی طب سوزنی، به این روند سرعت خواهد بخشید.

این نکته حائز توجه می‌باشد که به‌دلیل مشکلات و اختلالات هورمونی، ممکن است طب سوزنی نتایج مطلوب و دل‌خواهی نداشته باشد. در این صورت لازم است از دارو‌های شیمیایی نیز استفاده کرد.

با انجام طب سوزنی به طور معمول ۴ الی ۸ سانت سایز و حدود ۲ تا ۴ کیلو وزن کم کنید.

زنان و بانوانی که دوره قبل از یائسگی را طی می‌کنند، احتمالا فرایند لاغری آنها حدود ۲ سال طول بکشد دلیل این امر نوسانات شدید هورمونی چاقی می‌باشد.

علاوه بر این بیمارانی که مصرف کننده دارو‌هایی نظیر داروهای فشار خون و یا کورتون‌ها می‌باشند، یا مبتلا به بیماری‌هایی چون هایپوتیروئید یا تیروئید کم کار هستند، پیش بینی می‌شود درمان چاقی برای آن‌ها کار ساز نباشد، و طب سوزنی برای آنها نتیجه نداشته باشد.

طب سوزنی یکی از روش‌های بسیار مؤثر و کم عارضه جهت درمان و بهبودی بیماری‌های زمینه‌ای است. این روش حدود ۲۵۰۰ سال است به‌عنوان یک راهکار درمانی استفاده می‌شود.

در این روش از سوزن‌های ریز برای تحریک نقاط حساس بدن استفاده می‌شود. این تحریک موجب بازگشت انرژی بدن و بهبود عملکرد آن قسمت خواهد شد. برای لاغری با طب سوزنی نیز نقاط خاص بدن تحریک‌شده و رطوبت اضافی آن دفع می‌شود. همچنین گردش خون در این نقاط بهبودیافته و درنهایت چربی‌های اضافی از بین می‌روند.

طب سوزنی لاغری جهت کاهش وزن

روش لیفت صورت بدون جراحی

 لیفت صورت بدون جراحی یکی از روش های جوانسازی پوست صورت می باشد. میدانید که پوست صورت به تدریج در اثر عواملی شل میشود.

این عوامل شامل افزایش سن، استرس و تغذیه نامناسب می باشد.

با گذشت زمان و بروز شدن علم روش‌های مختلفی برای جوان‌تر و زیباتر شدن پوست صورت و چهره افراد ارائه شده است.

یکی از این روش‌ها لیفت صورت است که خود دارای روش‌های مختلفی است. درمان با لیفت برای افرادی مناسب تر است که افتادگی پوست صورت را در اثر افزایش سن تجربه کرده اند و نمیخواهند این وضعیت برایشان ادامه دار باشد.

با توجه به این موضوع روش های جراحی ریسک بیشتر و علاوه بر آن مراقبت های ویژه تری نیاز دارد پس چه بهتر میشود که روش بدون جراحی را جایگزین آن نماییم.

روش های جراحی با هدف جوانسازی بسيار متنوع هستند و با توجه به نوع درمان بعضی از آن فقط در سطح پوست انجام میگیرد و عده دیگر عضلات زیر پوستی را نیز درگیر می نماید.

تشخیص دقیق اینکه چه روشی برای برطرف کردن افتادگی‌های صورت شما بهتر خواهد بود، به تشخیص پزشک بستگی دارد.

هیچ‌یک از روش‌های لیفت صورت بدون جراحی نیازی به بیهوشی ندارند. در این روش‌ها پزشک در صورت نیاز از بی‌حس‌کننده‌های موضعی استفاده می‌کند که اثرات آن معمولا پس از مدتی کوتاه برطرف خواهد شد.

عوارض این روش‌ها بسیار کمتر بوده و دوره نقاهت ندارند. در واقع در همه موارد بیمار پس از جلسه درمان می‌تواند به کارها و فعالیت‌های روزانه خود ادامه دهد.

لیفت صورت بدون جراحی خود دارای روش‌های مختلفی است و برای افراد مختلفی اثرگذار خواهد بود. بنابراین اینکه کدام یک از روش‌های موجود برای شما مناسب است باید توسط پزشک مشخص شود.در اين روش های جراحی بیمار را بیهوش می نمایند و پس از آن اقدامات لازم را انجام میدهند و حدود دوساعت ممکن است کار طول بکشد تا کار جراح و متخصص پایان یابد.

از بین عوامل تاثیرگذار بر نتیجه لیفت صورت بدون جراحی در جنس پوست و سن فرد را میتوانیم نام ببریم.

در عمل لیفت صورت با محکم کردن عضلات زیرین، حذف و جداسازی چربی اضافی و کشیدن پوست گردن و صورت، چین و چروک های روی پوست کمتر می شود.

لیفت صورت بدون جراحی یکی از اقدامات زیبایی است که باید حتما با رعایت نکات بهداشتی و تحت نظر پزشک متخصص انجام شود.

در ادامه به معرفی یکی از کلینیک های معتبر شهر تهران می پردازیم.

کلینیک زیبایی مینیاتور در شرق تهران

کلینیک های زیبایی با بروز شدن علم در پزشکی خدمات بیشتری را ارائه می دهند که شما میتوانید به زیبایی و شادابی خود بپردازید و حس نشاط را بدست آورید.از میان کلینیک های زیبایی باید مناسب ترین کلینیک انتخاب شود که بهترین خدمات را به شما ارائه دهد. حتما پیش از اقدام جدی درباره میزان اعتبار کلینیک درمانی و پزشکان فعال در آن اطلاعات کافی به دست آورید.

کلینیک زیبایی مینیاتور در شرق تهران محدوده پیروزی، یکی از مجهزترین مراکز زیبایی و درمانی می باشد. شما میتوانید با مراجعه به این مجموعه و بهرمندی از خدماتشان به زیبایی جوانی خود بیافزایید.

برای آشنایی بیشتر و کسب اطلاعات به وب سایت مراجعه و یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

منتظر حضور شما عزیزان هستیم.

02133252399

02133316820

09351242341

آدرس : تهران، خیابان پیروزی، بعد از اتوبان امام علی (ع)، روبروی خیابان زاهد گیلانی، جنب شیرینی زیتون، پلاک 806، طبقه دوم، واحد 4

کلینیک زیبایی مینیاتور
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ