استایل خفن محمدرضا گلزار/ آقای بازیگر با تیپ تمام آمریکایی!

alodoctoradmin
محمدرضا گلزار بعد از ازدواج خود با استایل نایکی و ایرجردن مشغول بازی پدل رویت شده است. او این روزها بیشتر از پیش به شکل جدی ورزش را دنبال می کند. محمدرضا گلزار، ستاره سینمای ایران، که انتشار یک گزارش کامل از روتین روزانه همراه با تمرینات ورزشی مخصوص او در ورزش سه با استقبال […]

محمدرضا گلزار بعد از ازدواج خود با استایل نایکی و ایرجردن مشغول بازی پدل رویت شده است. او این روزها بیشتر از پیش به شکل جدی ورزش را دنبال می کند. محمدرضا گلزار، ستاره سینمای ایران، که انتشار یک گزارش کامل از روتین روزانه همراه با تمرینات ورزشی مخصوص او در ورزش سه با استقبال ویژه‌ای همراه شده بود، یکی از دنبال‌کنندگان جدی پدل محسوب می‌شود.

محمدرضا گلزار که پیشتر با حضور در رشته والیبال و ایفای نقش به عنوان مربی بدنساز یکی از باشگاه‌های لیگ برتری، قرابت خود به ورزش حرفه‌ای را نشان داده بود، حالا با تمرکز روی پدل، مهارت خود در این رشته را هم به رخ کشیده است.

گلزار روز گذشته در یک تورنمنت پدل در یکی از زمین‌های سرپوشیده مخصوص این رشته در دبی شرکت کرده بود تا آمادگی خود را محک بزند و توانایی‌اش در این ورزش را به بوته آزمایش بگذارد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ