بازگشت شهاب زاهدی دوم هم به پرسپولیس قطعی شد؟

معصومه صادقیان
پس از حضور در خارج از ایران، مهاجم سابق پرسپولیس پیشرفت قابل توجهی را کسب کرده و احتمالاً در آینده به باشگاه پرسپولیس بازگردد. امیر روستایی اولین لژیونر ایرانی است که راهی لیگ بحرین شد و به این ترتیب روستایی ۲۵ساله (مهاجم سابق پرسپولیس) در لیگی به نام «ناصر بن حمد» برای تیمی به اسم […]

پس از حضور در خارج از ایران، مهاجم سابق پرسپولیس پیشرفت قابل توجهی را کسب کرده و احتمالاً در آینده به باشگاه پرسپولیس بازگردد.

امیر روستایی اولین لژیونر ایرانی است که راهی لیگ بحرین شد و به این ترتیب روستایی ۲۵ساله (مهاجم سابق پرسپولیس) در لیگی به نام «ناصر بن حمد» برای تیمی به اسم «ستره» بازی خواهد کرد.

این قرارداد، احتمالا پاداشی برای درخشش بازیکن ایرانی در فصل گذشته مسابقات دسته دوم لیگ قطر است؛ جایی که او با پیراهن الشحانیه ۱۶گل به ثمر رساند و عنوان آقای گلی این بازی‌ها را از آن خود کرد.
بعید است بتوان پیوستن به لیگ بحرین را نسبت به بازی در دسته دوم فوتبال قطر نوعی ترقی به شمار آورد اما احتمالا این جابه‌جایی از نظر مالی به سود مهاجم ایرانی تمام‌شده است.

روستایی در نخستین ترکیب گابریل کالدرون برای پرسپولیس در مسابقات رسمی، در مصاف هفته اول لیگ نوزدهم در برابر پارس‌جنوبی جم به بازی گرفته شد.
این یعنی مرد آرژانتینی نگاه ویژه‌ای به او داشت اما این بازیکن توقعات را برآورده نکرد و پس از آن در پیکان و نفت مسجدسلیمان هم موفق نبود تا اینکه پیراهن الشحانیه را به تن کرد و دوران موفقی را در این تیم پشت سر گذاشت.شاید شرایط روستایی به نوعی تداعی‌کننده وضعیت شهاب زاهدی باشد؛ بازیکنی که بعد از ناکامی در پرسپولیس به اروپا رفت و با اثبات شایستگی‌هایش دوباره به جمع سرخپوشان بازگشت. البته که کار زاهدی در اوکراین دشوارتر بود اما فعلا روستایی هم توانسته نظر منتقدان را جلب کند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ