ازدواج خانم بازیگر برنده اسکار بعد از 19 سال نامزدی

معصومه صادقیان
میشل یو خانم بازیگر برنده اسکار اهل مالزی پس از 19 سال نامزدی بلاخره با ژان تاد، مدیرعامل سابق شرکت فراری، ازدواج کرده است! میشل یو بازیگر 60 ساله مشهور در طی یک مراسم خصوصی و لوکس در ژنو سوئیس با نامزدش ژان تاد ازدواج کرد. میشل یو پس از 19 سال نامزدی با شریک احساسی […]

میشل یو خانم بازیگر برنده اسکار اهل مالزی پس از 19 سال نامزدی بلاخره با ژان تاد، مدیرعامل سابق شرکت فراری، ازدواج کرده است!

میشل یو بازیگر 60 ساله مشهور در طی یک مراسم خصوصی و لوکس در ژنو سوئیس با نامزدش ژان تاد ازدواج کرد. میشل یو پس از 19 سال نامزدی با شریک احساسی خود مدیرعامل سابق فراری ژان تاد ازدواج کرد. یو که در ماه مارس به عنوان اولین زن آسیایی برنده جایزه اسکار تاریخ ساز شد، روز پنجشنبه در مراسمی در سوئیس عروس شد.

بازیگر 60 ساله «همه چیز همه جا همه جا به یکباره» و تاد که مدیر عامل سابق فراری است، روز خاص خود را با تعدادی از دوستان نزدیک خود جشن گرفتند.
یکی از این مهمان‌ها فیلیپ ماسا راننده فورمول 1 سابق بود. ماسا با انتشار تصاویری از مراسم عروسی این زوج، ازدواج آن‌ها را تبریک گفت.اولین عکس کارت عروسی این زوج را نشان می‌داد که بر روی آن جزئیات شیرین داستان عشق آن‌ها نوشته شده بود.

بر روی این کارت نوشته شده بود: «ما در 4 ژوئن سال 2004 در شانگهای ملاقات کردیم. در 26 ژوئیه 2004، ژان تاد از میشل یوه خاستگاری کرد و او جواب بله داد.امروز پس از گذشت 6992 روز در 27 ژوئیه 2023 در ژنو، در کنار خانواده و دوستان مهربانمان، بسیار خوشحالیم که این لحظه خاص را با هم جشن می‌گیریم.

مهمان ویژه و جالب مراسم عروسی خانم بازیگر!جایزه اسکار میشل یو نیز یک مهمان افتخاری در مراسم عروسی این زوج بود.یکی از عکس‌ها خانم بازیگر را نشان می‌دهد که همسرش را در آغوش گرفته است در حالی که جایزه اسکارش در گوشه‌ای از تصویر مشخص است.میشل یو دو لباس لوکس و گران قیمت برای مراسم ازدواج خود به تن کرد. در حالی که تاد برای این مناسبت خاص کت و شلواری سرمه‌ای به تن داشت.ماسا همچنین عکسی از لحظه شیرینی که این زوج بله گفته و گواهی ازدواج خود را امضا کردند نیز به اشتراک گذاشت.یو برای اولین بار تاد را در شانگهای چین ملاقات کرد
. این خانم بازیگر در مصاحبه‌ای فاش کرده بود که ملاقات با همسرش شبیه به یک افسانه بوده است. تاد نیز قبلاً فاش کرده بود که مایکل شوماخر به او کمک کرد تا اولین پیام خود به میشل را ارسال کند.یو قبلا از سال 1988 تا 1991 با دیکسون پون تاجر هنگ کنگی ازدواج کرده بود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ