شباهت یا حضور باربی آمریکایی در ترکیه ؟

معصومه صادقیان
شباهت افرا ساراچ اوغلو به عروسک های باربی سوژه شد. طرفداران افرا ساراچ اوغلو با انتشار عکسی شباهت این بازیگر زن ترک با عروسک های باربی را سوژه کردند. جالب است بدانید این بازیگر ترکیه ای ۱۷۰ سانتی متر قد و ۴۹ کیلوگرم وزن دارد که این اعداد اندام او را واقعا همانند عروسک های […]

شباهت افرا ساراچ اوغلو به عروسک های باربی سوژه شد.

طرفداران افرا ساراچ اوغلو با انتشار عکسی شباهت این بازیگر زن ترک با عروسک های باربی را سوژه کردند. جالب است بدانید این بازیگر ترکیه ای ۱۷۰ سانتی متر قد و ۴۹ کیلوگرم وزن دارد که این اعداد اندام او را واقعا همانند عروسک های باربی کرده است.
شباهت باورنکردنی بازیگر زن ترکیه‌ به باربی
افرا ساراچ اوغلو کیست؟
افرا ساراچ اوغلو متولد ۲ دسامبر ۱۹۹۷ در ترکیه، بازیگر است. او فعالیت خود را سال ۲۰۱۶ در ۱۸ سالگی با تاخیر انداختن در ورود خود به دانشگاه با فیلم شانس دوباره شروع کرد. در سال ۲۰۱۸ ساراچ اوغلو در ۲۱ سالگی کنار فعالیت هنری خود به عنوان مدل برند لباس ورزشی Hummel وارد این عرصه شد و حالا مدل و فتو مدل است.

داستان فیلم باربی

باربی (انگلیسی: Barbie) فیلم کمدی فانتزی آمریکایی محصول ۲۰۲۳ به کارگردانی گرتا گرویگ است که فیلم‌نامه را به‌همراه نوآ بامباک نوشت. این فیلم مبتنی بر عروسک‌های باربی از شرکت متل است و نخستین لایو اکشن ساخته‌شده بر اساس این عروسک پس از مجموعه‌ای از فیلم‌های تلویزیونی و انیمیشن به‌شمار می‌رود. مارگو رابی نقش باربی و رایان گاسلینگ نقش کن را ایفا می‌کند که به‌دنبال وقوع بحران وجودی، به سفر خودشناسی می‌روند. دیگر گروه بازیگران شامل آمریکا فررا، کیت مک‌کینون، ایسا رای، رئا پرلمان و ویل فرل می‌شوند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ