استایل متفاوت قدرتمندترین زنان ورزشکار ایرانی! + عکس

معصومه صادقیان
تیپ مجلسی خواهران منصوریان سوژه شد: عکس دسته جمعی خواهر منصوریان در اینستاگرام را می بینید که بر خلاف استایل ورزشی همیشکی اینبار با استایلی متفاوت ظاهر شدند. سه خواهر منصوریان، ورزشکارانی که در رشته ووشو قهرمان هستند. آنها در خانواده ای فقیر در سمیرم اصفهان متولد شدند. پدر و مادر آن ها کشاورز بودند. […]

تیپ مجلسی خواهران منصوریان سوژه شد:

عکس دسته جمعی خواهر منصوریان در اینستاگرام را می بینید که بر خلاف استایل ورزشی همیشکی اینبار با استایلی متفاوت ظاهر شدند. سه خواهر منصوریان، ورزشکارانی که در رشته ووشو قهرمان هستند. آنها در خانواده ای فقیر در سمیرم اصفهان متولد شدند. پدر و مادر آن ها کشاورز بودند. زمانی که کوچک بودند، پدرشان به دلیل فقر و تامین هزینه های زندگی، به بهانه ی کار به شیراز رفت و آنجا ازدواج کرد و دیگر بازنگشت.
سن سهیلا منصوریان
سهیلا منصوریان در ۱ مهر ۱۳۶۹ در سمیرم متولد شد. وی یکی از قهرمانان ووشو کار است. ابتدا شهربانو و بعد الهه و بعد سهیلا وارد این رشته ورزشی شد. وی عاشق کونگ فو و کیک بوکسینگ بود و در هر دو رشته خیلی خوب عمل کرد اما به دلیل تشویق خواهران و نبودن امکانات برای این دو ورزش، به حمع خواهران خود پیوست و در رشته ووشو نیز به موفقیت رسید.

بیوگرافی الهه منصوریان

الهه منصوریان یکی از خواهران ووشو کار قهرمان است. ایشان اولین خواهری بود که وارد ورزش ووشو شد. خواهرانش او را تکنیکی تر از خودشان می دانند. او افتخارات زیادی را کسب کرده است.

بیوگرافی شهربانو منصوریان
شهربانو منصوریان متولد ۸ بهمن ۱۳۶۴ در اصفهان قهرمان ووشوکار ایران است. تا پنجم ابتدایی درس خواند، سپس تحصیلات رو کنار گذاشت و در نبود پدر کارگری کرد تا مخارج خانواده اش را تامین کند و حالا قهرمان جهان است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ