نامزدی “جیسو” گروه “بلک پینک” با آقای بازیگر کره‌ای!

معصومه صادقیان
رابطه احساسی جیسو بزرگترین عضو گروه کی‌پاپ بلک پینک با آن بو هیون آقای بازیگر اهل کره جنوبی تایید شده است! آژانس مدیریت آن بو هیون بازیگر کره‌ای رابطه احساسی او با جیسو خانم آیدل مشهور را تایید کرده است!جیسو اولین عضو از گروه بلک پینک است که به صورت رسمی و عمومی وارد یک […]

رابطه احساسی جیسو بزرگترین عضو گروه کی‌پاپ بلک پینک با آن بو هیون آقای بازیگر اهل کره جنوبی تایید شده است!

آژانس مدیریت آن بو هیون بازیگر کره‌ای رابطه احساسی او با جیسو خانم آیدل مشهور را تایید کرده است!جیسو اولین عضو از گروه بلک پینک است که به صورت رسمی و عمومی وارد یک رابطه احساسی شده است،آژانس این آقای بازیگر در بیانیه‌ای اعلام کرده است: «این دو ستاره در مرحله آشنایی هستند. آن‌ها به آرامی با احساسات یکدیگر آشنا می‌شوند.»

این بیانیه پس از گزارش‌های رسانه‌های محلی کره جنوبی مبنی بر دیده شدن این زوج در سئول منتشر شد،این آژانس تایید کرده است که جیسو 28 ساله و آن بو هیون 35 ساله در رابطه احساسی هستند.

کمپانی وای جی که نماینده گروه بلک پینک است نیز بیانیه مشابهی را به خبرگزاری‌های کره جنوبی ارائه کرده است،آن بو هیون فعالیت حرفه‌ای خود را در سال 2014 به عنوان بازیگر در مجموعه تلویزیونی صلیب طلایی آغاز کرد،این آقای بازیگر از آن زمان در سریال‌های متعدد دیگر و چندین فیلم ظاهر شده است.

رابطه احساسی جیسو و آن بو هیون تایید شد!
او به ویژه برای بازی در نقش اصلی مرد سریال «نام من» شناخته می‌شود. آن بو هیون برای بازی در سریال‌های نام من و سلول‌های یومی برنده جایزه شده است،جیسو نیز در کنار فعالیت در گروه فوق موفق بلک پینک بازیگری را نیز امتحان کرده است،اولین تجربه بازیگری جیسو در نقش یون یئونگ در سریال تلویزیونی «گل یخی» در سال 2021 بوده است،خبر رابطه احساسی جیسو پس از آن تایید شده است که اعضای این گروه همواره درگیر شایعات قرار گذاشتن و رابطه احساسی هستند،در سال جاری جنی یکی دیگر از اعضای گروه بلک پینک در حال قدم زدن با تهیونگ از گروه بی تی اس در پاریس دیده شده بود.

این موضوع آغاز شایعات بی پایان درباره رابطه احساسی میان این دو آیدل بود،بلک پینک پیش از این در ماه آوریل به عنوان کنسرت اصلی جشنواره موسیقی مشهور کواچلا اجرا کردند.

این گروه چهار نفره تور اصلی خود را اواخر این ماه در آمریکای شمالی آغاز می‌کند. بلک پینک در شرق رادرفورد، لاس وگاس، سان فرانسیسکو و لس‌آنجلس اجرا خواهد کرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ