علی دایی و جشن عروسی لاکچری اش!!

معصومه صادقیان
تصویری عجیب از کیک جشن عروسی دوم علی دایی که طرح طاووس را دارد در فضای مجازی پر بازدید شد. علی دایی بهترین گلزن تاریخ تیم ملی ایران شناخته شده است. علی دایی در کارنامه ورزشی خود افتخارات زیادی را کسب کرده است. کمتر کسی است که از استعداد ها و همچنین جوانمردی های علی […]

تصویری عجیب از کیک جشن عروسی دوم علی دایی که طرح طاووس را دارد در فضای مجازی پر بازدید شد. علی دایی بهترین گلزن تاریخ تیم ملی ایران شناخته شده است.

علی دایی در کارنامه ورزشی خود افتخارات زیادی را کسب کرده است. کمتر کسی است که از استعداد ها و همچنین جوانمردی های علی دایی بی خبر باشد. زندگینامه علی دایی را در ادامه بخوانید.
علی دایی و ازدواج اولش
علی دایی در سن بیست و پنج سالگی با مریم ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دختری به نام دنیز می باشد که این ازدواج به جدایی انجامید و مجدد در سال 1383 با مونا فرخ آذری همسر فعلی خود ازدواج کرد، او اهل اردبیل است و سال 1356 در تهران به دنیا آمده که تحصیلاتش نیز کارشناس ارشد مهندسی صنایع غذایی می باشد.
علی دایی در سال 1381 با دختری به نام مریم ازدواج کرد و آن دو صاحب دختری بنام دنیز شدند اما سرانجام از یکدیگر جدا شدند، دنیز به همراه مادرش خارج از ایران زندگی می‌کند.

علی دایی و همسر دومش
مونا فرخ آذری که طراح جواهرات نیز می باشد. در سال 1384 با علی دایی ازدواج کرده که حاصل این ازدواج در سال دختری بنام نورا می باشد.

فرزندان علی دایی
دنیز دایی دختر بزرگ علی دایی (از همسر سابقش مریم) می باشد که البته همراه مادر خود در لندن زندگی می‌کند و در صفحه اینستاگرام خود دنبال کننده های فراوانی دارد،نورا دیگر فرزند علی دایی که در سال 1388 به دنیا آمده است، دختری با نام نورا که علی دایی به وی بسیار علاقه دارد و می گوید:دوست دارم نورا به همه چیز برسد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ