بیماری مرگبار زندگی سوپرمدل مشهور را تهدید کرده است!

معصومه صادقیان
بلا حدید سوپرمدل مشهور 26 ساله عکس‌هایی از نبرد طاقت‌فرسای خود با بیماری سختی که در 2012 به آن مبتلا شد را به اشتراک گذاشته است! بلا حدید جزئیاتی از نبرد سخت و طاقت‌فرسای خود با بیماری خطرناک لایم را به تازگی به اشتراک گذاشته است، بلا حدید پس از سپری کردن 100 روز درمان […]

بلا حدید سوپرمدل مشهور 26 ساله عکس‌هایی از نبرد طاقت‌فرسای خود با بیماری سختی که در 2012 به آن مبتلا شد را به اشتراک گذاشته است!

بلا حدید جزئیاتی از نبرد سخت و طاقت‌فرسای خود با بیماری خطرناک لایم را به تازگی به اشتراک گذاشته است، بلا حدید پس از سپری کردن 100 روز درمان شدید جرئیاتی از نبرد خود با بیماری لایم را به اشتراک گذاشت،این خانم سوپرمدل جوان بیش از ده سال پیش به این بیماری مبتلا شد و از آن زمان در حال درمان است. بیماری خطرناک باعث خداحافظی موقت خانم سوپرمدل با صنعت مد و فشن شده است
بلا حدید پس از پشن سر گذاشتن بیش از 100 روز درمان پزشکی برای بیماری لایم عکس‌هایی از روزهای سخت خود به اشتراک گذاشته است، او پس از تشخیص بیماری لایم در سال 2012 با این بیماری خطرناک دست و پنجه نرم می‌کند.

درگیری خانم مدل با این بیماری اخیرا به حدی زیاد شده است که او مجبور به مرخصی پزشکی از محل کار خود شده است، بیماری لایم یک عفونت باکتریایی است که می‌تواند توسط کنه‌های آلوده به انسان منتقل شود،درمان این بیماری در صورت تشخصی به موقع آسان‌تر است. افراد مبتلا به این بیماری حتی پس از درمان نیز برای سال‌ها به علائمی مانند خستگی، درد و از دست دادن انرژی دچار خواهند بود.

صحبت‌های خانم سوپرمدل درباره بیماری خطرناکش
تشخصی این بیماری در بلا و برادرش، انوار حدید، به بیش از یک دهه پیش برمی‌گردد. نسخه پزشک این خانم مدل در سال 2014 علائم خستگی، افسردگی و سردرد او را تایید کرده بود.

اکنون بلا نگاهی اجمالی به زندگی خود در ماه‌های اخیر و درگیری با این بیماری را برای طرفدارانش ممکن کرده است، در این عکس‌ها می‌توان خانم مدل را در حالی که روی تخت بیمارستان دراز کشیده و سیم‌ها و لوله‌هایی به متصل هستند دید. بلا حدید در توضیح این عکس‌ها نوشت: «زندگی در این وضعیت آسیب زیادی بر من وارد کرده است، بیماری من در طول زمان وخیم شده است و کار کردن برایم غیر ممکن است. من تمام تلاشم را می‌کنم تا خانواده‌ام و افرادی که از من حمایت می‌کنند را سربلند کنم.»

بلا با تشکر از مادرش یولاندا که او نیز از این بیماری رنج می‌برد، افزود: «از مادرم سپاسگزارم که تمام سوابق پزشکی من را نگه داشت، به من پایبند بود و هرگز من را تنها نگذاشت. او همیشه از من محافظت و حمایت کرد و از همه مهمتر همیشه من را باور داشت.»
زندگی ام را تغییر نمی دهم
بلا در بخش دیگری از توضیح طولانی خود نوشت: «من حاضر نیستم هیچ بخشی از زندگی خودم را تغییر بدهم، تمام اتفاق‌های زندگی من باعث شده است که به فردی که امروز هستم تبدیل شوم.

دنیا به دردناک‌ترین و زیباترین روش کار می‌کند. با این حال همه چیز زمانی که با تمام قوا مبارزه کنی بهتر می‌شود.»

او توضیح‌های تکان دهنده خود را با این جمله به پایان رساند: «وقتی آماده شدم برمی‌گردم. دلم برای همه شما بسیار تنگ شده است. من همه شما را خیلی دوست دارم.» طرفداران سریعاً به بخش نظرات این پست اینستاگرامی رفتند تا حمایت خود از این خانم سوپرمدل را نشان دهند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ