جدیدترین قیافه حامد گرگ میش را عمرا اگه دیده باشد | این عکس پاشا رستمی بعد از مدت ها لو رفت!!

معصومه صادقیان
جدیدترین عکس پاشا رستمی را در ادامه مشاهده می کنید. پاشا رستمی در تیر سال ۱۳۶۳ متولد شد. پاشا رستمی لیسانس مهندسی کشاورزی دارد و فعالیت هنری را حین تحصیل در دانشگاه با تئاتر شروع کرد. پاشا رستمی در همان دوران در کارگاه های آزاد بازیگری هم شرکت کرد. پاشا رستمی بعد از این دوران […]

جدیدترین عکس پاشا رستمی را در ادامه مشاهده می کنید.

پاشا رستمی در تیر سال ۱۳۶۳ متولد شد. پاشا رستمی لیسانس مهندسی کشاورزی دارد و فعالیت هنری را حین تحصیل در دانشگاه با تئاتر شروع کرد. پاشا رستمی در همان دوران در کارگاه های آزاد بازیگری هم شرکت کرد. پاشا رستمی بعد از این دوران مدتی به کانادا مهاجرت کرد و در آنجا تیزر های تبلیغاتی می ساخت اما در آنجا دوام نیاورد و به ایران بازگشت.پاشا رستمی در سن ۲۴ سالگی در سال ۱۳۸۷ در تست بازیگری سریال همه بچه های من به کارگردانی مرضیه برومند و مسعود فروتن قبول شد و این سریال اولین تجربه بازیگری و حضورش در تلویزیون را رقم زد.

بازیگری پاشا سلطانی در کانادا غوغا کرد
بعد از تجربه های موفق با تئاتر ، مدتی به کشور کانادا مهاجرت و در استان انتاریو زندگی جدیدی را کنار تحصیل آغاز کرد و در عرصه تبلیغات و تیزرسازی هم مشغول بود.در نهایت طولی نکشید که تصمیم گرفت به ایران بازگردد و بازیگری خود را ادامه دهد.

 

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ