فیلم جدید ترکی با بازی بوراک اوزچیویت در نقشی متفاوت!!

معصومه صادقیان
فیلمبرداری فیلم جدید ترکی «Berber» ساخته نتفلیکس از امروز آغاز شد. داستان اصلی فیلم متعلق به کارگردان موفق جم اوزودرو است. این فیلم جدید، بازیگران بوراک اوزچیویت، مرت یازیجی اوغلو و لونت جان را گرد هم آورده است، این فیلم داستان نفس گیر سازمان مخفی را روایت می کند که با خلاف کارها می‌جنگد و رهبر […]

فیلمبرداری فیلم جدید ترکی «Berber» ساخته نتفلیکس از امروز آغاز شد. داستان اصلی فیلم متعلق به کارگردان موفق جم اوزودرو است.

این فیلم جدید، بازیگران بوراک اوزچیویت، مرت یازیجی اوغلو و لونت جان را گرد هم آورده است، این فیلم داستان نفس گیر سازمان مخفی را روایت می کند که با خلاف کارها می‌جنگد و رهبر آن آرایشگری به نام «اوندر» است.
داستان اصلی این فیلم متعلق به جم اوزودرو می‌باشد و اما دنیز یورالمازر کارگردان موفق نسل جوان این فیلم را کارگردانی می کند.

بوراک اوزچیویت در این فیلم اکشن با مرت یازیجی اوغلو نقش پدر و پسری را بازی خواهد کرد، این پیشنهاد کاری موجب تعجب کابران در فضای مجازی شد، چرا که بسیاری معتقد بودند بوراک اوزچیویت برای بازی در چنین نقشی به گریمی متفاوت نیاز دارد، یک بازیگر بسیار موفق نیز به جمع بازیگران این فیلم مردسالار پیوست، هازال تورسان با نقشی غافلگیرکننده در فیلم «Berber» مقابل تماشاگران حاضر می شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ