این عکس جنیفر لوپز حسابی پربازدید شد!!

معصومه صادقیان
جنیفر لوپز عکس متفاوت و خاصی از استایل جدیدش منتشر کرد. جنیفر لوپز بازیگر و خواننده 54 ساله آمریکایی است. جنیفر لوپز به تازگی برای چندمین بار ازدواج کرد. جنیفر لوپز با عشق سابقش بن افلک ازدواج کرد. اکنون که جنیفر لوپز خود را برای جشن تولد همسرش آماده می کند، عکس جدید و متفاوتی […]

جنیفر لوپز عکس متفاوت و خاصی از استایل جدیدش منتشر کرد.

جنیفر لوپز بازیگر و خواننده 54 ساله آمریکایی است. جنیفر لوپز به تازگی برای چندمین بار ازدواج کرد. جنیفر لوپز با عشق سابقش بن افلک ازدواج کرد. اکنون که جنیفر لوپز خود را برای جشن تولد همسرش آماده می کند، عکس جدید و متفاوتی از خود منتشر کرد. جنیفر لوپز در این عکس استایل متفاوت و خوشرنگی به تن دارد.

بیوگرافی جنیفر لوپز
جنیفرلوپز( زادهٔ ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹) که با لقب جِی.لو (J.lo) نیز شناخته می‌شود، خواننده، بازیگر و رقصنده آمریکایی است. او بازیگری را به‌طور حرفه‌ای از سال ۱۹۸۶ شروع کرد و در سال ۱۹۹۷ اولین نقش اصلی خود را با ایفای نقش در فیلم سلنا تجربه کرد که نامزد جایزه گلدن گلوب شد.

فعالیت های جنیفر لوپز
با تشویق پدر و مادرش از سال 1974 وقتی 5 ساله بود به کلاس های خوانندگی و رقص رفت. دبیرستان را در مدرسه مذهبی کاتولیک ها گذراند و در سال آخر مدرسه (1986) در فراخوان تست بازیگری برای یک فیلم سینمایی شرکت کرد.

به این ترتیب در 17 سالگی بعد از قبولی در تست ، اولین بار با فیلم دختر کوچکم جلوی در نقش کوتاهی جلوی دوربین رفت. بعد از اولین تجربه بازیگری وارد کالج شد اما رویایی که برای آینده خود در عالم هنر متصور می شد باعث شد همان ترم اول از تحصیل انصراف دهد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ