عکس لو رفته از فقیه سلطانی و خواهرانش | فقیه سلطانی زیبا‌تر از خواهرانش است!!

معصومه صادقیان
جدیدترین عکس فقیه سلطانی و خواهرانش را در ادامه مشاهده می‌کنید. فقیه سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی عکسی از خواهرانش را در فضای منتشر کرده است. فقیه سلطانی متولد سال 1353 است و مدت زیادی است که بازی نکرده است. فقیه سطانی با شرکت در کلاسهای خانم گلاب آدینه دوره های بازیگری […]

جدیدترین عکس فقیه سلطانی و خواهرانش را در ادامه مشاهده می‌کنید.
فقیه سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی عکسی از خواهرانش را در فضای منتشر کرده است. فقیه سلطانی متولد سال 1353 است و مدت زیادی است که بازی نکرده است. فقیه سطانی با شرکت در کلاسهای خانم گلاب آدینه دوره های بازیگری را گذرانده است. فقیه سلطانی پس از بازی در سریال آهوی ماه نهم به اوج شهرت رسید. فقیه سلطانی این روزها کمتر بازی میکند. فقیه سلطانی متاهل است و یک دختر به اسم گندم دارد.

آنچه از فقیهه سلطانی نمی‌دانید
خانم فقیهه سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 29 مرداد سال 1353 در همدان متولد شد. فقیهه سلطانی در رشته گرافیک دیپلم گرفت و با شرکت در کلاسهای خانم گلاب آدینه در سال 1371، دوره های بازیگری را گذرانده و فارغ‌التحصیل رشته نمایش از دانشگاه می باشد.

زندگی فقیهه سلطانی در خانواده پر جمعیت
این هنرمند کشورمان در خانواده ای پرجمعیت متولد شد، پدرش روحانی است و بیشترین تاثیر را در زندگی اش از پدرش گرفته است. او دارای هفت خواهر و برادر می باشد که سعید سلطانی برادر بزرگش کارگردان و نویسنده بوده و یکی از خواهرانش به نام فخری سلطانی از بازیگران سینما و تئاتر است.فخری سلطانی فعالیت بازیگری خود را از سال 1370 در سریال امام علی به همراه خواهرش آغاز کرد و سپس به عنوان بازیگر اصلی فیلم سارای مقابل دوربین رفت. او در فیلم هایی همچون معجزه خنده و فصل پنجم نقش آفرینی کرده است.

ماجرای آشنایی و ازدواج فقیهه سلطانی
ماجرای آشنایی فقیهه سلطانی و همسرش به یک مراسم خیریه و حضور هر دوی آنها بازمیگردد.فقیهه سلطانی در برنامه دورهمی درباره آشنایی با جلال امیدیان گفت:من خیلی اهل حضور در مراسم مختلف نیستم اما به دعوت یکی از دوستانم در یک مراسم خیریه حاضر شدم و آنجا بود که دیدم یک آقا متحیرانه من را نگاه میکند و بعد از پرس و جو درباره من و آشنایی اولیه بعد از یکسال و نیم با هم ازدواج کردیم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ