استوری خاص و احساسی علی بیرو برای کاپیتان وحید امیری!!

معصومه صادقیان
علیرضا بیرانوند دروازه بان اول پرسپولیس با انتشار یک استوری احساسی در صفحه شخصی اش به وحید امیری کاپیتان سرخ پوشان ابراز محبت کرده است. در هفته‌هایی که گذشت علیرضا بیرانوند دروازه بان اول تیم ملی فوتبال یکی از خبرساز ترین چهره های مشهور فوتبال بود که تمامی نگاه‌ها به سمت او بود، خبر انتقال […]

علیرضا بیرانوند دروازه بان اول پرسپولیس با انتشار یک استوری احساسی در صفحه شخصی اش به وحید امیری کاپیتان سرخ پوشان ابراز محبت کرده است.

در هفته‌هایی که گذشت علیرضا بیرانوند دروازه بان اول تیم ملی فوتبال یکی از خبرساز ترین چهره های مشهور فوتبال بود که تمامی نگاه‌ها به سمت او بود، خبر انتقال جنجالی او به تیم استقلال در حالی در رسانه ها مطرح شد که پس از چند روز او این ادعا را رد کرد و در فضایی ملتهب و پرحاشیه قرارداد اش را با پرسپولیس تمدید کرد.

هر چند او این روزها عملکرد درخشانی در دروازه سرخ پوشان پایتخت داشته و یکی از ارکان اصلی قهرمانی فصل آتی پرسپولیس به شمار می رود، اما با توجه به کامنت های کاربران در فضای مجازی به نظر می رسد هنوز برخی از هواداران پرسپولیسی بیرانوند را بابت ماجرای بحث برانگیز انتقال اش به استقلال نبخشیده اند.

در همین ارتباط حالا علی بیرو تصویری جالبی را در اینستاگرام اش منتشر کرده که توجه دنبال کنندگان اش را جلب کرده است.

بیرانوند در این استوری با نمایش تصویری از خودش در کنار کاپیتان محبوب پرسپولیسی‌ها خطاب به او نوشته است: قلب برار

سردار آزمون با این استوری بیرانوند را خجالت زده کرد
روز گذشته و ساعاتی پس از برد پرسپولیس مقابل تراکتور سازی تبریز علیرضا بیرانوند دروازه بان پرحاشیه این تیم تصاویر جالبی از خودش در فضای مجازی منتشر کرد، دروازه بان اول تیم ملی که در ماه‌ های اخیر یکی از خبرساز ترین چهره‌های فوتبال کشور بوده در این پست اینستاگرامی با تصاویر متعددی از ژست و استایل اش به سبک افراد مدلینگ رونمایی کرد.

با این وجود حالا این اقدام متفاوت و عجیب بیرانوند در صفحه شخصی اش با واکنش های متفاوتی از سوی کاربران و چهره های مطرح فوتبال مواجه شده است، در همین خصوص سردار آزمون ملی پوش لژیونر کشورمان با بازنشر پست اینستاگرامی علیرضا بیرانوند واکنش بامزه ای به این موضوع نشان داده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ