محبوب ترین کرم مرطوب کننده ضد لک و روشن کننده برای صورت!

alodoctoradmin
رطوبت رسانی به پوست یکی از ضروری ترین اقدامات جهت حفظ سلامتی آن است. برای تامین رطوبت مورد نیاز پوست نیز باید از کرم های مرطوب کننده و آبرسان استفاده کرد. این کرم ها حاوی ترکیباتی هستند که آب و مواد مغذی را به لایه های پوست می رسانند. در نتیجه به پیشگیری از خشکی […]
رطوبت رسانی به پوست یکی از ضروری ترین اقدامات جهت حفظ سلامتی آن است. برای تامین رطوبت مورد نیاز پوست نیز باید از کرم های مرطوب کننده و آبرسان استفاده کرد. این کرم ها حاوی ترکیباتی هستند که آب و مواد مغذی را به لایه های پوست می رسانند. در نتیجه به پیشگیری از خشکی و کم آبی و پیری زودرس کمک می کنند. اما داشتن یک مرطوب کننده که علاوه بر رطوبت رسانی از مزایای دیگری نیز برخوردار باشد، بسیار هیجان انگیز است. برای مثال، اگر پوستتان کدر شده یا دچار لک و تیرگی هستید، استفاده از مرطوب کننده هایی که حاوی ترکیبات روشن کننده هستند، مصداق بارز "یک تیر و دو نشان" خواهد بود. زیرا در کنار مرطوب نگه داشتن پوست، به رفع لک و تیرگی ها نیز کمک می کند. اگر دنبال چنین محصول شگفت انگیزی هستید ، کرم مرطوب کننده گریپ فروت نوتروژینا فاقد چربی دقیقا همان چیزی است که به آن نیاز دارید. این مرطوب کننده به کمک عناصر فعالی مانند ویتامین سی پوستی روشن، شفاف و یکدست تر به شما می بخشد.

معرفی کرم مرطوب کننده حاوی عصاره گریپ فروت نیتروژینا

کرم فاقد چربی گریپ فروت نوتروژنا یک مرطوب کننده عالی می باشد که پوست را به خوبی آبرسانی می کند. این کرم همچنین با حفظ رطوبت درون پوست، آن را به مدت 24 ساعت مرطوب نگه می دارد. در نتیجه پوست را نرم کرده و از بروز مشکلاتی همچون زبری، کم آبی و خشکی دور می سازد. یکی از بزرگ ترین مزایای این کرم، داشتن بافت بسیار سبک و فرمولاسیون فاقد چربی می باشد. به همین خاطر بلافاصله پس از استفاده جذب پوست شده و اثری از چربی و سنگینی باقی نمی گذارد. بنابراین برای کسانی که به دنبال یک کرم غیر چرب هستند، کاملا ایده آل است. از طرفی دیگر به کمک عصاره گریپ فروت صورتی که سرشار از ویتامین C است، باعث شادابی و طراوت بخشی پوستتان می شود. این کرم کدری و رنگ تیره پوست را کاهش داده و ظاهری روشن و شفاف تر به آن می بخشد. کرم گریپ فروت نیتروژنا آبرسان و مرطوب کننده گریپ فروت نوتروژینا به کنترل میزان سبوم و چربی پوست هم کمک می کند. در واقع بدلیل وجود سالیسیلیک اسید در ترکیبات این محصول، اثرات تصفیه کننده و ضد جوش و لک نیز دارد. بنابراین در پیشگیری و کاهش لک و تیرگی ها و جوش ها موثر است. این کرم با رطوبت رسانی 24 ساعته، پوست را لطیف و هیدراته و درخشان تر نشان می دهد. عملکرد چندکاره این محصول باعث شده تا به یکی از محبوب ترین مرطوب کننده ها در بازار تبدیل شود. به طوریکه درصد رضایت بسیار بالای مصرف کنندگان را به خود اختصاص داده است. این مرطوب کننده سبک و بدون چربی با توجه به قیمت عالی که دارد، یک کرم بی نظیر است و احساس طراوت به پوستتان می دهد. بعلاوه دارای رایحه بسیار تازه ای از گریپ فروت نیز می باشد.

کرم مرطوب کننده مدل رفرشینگلی کلیر اویل فری نیتروژنا برای چه پوست هایی مناسب است؟

کرم آبرسان گریپ فروت نوتروژینا مدل Refreshingly Clear فرمولی فاقد روغن و چربی دارد. به همین خاطر انتخابی عالی برای پوست ‌های مختلط و چرب و خیلی چرب و حتی پوست های مستعد جوش و آکنه می باشد. زیرا بافت آن به راحتی توسط پوست جذب شده و آن را چرب نمی کند. در نتیجه باعث مسدود شدن منافذ و ایجاد جوش و آکنه نخواهد شد. این کرم بدون هیچگونه حس چربی، پوست را در طول روز هیدراته نگه می دارد. از طرفی دیگر، این کرم برای پوست های مستعد جوش و لک می تواند بسیار تاثیرگزار باشد. زیرا اثرات ضد لک و ضد جوش دارد و به بهبود مشکلات این پوست ها کمک می کند. برای کسب بهترین نتیجه، می توان به طور روزانه این کرم را روی پوست صورت و گردن استفاده کرد.

آبرسان گریپ فروت فاقد چربی نیتروژینا اصل را از کجا می توان تهیه کرد؟

کرم مرطوب کننده گریپ فروت برند Neutrogena جزو محصولات فوق العاده محبوب در میان مصرف کنندگان می باشد. محصولات این برند آمریکایی به دلیل عملکرد ایده آل در کنار قیمت های مناسب و اقتصادی از طرفداران زیادی در سرتاسر حهان برخوردارند. اما متاسفانه در کشور ما نمایندگی های رسمی برای فروش این محصولات وجود ندارد. این امر سبب سوء استفاده برخی افراد فرصت طلب شده تا محصولات فیک و تقلبی را وارد بازار کنند. بنابراین توصیه می کنیم در هنگام خرید محصولات خارجی حتما به اصل بودن آن ها توجه نمایید. زیرا با تهیه و استفاده از محصولات فیک نه تنها کمکی به پوست خود نمی کنید، بلکه ممکن است به آن آسیب های جدی برسانید. توصیه می کنیم برای اطمینان از اصالت محصولات خارجی، آن ها را تنها از فروشگاه های معتبر تهیه کنید. کرم گریپ فروت نیتروژنا فروشگاه رایا میکاپ یک فروشگاه اینترنتی قابل اعتماد و خوش نام است که سابقه فعالیت چندین ساله در زمینه تامین محصولات آرایشی و پوستی خارجی دارد. شما می توانید بهترین محصولات از برندهای درجه یک دنیا را به صورت اصل و اورجینال از این فروشگاه تهیه نمایید. تیم رایامیکاپ این محصولات را از نمایندگی های رسمی آن ها به صورت مستقیم و بدون واسطه وارد می کند. از این رو با تضمین اصالت تمامی محصولات، به شما این اطمینان را می دهد که محصولی که به دستتان می رسد، کاملا اصل و اورجینال است. محصولات پرطرفدار برند نوتروژینا از جمله این مرطوب کننده گریپ فروت نیز در فروشگاه رایا موجود است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و تهیه این محصول بر روی خرید کرم آبرسان گریپ فروت نیتروژنا کلیک کنید.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ