فاز دوم تکمیل ثبت نام مرحله‌ی دوم سامانه‌ی یکپارچه

alodoctoradmin
اگر پیگیر اخبار خودرو بوده باشید یا طی یکسال گذشته از یکی از خودروسازهای داخلی خرید کرده باشید، حتما در جریان هستید که عرضه‌ی خودروهای تولید و مونتاژ داخل، فقط از طریق سامانه یکپارچه خودرو انجام می‌شود که متولی این طرح وزارت صمت است. محصولات مدیران خودرو نیز، به عنوان یکی از قدیمی ترین و […]
اگر پیگیر اخبار خودرو بوده باشید یا طی یکسال گذشته از یکی از خودروسازهای داخلی خرید کرده باشید، حتما در جریان هستید که عرضه‌ی خودروهای تولید و مونتاژ داخل، فقط از طریق سامانه یکپارچه خودرو انجام می‌شود که متولی این طرح وزارت صمت است. محصولات مدیران خودرو نیز، به عنوان یکی از قدیمی ترین و خوشنام ترین خودروساز های کشور، از طریق این سامانه در دسترس متقاضیان قرار می‌گیرد. طی چند ماه گذشته نیز متقاضیان محصولات این شرکت ثبت نام خود را در مرحله‌ی دوم سامانه‌ی یکپارچه تکمیل کردند. اما عزیزانی که خودروهای خودروهای آریزو5FL و تیگو8 پرومکس را انتخاب کرده بودند موفق به دریافت پیامک دعوت‌نامه نشدند. از 8 آبان برای متقاضیان این دو خودرو نیز پیامک تکمیل ثبت نام ارسال میشود. اگر قصد تکمیل ثبت نام خودروی انتخابیتان در مرحله دوم سامانه یکپارچه را دارید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

تکمیل ثبت نام مرحله‌ی دوم آریزو5 FL و تیگو8 پرومکس:

عزیزانی که در مرحله‌ی دوم سامانه‌ی یک پارچه خودروهای آریزو5FL و تیگو8 پرومکس را انتخاب کردند پیش‌تر موفق به دریافت پیامک دعوت‌نامه نشدند و ارسال پیامک‌های ایشان طبق جدول زمان‌بندی زیر انجام می‌شود:
آریزو 5 FL 8 لغایت 13 آبان ماه
تیگو 8 پرومکس تیگو 8 E+ 8 لغایت 10 آبان ماه

نحوه‌ی انجام تکمیل ثبت نام

متقاضیان محصولات مدیران خودرو پس از دریافت پیامک برای تکمیل ثبت نام خود در مرحله‌ی دوم سامانه‌ی یک پارچه‌ی خودروی آریزو5FL از 8 آبان لغایت 13 آبان و خودروی تیگو8 پرومکس نیز از 8 آبان لغایت 10 آبان ماه فرصت دارند تا با مراجعه‌ی حضوری به یکی از شعب خسروانی 193 و یا وبسایت خسروانی 193 برای عزیزانی که امکان مراجعه‌ی حضوری ندارند، اقدام نمایند.

تکمیل ثبت نام آنلاین:

با توجه به این که بسیاری از هموطنان با ثبت نام در سامانه‌ی یکپارچه با مشکلاتی رو به رو هستند، خسروانی ۱۹۳، به عنوان نمایندگی برتر مدیران خودرو در راستای خدمت رسانی به مشتریان گرامی آماده است تا نماینده شما در این سامانه باشد. با تکمیل فرم تعبیه شده در وبسایت خسروانی 193 ، دیگر نیازی نیست شما درگیر پیچیدگی‌های ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه شوید و مجموعه خسروانی ۱۹۳، صفر تا صد این کار را برای شما انجام خواهد داد. برای تکمیل ثبت نام مرحله‌ی دوم سامانه یکپارچه به صورت آنلاین، فقط کافی است وارد وبسایت خسروانی 193 شوید، سپس در پاپ آپ باز شده گزینه تکمیل ثبت نام آنلاین را انتخاب کنید. بعد از کلیک بر روی دکمه تکمیل ثبت نام آنلاین، وارد صفحه سامانه مدیران خودرو می‌شوید و فرم پیش رویتان مربوط به تکمیل ثبت نام مرحله دوم خودروهای آریزو5FL و تیگو8 پرومکس است پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده در فرم مربوطه، روی گزینه ارسال کلیک کنید. پس از انجام این مرحله، کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و شما را در ادامه‌ی مسیر همراهی می‎‌کنند.

تکمیل ثبت نام حضوری:

متقاضیان محصولات آ ریزو5FL و تیگو8 پرومکس مدیران خودرو، در مرحله دوم سامانه یکپارچه، برای تکمیل ثبت نام خود از 8 تا 13 و 10 آبان ماه فرصت دارند تا بعد از دریافت پیامک، به یکی از شعب خسروانی 193 مراجعه کنند. همانطور که ذکر شد، در وبسایت خسروانی 193 نیز قابلیت تکمیل ثبت نام آنلاین برای عزیزانی که امکان مراجعه حضوری ندارند در نظر گرفته شده است.

آدرس شعب خسروانی 193:

شعبه شرق تهران: تهرانپارس، کنارگذر بزرگراه زین الدین، خیابان وفادار، نبش خیابان اتحاد– 77040670 شعبه غرب تهران: خیابان آزادی، خیابان استاد معین، خیابان طوس، پلاک 559– 66034660 شعبه شمال تهران: خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، جنب بن بست حقیقت‌خواه– 22003300

قیمت خودروهای آریزو5FL و تیگو8 پرومکس در مرحله دوم سامانه یکپارچه:

تیگو 8 پرومکس 2,584,400,000 تومان
تیگو 8 E+ (PHEV) 2,764,700,000 تومان
آریزو 5 FL 1,091,000,000 تومان

امکان تغییر خودرو در مرحله دوم سامانه یکپارچه:

عزیزانی که در مرحله‌ی دوم خودروی تیگو8 پرومکس را انتخاب کرده‌اند، در این مرحله می‌توانند انتخاب خود را به تیگو8 E+ یا همان تیگو8 PHEV که محصول جدید مدیران خودرو است، تغییر دهند. تیگو8 E+ یک خودروی هیبریدی است که با دو موتور برقی خود، نه تنها قدرت بیشتری دارد بلکه مصرف سوخت کمتری دارد و گزینه‌ای سبزتر برای عزیزانی است که به آلایندگی خودرو رد پای کربنی خود اهمیت می‌دهند

چرا خسروانی 193؟

مجموعه خسروانی 193 که زیر مجوعه برند اتوخسروانی است، نزدیک به دو دهه سابقه درخشان در زمینه نمایندگی مدیران خودرو را دارد. همواره در این دو دهه در نظرسنجی های مختلف، خسروانی 193 جزء برترین نمایندگی های مدیران خودرو در عرصه فروش و خدمات پس از فروش بوده است. اگر برای تکمیل ثبت نام خود به دنبال یک نمایندگی مطمئن هستید، کد 193 مدیران خودرو بهترین گزینه است. در ادامه به برخی از دلایل برتری خسروانی 193 اشاره می‌کنیم:
  • دو دهه سابقه درخشان
  • تعمیرگاه تخصصی با رتبه A ISQI
  • انبار قطعات اورجینال
  • ارسال خودرو با خودرو بر
  • کارواش کامل خودرو بعد از خدمات تعمیرگاهی
  • گستردگی شعب
  • مشتری مداری
  • طرح های فروش متنوع
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ