بهترین جراح لاغری

نادر سیاسی
یکی از سریع ترین روش های لاغری در کوتاه مدت، انجام عمل جراحی لاغری است که در کشور ما نیز بسیار پرطرفدار شده است چراکه چاقی و اضافه وزن بیش از حد، فرد را درگیر بیماری های مختلفی می کند و به سلامتی او آسیب می رساند. از طرفی تناسب اندام یکی از معیار هایی […]
یکی از سریع ترین روش های لاغری در کوتاه مدت، انجام عمل جراحی لاغری است که در کشور ما نیز بسیار پرطرفدار شده است چراکه چاقی و اضافه وزن بیش از حد، فرد را درگیر بیماری های مختلفی می کند و به سلامتی او آسیب می رساند. از طرفی تناسب اندام یکی از معیار هایی است که بسیاری از افراد به آن توجه می کنند و به ظاهر خود اهمیت می دهند.

انواع جراحی لاغری

به هر روشی که با دستکاری دستگاه گوارش سبب لاغری و کاهش وزن شود، جراحی لاغری می گویند. امروزه انواع جراحی های لاغری با به روز ترین ابزار و متد های دنیا انجام می شود.

1.     اسلیو معده

در این روش ۸۰ درصد معده برداشته می شود که در این حالت معده اشتها به غذای زیادی نخواهد داشت. جدیدترین روش اسلیو معده به روش لاپاروسکوپی می باشد که تنها با چند برش کوچک در قسمت بالایی شکم انجام می شود. دکتر محمدرضا عبدالحسینی یکی از بهترین جراح های لاغری و چاقی هستند که یکی از روش های انجام جراحی ایشان به روش لاپاروسکوپی است.

2.     عمل جراحی بای پس معده

در این روش در قسمت بالای معده کیسه جدیدی قرار می گیرد و به قسمتی از روده باریک متصل می شود. بدین صورت قسمتی از معده و روده باریک را دور زده و مقدار مواد مغذی دریافتی نیز کاهش می یابد.

3.     عمل جراحی انحراف بیلیوپانکراس با سوئیچ دوازدهه

این روش با برداشتن قسمتی از معده با روش لاپاروسکوپی آغاز و سپس با چند برش در روده باریک، قسمت زیادی از دوازدهه و روده باریک دور زده می شود.

بهترین جراح لاغری در تهران

پیدا کردن یک جراح لاغری مناسب در شهری مانند تهران کار سختی نیست چراکه تهران به عنوان پایتخت کشور و داشتن دانشگاه ها و بیمارستان های برتر، جزو یکی از شهرهایی است که پزشک های حاذق و کاربلد بسیاری در این شهر باشند اما طبیعی است که برای انواع جراحی و پذیرش ریسک های آن، بخواهیم بهترین جراح چاقی را پیدا و انتخاب کنیم. یکی از ویژگی های مهمی که جراح لاغری باید داشته باشد، آپدیت دانش و روش های درمانی دکتر مانند تخصص در روش لاپاروسکوپی است. در ادامه درباره نکات لازم برای چگونگی انتخاب بهترین پزشک صحبت می کنیم.  

روش انتخاب بهترین جراح لاغری

قبل از انتخاب جراح، پزشک باید وضعیت شما را برای انجام عمل جراحی لاغری تایید کند.

-         مدارک دانشگاهی و تخصص

بررسی بورد تخصصی پزشک و رزومه کاری یکی از مهم ترین کارهای لازم است. جراحان لاغری که سال ها تجربه کاری در کنار تحصیلاتشان دارند، قابل اطمینان تر خواهند بود پس بررسی سوابق تحصیلات دانشگاهی و غیردانشگاهی مهم است. پزشکان معتمد مدارک خود را در مطب خود و یا در وبسایت و فضای مجازی کاری خود به اشتراک کی گذارند.

-          تجربه و تعداد جراحی موفق

علاوه بر تحصیلات لازم، سابقه کاری بسیار مهم است. تجربه و تعداد جراحی های انجام شده را نیز باید در نظر بگیریم. هرچه تجربه بالاتر باشد مهارت لازم نیز بیشتر خواهد بود.

-         مسلط بر تمامی جراحی های لاغری

پزشک مورد نظر باید هربار دانش و تکنیک خود را آپدیت کند و از دستگاه های به روز دنیا در جراحی ها استفاده کند و در شرایط پیچیده بتواند بر جراحی تسلط داشته باشد.

-         مراجعه حضوری به مطب جراح

یکی از بهترین راه های قابل اطمینان این است که پزشک شما در دسترس باشد و شما به مطب ایشان جهت تحقیق و یا مشاوره های لازم مراجعه کنید.

-         طریقه مشاوره و نگاه جراح به شما

مشاوره پزشک باید با صداقت کامل باشد. سلامتی بیمار ارجیحیت داشته باشد و تمام نکاتی که لازم است مراجعه کننده بداند، را به او بگوید. مشاوره باید به گونه ای باشد که به بیمار استرس وارد نشود. پزشک و همکاران باید با صبر و خونسردی به تمام سوالات مراجعه کننده پاسخ دهند و ابهامات را برطرف کنند و در صورت وجود عوارض، تمامی آن ها گفته شود.

-         صحبت با مراجعه کنندگان در مطب

برای اینکه اطلاعات بیشتری درمورد روش و مهارت پزشک و یا هزینه جراحی دریافت کنید، می توانید به صورت حضوری به مطب دکتر مراجعه کرده و با مراجعه کنندگان ایشان صحبت کنید.

-         چک کردن صفحات مجازی و یا وبسایت

یکی از کارهایی که پزشکان برای نشان دادن نمونه کارها و تجربیات انجام می دهند، داشتن صفحه مجازی است که شما می توانید اطلاعات بیشتری درمورد پزشکتان کسب کنید و یا نظرات کاربران را بخوانید.

-         بررسی گالری عکس های قبل و بعد جراحی پزشک

شما می توانید در سایت یا صفحات مجازی دکتر عکس های قبل و بعد بیماران را بررسی کنید و اطمینان بیشتری نسبت به جراح پیدا کنید.

-         بیمارستان یا کیلینیک جراحی

مطمئن شوید بیمارستانی که در آن تحت جراحی قرار می گیرید، امکانات لازم را دارا باشد همچنین تحت پوشش بیمه قرار داشته باشد.

-         هزینه معقول

هزینه های کلی از ابتدای کار را بررسی کنید و یا در صورت قرارداد پزشک با بیمه از آن استفاده کنید.

-         پشتیبانی از بیمار پس از جراحی

لازم است پس از جراحی با دکتر در تماس بوده و حمایت و مشاوره های لازم را دریافت کنید و هرگونه مشکل را به راحتی با پزشکتان در میان بگذارید. برای اطمینان از این موضوع با مراجعه کنندگان قبلی صحبت کنید.

معرفی بهترین پزشک جراحی لاغری

یکی از بهترین پزشکان در تهران و ایران دکتر محمدرضا عبدالحسینی بهترین جراحی چاقی و لاغری با جدیدترین روش جراحی لاپاروسکوپی هستند. دکتر عبدالحسینی دارای مدرک جراحی ممتاز از کنفدراسیون جراحی چاقی و متابولیک اروپا IFSO هستند. همچنین ایشان عضو انجمن جراحی چاقی و متابولیک در ایران می ‌باشند. برای اطلاعات بیشتر از رزومه و نمونه کارهای دکتر، می توانید به وبسایت ایشان مراجعه فرمایید. دکتر طاها عنبرا یکی دیگر از جراحان به نام کشور می باشند که افتخارات زیادی در ایران و خارج از ایران کسب کردند. دکتر علیرضا آذرپیکان جراح لاپاروسکوپی از دانشگاه شیراز و دارای جراحی سرطان از دانشگاه تهران هستند و تجربه بالایی در جراحی لاغری دارند.  

تضمین جراحی لاغری

جراحی لاغری با توجه به هر بیمار و نیاز های او انجام می شود و برای هر مراجعه کننده ممکن است روش متفاوتی برگزیده شود اما جراحی اسلیو و بای پس معده بیشترین تاثیرات را به گفته پزشکان داشته اند. برای اطلاعات بیشتر از بهترین روش جراحی لاغری می توانید مقاله ی (کدام عمل لاغری بهتر است) از سایت دکتر عبدالحسینی را مطالعه کنید.  
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ