سلبریتی‌ها و ترفندهای مد و زیبایی خاص خودشان

alodoctoradmin2
ما عادت کرده ایم که سلبریتی‌ها را با ظاهری بی نقص در مراسم‌های فرش قرمز ببینیم. بر کسی پوشیده نیست که ظاهر آن‌ها در این مراسم‌ها حاصل کار استایلیست‌ها و میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای است. اما سلبریتی‌ها در زندگی روزمره سبک پوششی مخصوص به خود را دارند. بنابراین بد نیست که نگاهی به ترفند‌های مورد استفاده‌ی […]

ما عادت کرده ایم که سلبریتی‌ها را با ظاهری بی نقص در مراسم‌های فرش قرمز ببینیم. بر کسی پوشیده نیست که ظاهر آن‌ها در این مراسم‌ها حاصل کار استایلیست‌ها و میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای است. اما سلبریتی‌ها در زندگی روزمره سبک پوششی مخصوص به خود را دارند. بنابراین بد نیست که نگاهی به ترفند‌های مورد استفاده‌ی آن‌ها برای داشتن ظاهری شیک و آراسته آشنا شویم.

۱- رنگ مورد علاقه‌ی جولیان مور سبز است

رنگ مورد علاقه‌ی هر سلبریتی را با نگاهی به لباس هایش می‌توان به راحتی تشحیص داد. مثلاً ریانا رنگ قرمز را دوست دارد، آنجلینا جولی رنگ مشکی را و جولیان مور رنگ سبز را. رنگ مورد علاقه‌ی شما می‌تواند به بخشی از استایل منحصر به فردتان بدل شود.

 

۲- کیت میدلتون شلوار‌های پاچه گشاد را به شلوار‌های معمولی ترجیح می‌دهد

دوشس کمبریج بدون شک شیفته‌ی شلوار‌های پاچه گشاد است و به خوبی هم از آن‌ها در استایل خود استفاده می‌کند. مدل این شلوار‌ها اگر درست انتخاب شود، ظاهر کمتر رسمی‌ای خواهند داشت. اگر هنوز شجاعت پوشیدن این شلوار‌ها را پیدا نکرده اید، می‌توانید دامن شلواری را امتحان کنید که ظاهری شبیه به دامن دارد. این شلوار‌ها به همراه پیراهن و کفش رسمی زنانه، ترکیب شیکی می‌سازند و می‌توانند برای محل کار هم پوشش مناسبی باشند.

۳- سلبریتی‌ها دو هفته پیش از مراسم‌های مهم مو‌های خود را به دست آرایشگر می‌سپارند

استایلیست‌هایی که با ستاره‌های هالیوود کار می‌کنند، ۲ هفته قبل از مراسم‌های مهم، به مو‌های مشتریان خود سر و سامان می‌دهند. علاوه بر این، به آن‌ها توصیه می‌کنند یک روز پیش از مراسم هم از یک ماسک مغذی مو استفاده کنند. این کار به زیبا دیده شدن مو‌های آن‌ها کمک می‌کند.

۴- پنه لوپه کروز لباس‌های مینیمال را ترجیح می‌دهد

سلبریتی‌ها با انتخاب لباس‌های مینیمال نشان می‌دهند که با لباس ساده هم می‌توانند زیبا به نظر برسند. این رویکرد مینیمالیستی این روز‌ها از محبوبیت زیادی برخوردار است، چون قانون اصلی آن انتخاب اجزای هماهنگ برای پوشش خود. به لطف این رویکرد می‌توانید زمان زیادی را در خرید صرفه جویی کنید.

۵- کیت میدلتون کفش هایش را سال‌ها می‌پوشد

کییت میدلتون ترسی از پوشیدن لباس‌های تکراری در ملأعام ندارد. او بسیاری از اوقات کفش‌های رسمی زنانه‌ی کلاسیک به پا می‌کند و تاکنون بیشتر از ۲۰۰ بار از کفش‌های پاشنه بلند بژش استفاده کرده است؛ بنابراین با خرید یک جفت کفش باکیفیت در طیف رنگ‌های نود (رنگ‌هایی مانند کرمی، شیری، قهوه ای، بژ، سفید و …) زمان زیادی را در انتخاب کفش مناسب برای لباس هایتان صرف جویی خواهید کرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ