ممنوعیت تبلیغ دارو و محصولات آرایشی در فضای مجازی

alodoctoradmin2
سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: تبلیغاتی که منجر به ترغیب استفاده از کالاهای سلامت‌محور اعم از داروهای شیمیایی، بیولوژیک، مکمل‌ها، فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی بشود به طور کامل ممنوع است. سید سجاد اسماعیلی با بیان این که تبلیغات کالاهای سلامت محور ممنوع است، اظهار کرد: تبلیغاتی که منجر به ترغیب استفاده از کالاهای سلامت‌محور […]

سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: تبلیغاتی که منجر به ترغیب استفاده از کالاهای سلامت‌محور اعم از داروهای شیمیایی، بیولوژیک، مکمل‌ها، فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی بشود به طور کامل ممنوع است.

سید سجاد اسماعیلی با بیان این که تبلیغات کالاهای سلامت محور ممنوع است، اظهار کرد: تبلیغاتی که منجر به ترغیب استفاده از کالاهای سلامت‌محور اعم از داروهای شیمیایی، بیولوژیک، مکمل‌ها، فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی بشود به طور کامل ممنوع است.

اسماعیلی گفت: در حوزه سلامت، تفاوتی با سایر حوزه‌ها وجود دارد و در حوزه سلامت، عدم تقارن اطلاعات بین افراد مصرف‌کننده و تجویزکننده دارو وجود دارد و بنابراین مهم‌ترین نقشی که دولت دارد این است که به این موضوعات ورود و از حق مصرف‌کننده دفاع کند.

سخنگوی سازمان غذا و دارو تصریح کرد: کارشناسان سازمان غذا و دارو و معاونت‌های غذا و داروی استان‌ها گزارش‌های واصله درباره تبلیغات دارو در فضای مجازی را به صورت دائمی رصد می‌کنند و سایت‌ها و صفحات مجازی تبلیغ‌کننده این کالاها را بررسی می‌کنند و تخلفات افراد در فضای مجازی از نظر تبلیغات داروها را بلافاصله به مراجع قضایی معرفی می‌کنند تا برخورد لازم با آن صورت بگیرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ