نکاتی که باید درباره‌ی بوتاکس بدانید

mousavi
این روزها خیلی‌ها از بوتاکس استفاده می‌کنند؛ یکی از محبوب‌ترین شیوه‌ها برای جوان‌‌سازی چهره است.

این روزها خیلی‌ها از بوتاکس استفاده می‌کنند؛ یکی از محبوب‌ترین شیوه‌ها برای جوان‌‌سازی چهره است. اما قبل از تزریق بوتاکس سعی کنید به این نکات توجه کنید:
صلاحیت پزشکتان را بررسی کنید
ممکن است کسی به امور پزشکی وارد باشد، اما این مسئله نشان‌دهنده‌ی آن نیست که بتواند بوتاکس به شما تزریق کند. دوره‌های تزریق بوتاکس را می‌توان در اینترنت و به طور آن‌لاین هم گذراند و هر کسی می‌تواند در حوزه‌ی پزشکی آموش ببیند. در واقع مسئله سر ماهیچه‌های صورت شماست، و وضعیت حساسی است. بنابراین سعی کنید صلاحیت فردی را که قرار است بوتاکس به شما تزریق کند چک کنید.
سعی کنید خریدار باهوشی باشید، از قیمت‌ها آگاه باشید
حواس‌تان به هزینه‌ی بوتاکس باشد. هر کسی ممکن است به مقدار مشخص و متفاوتی نسبت به دیگران به بوتاکس نیاز داشته باشد. بنابراین مراقب باشید که هزینه‌ی زیادی بابت آن پرداخت نکنید.
اگر نگران درد هستید…
در یک پیمایش، با رتبه‌بندی از ۱ تا ۱۰‌، میزان درد ناشی از بوتاکس ۱.۵ بوده است. فقط ممکن است کمی لکه‌های قرمز و یا تورم در نقاطی که تزریق انجام شده داشته باشید. اما جای نگرانی نیست‌، ظرف چند ساعت از بین می‌رود.
متاسفم، اما نتایج سریع رخ نمی‌دهد
منتظر نباشید که بلافاصله پس از عمل جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر بیایید. تقریبا ۵ روز طول می‌کشد تا رفته ‌رفته نتایج، خودشان را نشان دهند. اگر هر روز عکس‌تان را ببینید، متوجه تغییرات مختصری خواهید شد
سعی کنید از ریسک‌های عمل آگاه باشید
ممکن است دیدتان کمی مات شود، یا سردردهای طولانی داشته باشید و یا برای چند روز احساس مریضی کنید. این علائم موقتی هستند، در حالی‌که ممکن است افتادگی ابروها و پلک‌ها دائمی باشند.
بوتاکس فقط برای از بین بردن چین و چروک نیست
این نوع تزریق برای درمان بسیاری از چیزها از جمله افسردگی، تعرق زیاد، کم‌پشتی مو، بیش‌فعالی مثانه و غیره هم بسیار مفید و موثر است
آیا تزریق بوتاکس باعث افسردگی می شود؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ