نکاتی برای سلامت

meysam
شکم بزرگ = استخوان‌های پوک درحالی که زنان سالمند اغلب در خطر پوکی استخوان قرار دارند اما محققان به تازگی دریافته‌اند مردانی که دچار چربی شکمی هستند، بیشتر در معرض ابتلا به پوکی استخوان قرار می‌گیرند. به گزارش فارس، محققان می‌گویند چاقی شکمی استخوان‌ها را بیشتر درمعرض شکست همراه با کاهش تراکم آن قرار می‌دهد. از آنجا که توده استخوانی در 20تا 30 سالگی به بیشترین حجم خود می‌رسد، محققان توصیه می‌کنند در این دوره و با وارد شدن به دهه‌های بعدی زندگی، مردها برای محافظت از استخوان‌ها و حفظ تناسب اندام‌شان تلاش بیشتری انجام دهند.

مجله سیب سبزشکم بزرگ = استخوان‌های پوک

درحالی که زنان سالمند اغلب در خطر پوکی استخوان قرار دارند اما محققان به تازگی دریافته‌اند مردانی که دچار چربی شکمی هستند، بیشتر در معرض ابتلا به پوکی استخوان قرار می‌گیرند. به گزارش فارس، محققان می‌گویند چاقی شکمی استخوان‌ها را بیشتر درمعرض شکست همراه با کاهش تراکم آن قرار می‌دهد. از آنجا که توده استخوانی در 20تا 30 سالگی به بیشترین حجم خود می‌رسد، محققان توصیه می‌کنند در این دوره و با وارد شدن به دهه‌های بعدی زندگی، مردها برای محافظت از استخوان‌ها و حفظ تناسب اندام‌شان تلاش بیشتری انجام دهند زیرا در صورت کم شدن تراکم استخوان و همراه شدن این ضعف با بزرگی شکم، احتمال دارد این افراد با شکستگی و آسیب‌دیدگی غیرقابل جبران استخوان‌ها روبه‌رو شوند.
مادران باردار روی مبل ننشینند
دکوراسیون مدرن جنین را عصبی می‌کند
اگر منتظر تولد فرزندی سالم هستید، بهتر است در ماه‌های بارداری‌تان تا آنجا که می‌توانید از مبلمان و بالش‌هایی که با مواد شیمیایی پر شده‌اند، دور بمانید. محققان هشدار می‌دهند برخی از مواد شیمیایی که در تولید بالش و مبلمان به‌کار می‌رود، سمی است و تاثیر منفی بر باروری و رشد جسمی و عصبی کودکان می‌گذارد. به گزارش فارس، کمبود وزن نوزادان تنها یکی از مشکلاتی است که با تماس هر روزه با این تولیدات شیمیایی به وجود می‌آید پس اگر مطمئن نیستید که مبلتان با چه موادی پر شده‌، بهتر است در 9 ماه بارداری‌تان نشستن روی این وسیله مدرن را فراموش کنید و از همان پشتی‌های قدیمی استفاده کنید.

در ادامه در صفحه مجله سیب سبز می‌خوانید:

اگر می‌خواهیدبچه‌هایتانپولدار شوند…

خوشحالی در نوجوانی آدم‌ها را پولدار می‌کند

درست است که در سال‌های نوجوانی خبری از کسب درآمد نیست و افراد به شکلی مبهم و گاهی بدون هدف به آینده نگاه می‌کنند اما محققان می‌گویند نوجوانان شاد در بزرگسالی پولدار می‌شوند. یافته‌های آنها ثابت کرده‌ متوسط درآمد کسانی که در نوجوانی شاد و با روحیه بوده‌اند، 10درصد از آدم‌های دیگر بالاتر است. به گزارش تلگراف، این افراد در 30 سالگی به آدم‌هایی تبدیل می‌شوند که درآمد خوبی دارند و می‌دانند چطور باید پول دربیاورند. این در حالی است که نوجوانانی که در 16 تا 18 سالگی ناامید و ناراضی هستند، در بزرگسالی حدود 30 درصد کمتر از آدم‌های دیگر درآمد کسب می‌کنند و نمی‌توانند به موفقیت مالی دست پیدا کنند پس اگر می‌خواهید فرزند‌تان در آینده ثروتمند و موفق شود، به جای فشار آوردن به او زمینه را برای شاد بودنش فراهم کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ