این‌طوری اعصاب شوهرتان را آرام کنید!

meysam
همه ما در فصل تابستان بیشتر از فصل‌های دیگر سال تمایل به نوشیدن انواع و اقسام آبمیوه‌ها و نوشیدنی‌های خنک داریم و بیش از هر فصل دیگری این نوشیدنی‌ها را در سبد غذایی خود قرار می‌دهیم؛ نوشیدنی‌هایی که به‌صورت طبیعی یا صنعتی آنها را تهیه و برای افزایش رطوبت بدن و کاهش دمای بدن‌مان استفاده می‌کنیم اما علاوه بر این نوشیدنی‌ها که بیشتر آنها از آبمیوه و عصاره انواع و اقسام میوه‌های تابستانی تهیه می‌شوند، می‌توانید از عرقیات گیاهی نیز بهره ببرید. تهیه شربت از عرقیات گیاهی علاوه بر آنکه می‌تواند از عطش و دمای بدنتان بکاهد می‌تواند فواید متعددی برای سلامت جسم و روح شما داشته باشد.

مجله سیب سبز: همه ما در فصل تابستان بیشتر از فصل‌های دیگر سال تمایل به نوشیدن انواع و اقسام آبمیوه‌ها و نوشیدنی‌های خنک داریم و بیش از هر فصل دیگری این نوشیدنی‌ها را در سبد غذایی خود قرار می‌دهیم؛  نوشیدنی‌هایی که به‌صورت طبیعی یا صنعتی آنها را تهیه و برای افزایش رطوبت بدن و کاهش دمای بدن‌مان استفاده می‌کنیم اما علاوه بر این نوشیدنی‌ها که بیشتر آنها از آبمیوه و عصاره انواع و اقسام میوه‌های تابستانی تهیه می‌شوند، می‌توانید از عرقیات گیاهی نیز بهره ببرید. تهیه شربت از عرقیات گیاهی علاوه بر آنکه می‌تواند از عطش و دمای بدنتان بکاهد می‌تواند فواید متعددی برای سلامت جسم و روح شما داشته باشد. در روزهای باقیمانده از تابستان این شربت‌های گیاهی را در کنار اعضای خانواده خود تهیه کرده و تابستانی خنک و سالم را با عرقیات گیاهی تجربه کنید. 

در ادامه در صفحه مجله سیب سبز می‌خوانید:

 با شاه‌تره با نشاط شوید

اگر قصد دارید در یک روز تعطیل از گروهی از دوستان و آشنایان‌تان پذیرایی کنید انتخاب شربت گیاهی شاه‌تره یکی از بهترین گزینه‌هاست. عرق شاه‌تره به این جهت که نشاط آور، خنک‌کننده و صفرا بر است می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای پذیرایی از مهمانان‌تان باشد. طعم این عرق گیاهی ملایم است و بوی بسیار مطبوعی دارد. می‌توانید این شربت را به تنهایی یا همراه خاکشیر آماده کرده و از مهمانان‌تان پذیرایی کنید. در صورتی که از این عرق گیاهی به‌صورت روزانه مصرف کنید، می‌توانید عملکرد کبد را تقویت کرده و از خاصیت ضد‌نفخ و اشتهاآوری آن نیز بهره‌مند شوید. 

اعصاب شوهرتان را تقویت کنید
اگر همسرتان بعد از یک روز کاری سخت و گرم به منزل برگشته و نیاز به یک نوشیدنی خنک و گوارا دارد، بهترین گزینه برای او استفاده از عرق بیدمشک است. این عرق گیاهی درصورتی که به‌صورت خنک سرو شود، علاوه بر آنکه او را خنک و آسوده می‌کند موجب آرامش و از بین رفتن تنش‌ها و استرس‌های کاری‌اش نیز می‌شود. عرق بیدمشک علاوه بر این به‌عنوان داروی گیاهی مقوی قلب و تنظیم‌کننده تپش قلب مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر عرق بیدمشک، شربت گلاب نیز می‌تواند گزینه مناسبی برای کاهش استرس و تنش‌های کاری همسرتان باشد. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ