مزایای ایمپلنت دندان

najme_d
ایمپلنت یا کاشت دندان پایه ای قوی برای دندان دائمی یا متحرک است که با دندان های طبیعی مطابقت خواهد داشت.

ایمپلنت دندان جایگزین ریشه دندان می باشد.ایمپلنت یا کاشت دندان پایه ای قوی برای دندان دائمی یا متحرک است که با دندان های طبیعی مطابقت خواهد داشت. اما مزیت های این روش کاشت دندان چیست؟

ایمپلنت مزایای فراوانی دارد؛ که برخی از آن ها عبارتند از:

بهبود ظاهر. ایمپلنت دندان مانند دندان طبیعی است و آن را همانند دندان خودتان احساس خواهید کرد. از طرفی چون به گونه ای طراحی شده که با استخوان ترکیب شود، به دندانی دائمی بدل خواهد شد.

بهبود گفتار. با وجود دندان مصنوعی با اتصالات ضعیف، مشکل در گفتار پیدا خواهید کرد. در حالی که ایمپلنت به دلیل ثابت بودن روی فک، به شما اجازه می دهد بدون هیچ نگرانی صحبت کنید.

غذا خوردن آسان. عمل جویدن غذا با دندان مصنوعی می تواند دشوار باشد. ایمپلنت مانند دندان طبیعی شماست و اجازه خواهد داد که خواراک تان را به راحتی و با خیال آسوده بجوید و میل کنید.

بهبود اعتماد به نفس. ایمپلنت دندان لبخند تان را به شما باز می گرداند و به شما کمک می کند تا احساس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید.

بهبود سلامت دهان و دندان. در ایمپلنت دندان، نیازی به تراش دندان های کناری نیست. از آنجایی که دندان های کناری نقشی در ایمپلنت ندارند، بیشتر دندان های شما دست نخورده باقی می مانند؛ که این در بهداشت طولانی مدت دهان و دندان تاثیر گذار است.

دوام و ماندگاری. ایمپلنت های دندانی بسیار با دوام هستند و سالهای زیادی ماندگار خواهند بود. با مراقبت خوب، حتا خیلی از ایمپلنت ها تا آخر عمر باقی می مانند.

منبع:   www.webmd.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ