10 نکته برای لیزر موهای زائد از زبان دکتر نائبی

دکتر رقیه نائبی؛ پوست و مو و زیبایی: از یک ماه پیش از شروع لیزر و نیز در فواصل جلسات لیزر باید اکیدا از آفتاب پرهیز کنید و کرم ضد آفتاب بزنید. استفاده از فرآورده‌های اتوبرنزه، قبل از شروع لیزر و در فواصل جلسات لیزر ممنوع است.

دکتر رقیه نائبی؛ پوست و مو و زیبایی: 

۱- هر گونه بیماری پوستی یا غیرپوستی و حساسیت‌های احتمالی که در گذشته داشته‌اید یا در حال حاضر تحت درمان هستید، باید حتما به پزشکتان اطلاع بدهید.

۲- اگر سابقه تبخال یا عفونت‌های مکرر پوستی در محل تحت درمان با لیزر دارید، باید به پزشکتان بگویید.

۳- اگر دارویی را به طور مرتب استفاده می‌کنید، حتی اگر آن دارو قرص سردرد معمولی یا قرص جلوگیری از بارداری باشد، باید پزشکتان را در جریان قرار بدهید.

۴- همه آزمایش های هورمونی و غیر هورمونی‌تان را پزشکتان باید ببیند. اختلالات هورمونی شما حتما باید پیش از درمان با لیزر، تحت بررسی و درمان قرر بگیرد.

۵- کندن موها با موم و موچین و اپیلاسیون و الکترولیز تا ۶ هفته قبل از لیزر و نیز در فواصل جلسات لیزر اکیدا ممنوع است اما تراشیدن موها با تیغ مانعی ندارد. البته از یک هفته پیش از لیزر، تراشیدن موها و استفاده از موم هم ممنوع می‌شود.

۶- استفاده از کرم موبر اگر چه مانعی ندارد ولی به دلیل احتمال بروز واکنش های حساسیتی، بهتر است از استفاده‌اش پرهیز کنید.

۷- از یک ماه پیش از شروع لیزر و نیز در فواصل جلسات لیزر باید اکیدا از آفتاب پرهیز کنید و کرم ضد آفتاب بزنید. استفاده از فرآورده‌های اتوبرنزه، قبل از شروع لیزر و در فواصل جلسات لیزر ممنوع است.

۸- در صورت وجود آفتاب سوختگی در محل تحت درمان با لیزر، احتمال بروز عوارض جانبی نظیر زخم و تاول پوستی بیشتر می شود و احتمال اثربخشی لیزر کمتر می‌شود. معمولا اگر منطقه مورد نظر دچار آفتاب سوختگی باشد، اصلا لیزر انجام نمی‌گیرد.

۹- اگر پوست شما خیلی تیره است، می‌توانید با نظر پزشک معالجتان پیش از انجام لیزر، از ترکیبات بیرنگ کننده و لایه بردار پوست مثل هیدروکینون و تره‌تینوئین استفاده کنید.

۱۰- روز انجام لیزر، هر گونه آرایش کردن و کرم زدن ممنوع است. منطقه مورد درمان باید کاملا شسته و تمیز باشد.

دکتر رقیه نائبی؛ پوست و مو و زیبایی: 

در سال 1373 با قبولی در رشته پزشکی تا 3 سال در دانشگاه علوم پزشکی تبریز تحصیل کرده است و ادامه آن را در انگلستان به پایان رساند. وی در یکی از سمینارهای بین‌المللی در کشور انگلستان با روش جدیدی از تکنولوژی زیبایی که کاملاً غیر تهاجمی بوده آشنا شد و به مدت 9 ماه در لندن تحت نظر Dr hellen and dr david toll این دوره‌ی آموزشی را طی کرده است

شما می توانید جهت ارتباط با شماره تلفن ذیل تماس حاصل فرمائید:

02122143318

آدرس: سعادت آباد، سرو غربی، بین میادین شهرداری و سرو، خیابان شکوفه، پلاک 6، واحد 5، خانم دکتر نائبی 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ