لیفت صورت به روش سل‌تراپی در مطب دکتر کریم‌زاده

دکتر مهرداد کریم‌زاده، سلول درمان(سلتراپیست): در لیفت صورت به روش سل تراپی یا سلول درمانی خبری از جراحی باز نیست و کاملا به طور سرپایی انجام می‌شود.

دکتر مهرداد کریم‌زاده، سلول درمان(سلتراپیست):

 یکی از روش‌های لیفتینگ در گذشته به‌صورت جراحی بوده که قسمتی از پوست را برمی‌داشتند و قسمتی از پوست را می‌کشیدند. با این حال این یک جراحی سنگینی بود که توصیه می‌شد افراد بالای 50‌سال و کسانی که دچار افتادگی پوست شدید هستند این جراحی به نسبت سنگین را انجام دهند. اما در روش سل‌تراپی ما دیگر این کار را انجام نمی‌دهیم. اول از همه باید بدانید که در این روش خبری از جراحی باز به این صورت و با این حجم سنگین نیست، بلکه کاملا به‌طور سرپایی انجام می‌شود. روش کار به این صورت است که  پوست آویزان را از زیر می‌کشیم، این کشیدگی باعث می‌شود به مرور زمان آرام‌آرام پوست خودش را جمع کند. همچنین خود سلول را درواقع می‌کشیم، مثلا نقطه A را به نقطه B همان‌طور که گفته شد از زیر پوست به هم وصل می‌کنیم. حتی این روش در پیشگیری از افتادگی پوست می‌تواند موثر باشد. در واقع بافت تخریب شده را به کمک سلول ترمیم می‌کنیم با این تکنیک هیچ نیازی به برداشتن بخشی از پوست صورت یا پیشانی وجود ندارد بنابراین هیچ دوره نقاهتی هم برای بیمار درنظر گرفته نمی‌شود البته استفاده از سلول درمانی برای لیفتینگ را می‌توان برای پیشگیری از افتادگی در سنین پایین‌تر هم (ابروها، صورت، پستان و سایر نواحی بدن) قویا توصیه کرد.

درمان یا پیشگیری؟!

سل‌تراپی در حیطه لیفتینگ بیشتر برای درمان  و عوارض موجود استفاده می‌شود اما از آنجایی که بیشتر محققان و متخصصان توصیه موکد بر پیشگیری دارند طبعا اقدامات پیشگیرانه توسط سل‌تراپی نیز توصیه می‌شود شاید بتوان به‌عنوان یادآوری گفت بسیاری از هنرمندان جوان سینما به‌خاطر اینکه عمر هنری خود را در سنین پایین‌تر طولانی کنند از این تکنیک‌ها استفاده می‌کنند.

دکتر مهرداد کریم‌زاده، سلول درمان(سلتراپیست):

 دکتر کریم زاده دارای مدارک ذیل است:

مدرک سل‌تراپیAAAM  آمریکا( (American Academy of Aesthetic medicine mesotherapy chapter

– مدرک سلتراپی بیومکانیکال انستیتو خاویر دبنیتو اسپانیا (institute khavier debenito)

– سل‌تراپی از میکرولب آکادمی ایتالیا دانشگاه پاویا (pavia)

– مدرک تغذیه داخل سلولی کتوژنیک از دانشگاه (sun) ایتالیا

– سل‌تراپی از بایوبریج (baiobirig) سوئیس (jenev)

جهت ارتباط با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

02188648385

۸۸۸۸۰۱۳۰ 021

آدرس: تهران، ابتدای میرداماد، رو به روی آزمایشگاه مسعود، پلاک ۳۴۹، طبقه ۴، واحد ۲

وب سایت: hmehrdadkarimzadehcelltherapy.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
ندا اتراک

ندا اتراک

1395-03-17 - 07:42 پاسخ

سلام خیلی خوشحالم که با جناب دکتر آشنا شدم وعلمشون؛وازین که راه ودانشی وجود داره که به مردم وبیماران کمک بشه خدا را سپاس میگم. به نظرم این روش بسیار عالی ومفید است. سپاسگزارم