رفع موهای زائد در کلینیک دکتر صفائیان

دکتر صفائیان: هدف از لیزر موهای زائد این است که درصد بیشتری از آنها از روی بدن حذف شوند البته نه حذف سطحی. هدف این است که فولیکول تحت‌تاثیر قرار بگیرد که این کار را با دستگاه‌هایی که در بازار موجود هستند انجام می‌دهیم.

کلینیک دکتر صفائیان:

در‌مورد لیزر موهای زائد هم یکسری توضیحات به ما بدهید.

مدت‌هاست روش‌های قدیم اصلاح موهای زائد ازجمله اپیلاسیون، تیغ و‌… جای خود را به روش نوین لیزر موهای زائد داده‌اند. دستگاه‌های مختلفی برای ازبین بردن موهای زائد بدن استفاده می‌شوند که هر کدام ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند، اما هدف از لیزر موهای زائد این است که درصد بیشتری از آنها از روی بدن حذف شوند البته نه حذف سطحی.  هدف این است که فولیکول تحت‌تاثیر قرار بگیرد که این کار را با دستگاه‌هایی که در بازار موجود هستند انجام می‌دهیم. این دستگاه‌ها در‌واقع یک انرژی به فولیکول می‌دهند که آن انرژی باعث داغ شدن رنگدانه‌های فولیکول مو می‌شود و با داغ کردن فولیکول‌ها و افزایش حرارت فولیکول سوزانده و درنهایت از بین می‌رود. ‌پس هدف ما عدم رشد دائمی مو در ناحیه مورد‌نظر است که‌ براساس نوع و عملکرد دستگاه‌ها بازدهی‌های متفاوتی وجود دارد.

بهترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد کدام‌ها هستند؟

1) لیزر دایوت

2) لیزر الکساندرایت

3) دستگاه‌هایی که با ای‌لایت هستند یعنی هم IPL و هم RF انجام می‌دهند.

هر یک از این دستگاه‌ها طبق ‌نوع‌ پوستی، ضخامت مو، رنگ مو، ناحیه مورد‌نظر و…  انتخاب می‌شوند. در تصمیم‌گیری باید از پزشک متخصص نظر بخواهید چرا‌که طبق شرایط بدنی پزشک راهنمایی می‌کند کدام لیزر مناسب است و نتیجه‌دهی بهتری دارد. همچنین اگر نوع روش به‌درستی انتخاب شود میزان عوارض احتمالی به درصد بالایی کاهش پیدا می‌کند.

برای کاهش درد لیزر موهای زائد بهترین راه چیست؟

بهترین راه خنک کردن پوست است؛ چرا‌که ‌درد ناشی از بالا بردن دماست. ‌برای کاهش درد بهترین روش خنک کردن است که دستگاه‌های نامبرده شده سیستم کولینگ دارند که هم درد را کاهش می‌دهد هم مانع از سوختن پوست می‌شود.

از چه سنی به بعد بهتر است از دستگاه لیزر موهای زائد استفاده کرد؟

برای استفاده از این روش محدودیت سنی وجود ندارد. همچنین این روش سرطان‌زا نیست چرا‌که این اشعه‌ها‌، نورها‌، RF و امواج الکترومغناطیسی که استفاده می‌کنیم در امواج طبی و امواج استاندارد هستند و هیچ‌کدام سرطان‌زا یا مشکل‌زا برای بدن در طولانی‌مدت نیستند، به‌همین دلیل هیچ جای نگرانی وجود ندارد.

آیا موهای زائد صددرصد از‌بین می‌روند؟

معمولا از دستگاه‌ها حدود 80-70‌ درصد رضایت وجود دارد. در برخی موارد ممکن است میزان رضایت به  50-‌40‌ درصد هم برسد، البته بسته به نوع دستگاه دارد. اما با هیچ روش و هیچ دستگاهی موهای زائد به‌طور صددرصد از بین نمی‌روند اما حدود 80‌ درصد آنها ریشه‌کن خواهد شد.

آیا لیزر موهای زائد در باروری و شیردهی اختلال ایجاد می‌کند؟

از نظر علمی هیچ مشکلی روی بارداری و شیردهی به‌وجود نمی‌آورد. اما توصیه می‌شود در این دوران از انجام این کار پرهیز شود، چرا‌که به‌طور کلی توصیه می‌شود در دوران‌ بارداری و شیردهی احتیاط‌های لازم صورت گیرد.

آیا لیزر موهای زائد باعث روشنی پوست می‌شود؟

بله این روش می‌تواند پوست را روشن کند. ‌در‌واقع  دستگاه‌هایی که به‌عنوان لیزر موهای زائد مورداستفاده قرار می‌گیرند، اکثرا دستگاه‌های چند‌کاره هستند و خاصیت ‌ضد‌پیگمانتاسیون یعنی در‌واقع ضد‌لک و جوانسازی هم دارند. 

کلینیک دکتر صفائیان:

کلینیک دکترصفائیان به عنوان یک مرکز تخصصی و فوق تخصصی درمنطقه سهروردی شمالی خیابان خرمشهر تأسیس گردید.

موسس این کلینیک دکتر صفائیان است این کلینیک با داشتن اورژانس شبانه روزی فعال پذیرای بیماران زیادی در طول شبانه روز می باشد. در ضمن در یک منطقه مجزا کلیه تخصص های مختلف از جمله ارتوپدی، جراحی کلیه و مجاری ادراری، جراحی زنان زایمان و نازایی، داخلی، گوارش، قلب، چشم پزشکی، نورولوژی، روماتولوژی و همچنین عینک سازی و تعیین نمره عینک به همراه انجام اقدامات کولونوسکوپی، اندوسکوپی، نوارمغز، اکوکاردیوگرافی، تست ورزش و…. دایر می باشد.

در طبقه مجزای دوم بخش دندانپزشکی دارد. و در نهایت بخش پوست و مو و لیزر و تغذیه و رژیم درمانی با داشتن کادر پزشکان متخصص کلیه خدمات زیبایی پوست از جمله ژل- بوتاکس- چربی- و کلیه خدمات لیزر از جمله لیزر موهای زائد و انجام PRP وکلیه روش های میکرودرم و هیدرودرمی و… توسط متخصصین در خدمت شما می باشند. 

شما می توانید جهت ارتباط با شماره تلفن‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

مرکز:

14 -02188502912

بخش پوست و مو:

02188171669 

02188171914
بخش تغذیه:

88522752-31

درمانگاه تخصصی: 

02188526987

دندانپزشکی: 

02188526960

آدرس: خیابان سهروردی شمالی، خیابان خرمشهر(آپادانا)، پلاک 18

وب سایت: http://www.safclinic.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ