تاثیر دستگاه LPG در درمان چاقی های موضعی

mousavi
گروه فوق تخصصی پوست، مو و زیبایی تسنیم: از این دستگاه برای نواحی مختلف بدن نظیر شکم، پهلو، بازو و نیز قسمت های مختلف بدن که سلولیت موضعی دارند، می توان استفاده کرد. گروه تخصصی تسنیم یکی از پیشرفته ترین دستگاه های شرکت LPG به نام Cellu M6 را جهت ارائه بهترین خدمت در کنار سایر دستگاه ها در اختیار دارد.

گروه فوق تخصصی پوست، مو و زیبایی تسنیم:

سازنده دستگاه LPG شخصی به نام Louis Paul Guitay  است.دستگاه LPG  یکی از موثر ترین و بی خطر ترین دستگاه های لاغری موجود است که طبق تحقیقات انجام شده استفاده از آن به عنوان یک استاندارد طلایی و یک روش سالم و موثر برای درمان سلولیت و رفع  چربی های موضعی  پوست شناخته شده است. این شیوه  کاملا  طبیعی و غیر تهاجمی بوده و هیچ گونه عارضه ای ندارد.

چه نواحی با این دستگاه قابل درمان است؟

از این دستگاه  برای نواحی مختلف بدن نظیر شکم، پهلو، بازو  و نیز قسمت های مختلف بدن که سلولیت موضعی دارند، می توان استفاده کرد. گروه تخصصی تسنیم یکی از پیشرفته ترین دستگاه های شرکت LPG به نام Cellu M6 را جهت ارائه بهترین خدمت در کنار سایر دستگاه ها در اختیار دارد .

آیا نیاز به بیهوشی است؟

لیپوماساژ توسط این دستگاه غیر تهاجمی بوده و نیاز به بی هوشی ندارد.

عملکرد این دستگاه به چه صورت است؟

این دستگاه با استفاده از یک موتور مخصوص باعث ایجاد مکش قابل تنظیم در شدت و فرکانس می شود که با دو غلتک باعث کشیده شدن پوست می شود. ماساژ مکانیکی دستگاه با ایجاد یک فشار مثبت و حرکت کردن روی پوست و ایجاد فشار منفی بر لایه های زیرین پوست اثرات خود را بر روی پوست و سلولیت و چربی های زیرین پوست، عضلات، یا استخوان ها و عروق و اعصاب می گذارد، بدون اینکه اثرات سوء بر لایه های فوق بگذارد که پاسخ فیزیولوژیک سلول ها به آن به شرح زیر است:

برقراری مجدد جریان خون و لنف در بافت هایی که دچار سلولیت شده اند. افزایش درناژ لنف و خون و در نتیجه از بین بردن مواد زائد تجمع یافته؛ و به همین ترتیب بهبود متابولیسم و تبادلات سلولی در سلول های درم از جمله فیبروبلاست ها تحریک فیبروبلاست ها جهت تولید کلاژن و الاستین فعال سازی تجزیه چربی ها روش اندرمولوژی ال پی جی یک سیستم ماساژ تایید شده توسط FDA در سراسر جهان برای درمان لاغری و سلولیت است. در یکی از تحقیقات ثبت شده در PubMed روی ۳۳ خانم برای درمان سلولیت به روش LPG در هر هفته دو بار و به مدت ۱۵ جلسه موثر بودن این روش را در کاهش سایز و بهبود سلولیت اثبات کرده است.

کاربردهای درمانی سیستم لاغری ال پی جی:

  • از بین بردن بافت سلولیت در سراسر بدن
  • لیزر کردن چربی های موضعی
  • فرم دهی موثر به بدن و لیفت پوست
  • کاهش سایز و اصلاح شکل بدن

نکته!

شروع اثرات درمانی با LPG از همان جلسه اول است ولی اثرات قابل مشاهده معمولا از جلسه ششم به بعد است، که حالت پوست پرتقالی سلولیت از بین رفته و پوست نرم و صاف ایجاد می شود.

رژیم غذایی لازم است؟

رعایت رژیم غذایی مناسب و ورزش روزانه به همراه جلسات LPG باعث اثرات مناسب تر و بهتر می شود. و اگر هدف شما از درمان به روش LPG کاهش وزن هم باشد توصیه به رعایت رژیم غذایی و ورزش می شود. هر جلسه درمان حدود ۳۰ دقیقه ؛ و هر دوره درمانی حدود ۱۵ جلسه است.

گروه فوق تخصصی پوست، مو و زیبایی تسنیم:

گروه تخصصی و فوق تخصصی تسنیم به مدیریت سرکار خانم مینا هدایتی و تعدادی از متخصصین مجرب از جمله متخصص پوست و مو، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، متخصص زنان، متخصص تغذیه و سایر پزشکان با هدف ارایه راهکارهای کاملا علمی و به روز همگام با کشورهای پیشرفته دنیا و با استفاده از بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات دنیا گرد هم آمده اند. با توجه به این هدف تمامی تجهیزات دارای تاییدیه سازمان غذا و داروی امریکا (FDA) و از بهترین کمپانی های امریکایی و اروپایی تهیه شده اند. 

دکتر منوچهر کریمی: پزشک پوست و مو

عضو جامعه جراحان ایران و عضو انجمن لیزر ایران است. خدماتی در زمینه بوتاکس و ژل، لیفت ابرو، پیشانی و صورت، لیفت پلک و جوان سازی، پاک کردن تاتو، خال، زگیل، میخچه، درمان ریزش مو و تاسی ارائه می‌دهد.

دکتر حشمت اله باباییمتخصص پوست، مو و زیبایی، لیزر و جراحی پوست

دارای بورد تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی همدان (بوعلی سینا) و عضو انجمن متخصصین پوست ایران است 

خدمات ارائه شده توسط دکتر بابایی در موارد ذیل است:

  • درمان بیماریهای پوست، مو، ناخن
  • انجام تمامی خدمات کاسماتیک(زیبایی)ازجمله تزریق بوتاکس ژل چربی و …
  • لیزر  

شما می توانید جهت ارتباط با شماره تلفن ذیل تماس حاصل فرمائید: 

تلفن:02122764588 

تلفن:02122765285 

موبایل: 09120146514

آدرس: پاسداران، بوستان دوم، بعد از فرخی یزدی، روبروی داروخانه شبانه روزی، نبش بن بست مریم، پ ،2 زنگ ششم 

وب سایت: www.tasnimclinic.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ