کدام مواد در طرح لبخند نقش بسزایی دارند؟!

zahra
کلینیک دنداندانپزشکی فرجام: برای اصلاح طرح لبخند از مواد مختلفی می‌توان استفاده کرد که کامپوزیت یک نوع ماده برای طراحی لبخند است که به اصطلاح به آن فیسینگ گفته می‌شود. با کمک ماده کامپوزیت روی سطح دندان را می‌پوشانیم و سعی می‌کنیم نامرتبی و سایر عواملی را که روی لبخند فرد تاثیر می‌گذارد با این روش اصلاح کنیم.

کلینیک دنداندانپزشکی فرجام:

 برای اصلاح طرح لبخند از مواد مختلفی می‌توان استفاده کرد که کامپوزیت یک نوع ماده برای طراحی لبخند است که به اصطلاح به آن فیسینگ گفته می‌شود. با کمک ماده کامپوزیت روی سطح دندان را می‌پوشانیم و سعی می‌کنیم نامرتبی و سایر عواملی را که روی لبخند فرد تاثیر می‌گذارد با این روش اصلاح کنیم. البته روش‌های دیگری ازجمله، ارتودنسی، روکش، کاشت دندان و سفید کردن دندان هم در این زمینه ممکن است به کار برده شوند. اما اگر درهم ریختگی دندان‌ها شدید باشد بهتر است قبل از هر اقدامی فرد ابتدا با کمک روش درمانی ارتودنسی این نامرتبی را اصلاح کند و سپس اقدامات دیگری را در این زمینه به‌کار ببرد.

می‌دانید چرا لامینیت قدیمی در طرح لبخند جایی ندارد؟!

بعد از کار فیسینگ و کامپوزیت، کار‌های لامینیت انجام می‌شود که کار لامینیت در مارکت دندانپزشکی بسیار متفاوت است. امروزه برای طرح لبخند دیگر از لامینیت‌های قدیمی استفاده نمی‌شود بلکه از لومینیرز استفاده می‌شود. این ماده برندهای مختلفی دارد اما ساخت سوئیس از کیفیت بهتری برخوردار است که در این کلینیک از این محصول استفاده می‌شود.

آشنایی بیشتر با لومینیرز

لومینیرز یک ساختار بسیار نازکی از جنس پرسلاین است که روی دندان قرار می‌گیرد. مراحل درمان با این ماده به این صورت است که ابتدا از دندان قالب‌گیری می‌شود و اگر دندان نرمال باشد و به‌هم ریختگی شدید نداشته باشد، بدون تراش این روکش‌های بسیار نازک که از مقاومت زیادی برخوردار است را روی دندان قرار می‌دهیم. همچنین یکی از مزیت‌هایی که این ماده در کلینیک ما ضمانت 10ساله آن است که در صورت شکستن یا آسیب دیدن می‌توان به‌راحتی آن را تعویض کرد. البته چون محصول از سوئیس تحویل گرفته می‌شود، ممکن است 20روز دوره درمان به طول بینجامد. 

کلینیک دنداندانپزشکی فرجام:

مرکز تخصصی دندانپزشکی لبخند پس از اخذ پروانه تاسیس و بهره برداری از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی فعالیت خود را در کلیه زمینه های تخصصی دندانپزشکی آغاز نموده است و با بهره گیری از دانش و تخصص دندانپزشکان متبحر و کارآمد فارغ التحصیل از دانشگاه های معتبر داخل و خارج کشور توانسته است با حسن انجام خدمات دندانپزشکی رضایت خاطر بیماران این مرکز را فراهم نماید.

شما عزیزان می توانید جهت ارتباط با کلینیک دندانپزشکی فرجام با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:
02177726525

02177726265

02177861129

آدرس: تهرانپارس، خیابان‌فرجام، تقاطع اتوبان باقری، پلاک 202، جنب بانک ملت، کلینیک فرجام

آدرس وب سایت: www.clinicfarjam.ir

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ