گوش‌های بیرون زده را می‌توان به ‌راحتی اصلاح کرد!

mousavi
دکتررامین امین شکروی متخصص جراحی فک و صورت: حتما شما هم کودکانی را دیده اید که لاله هر دو گوششان و در موارد نادری لاله یک گوششان برجسته ترازمعمول است. این دفورمیتی که جنبه ارثی دارد تاثیری بر روی میزان شنوایی ندارد.

دکتررامین امین شکروی متخصص جراحی فک و صورت:

حتما شما هم کودکانی را دیده اید که لاله هر دو گوششان و در موارد نادری لاله یک گوششان برجسته ترازمعمول است. این دفورمیتی که جنبه ارثی دارد تاثیری بر روی میزان شنوایی ندارد ولی معمولا این برجستگی سوژه ای مناسب برای تمسخر کودک توسط همبازی هایش است و این امر می تواند بر روی روابط اجتماعی کودک تاثیرگذار باشد و چون همین روابط است که سنگ بنای زندگی آینده فرد روی آن گذاشته می شود، می تواند روی آینده کاری وزندگی آتی کودک نیز تاثیر گذار باشد. به همین دلیل است که اعلام می کنیم بهترین سن برای اصلاح این دفورمیتی قبل از ورود به مدرسه است، هر چند که برای این عمل هیچ وقت دیر نیست و بسیاری از مراجعه کنندگان به ما را نوجوانان و جوانان تشکیل می دهند .

نوع بیهوشی به چه صورت است؟

  با هر سه روش یعنی بی حسی موضعی، نیمه بیهوشی یا بیهوشی کامل قابل انجام است .

تکنیک عمل به چه صورت است؟

محل برش ما پشت لاله گوش است که برای جلوگیری از برگشت غضروف لاله گوش به حالت اولیه ، پشت این غضروف را نیز در قسمت های لازم تراشیده وچین وشکنج های مربوطه را ایجاد می کنیم و سپس برش پوستی را می دوزیم لذا بعد ازعمل جای برش قابل رویت نیست.

زمان عمل چقدر است؟

هردو گوش حدوداً دو ساعت است. همچنین پانسمان بعد از عمل تا یک هفته روی گوش ها باقی می ماند. در طی هفته اول بعد از برداشتن پانسمان، بیمار به طور شبانه روزی از هدبند استفاده می کند که البته بهتر است هر ۳-۲ ساعت حدوداً نیم ساعت هدبند رابردارد. هفته دوم فقط شب ها از هدبند استفاده می کند و در طول روز ضرورتی به استفاده از هدبند نیست. 

دکتررامین امین شکروی متخصص جراحی فک و صورت:

عضو علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و پس از آن به عضویت هیات علمی دانشگاه مازندران منسوب شدند.

وی رزیدنت جراحی فک و صورت را از دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 1379 کسب کرد و در همان سال نیز موفق به دریافت مدرک تخصصی و بورد کشوری جرای فک و صورت گردیدند. از برجسته ترین فعالیت های ایشان که به مدت 10 سال می باشد را در بیمارستان میلاد تهران در گروه جراحی فک و صورت به عنوان متخصص جراحی فک و صورت مشغول به کار بوده اند. تجربه بی نظیر ایشان در این زمینه شامل جراحی های پیچیده جمجمه، فک وصورت، کف جمجمه، کاسه چشم، نوزادان ناقص الخلقه و ناهنجاریهای مادرزادی صورت و… اشاره نمود. از دیگر فعالیت های ایشان می توان به جراحی های زیبایی صورت، بینی، لیفت صورت، فرم دهی گونه و فک نیز اشاره نمود.

شما عزیزان برای ارتباط با دکتر امین شکروی می توانید با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

 تلفن: 02122668825  

موبایل:09198591985  

آدرس:خیابان ولیعصر، بالاتر از خیابان فرشته ، خیابان خیام، پلاک 6، واحد 4 

وب سایت: drshokravi.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ