با این روش‌ها همه چین و چروک‌ها نابود خواهند شد

zahra
کلینیک تخصصی پوست و مو نیکا: چین‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند، یکسری چین‌ها به‌طور فعال با انقباض عضله ایجاد می‌شوند که به آنها چین‌های دینامیک گفته می‌شود. دسته دیگر چین‌هایی هستند که طی سال‌ها انقباض عضله، همچنین واکنش نسبت به مسائل محیطی مثل تابش نور آفتاب به وجود می‌آیند. دسته دوم جزء چین‌های بسیار عمیق هستند به‌طوری که حتی اگر فرد اخم یا تعجب نکند، این چین‌ها نمایان هستند. نام این چین‌ها، چین استاتیک است.

کلینیک تخصصی پوست و مو نیکا:

بوتاکس

بیشتر از یک‌سوم مراجعان اصلی به کلینیک‌های زیبایی کسانی هستند که متقاضی انجام بوتاکس هستند. تقریبا همه بوتاکس را می‌شناسند با اینکه شاید خیلی‌ها ندانند که مکانیسم این ماده چیست؟ شاید فکر کنید بوتاکس قادر است هر چین و چروکی را از بین ببرد، در صورتی که این‌گونه نیست بلکه  چین و چروک‌های خیلی عمیق را نمی‌توان با کمک بوتاکس کامل از بین برد، اما چین و چروک‌های ریز را بوتاکس به‌خوبی برطرف می‌کند، اما چطور؟! با فلج کردن عضلاتی که مسئول بروز این چین‌ها روی پوست هستند، قادر است این کار را انجام دهد.  بوتاکس عضله را فلج می‌کند و عضله قدرت انقباضش را از دست می‌دهد، بنابراین  چینی که ناشی از انقباض عضله است دیگر ایجاد نمی‌شود. همچنین فردی که بیماری عصبی عضلانی دارد، کاندیدای مناسبی برای این روش نیست.

بوتاکس تنها برای رفع چین‌های دینامیک، موثر است!

چین‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند، یکسری چین‌ها به‌طور فعال با انقباض عضله ایجاد می‌شوند که به آنها  چین‌های دینامیک گفته می‌شود. دسته دیگر چین‌هایی هستند که طی سال‌ها انقباض عضله، همچنین واکنش  نسبت به مسائل محیطی مثل تابش نور آفتاب به وجود می‌آیند. دسته دوم جزء چین‌های بسیار عمیق هستند به‌طوری که حتی اگر فرد اخم یا تعجب نکند، این چین‌ها نمایان هستند. نام این چین‌ها، چین استاتیک است. اما بوتاکس قادر است چین‌های دینامیک را از بین ببرد. درواقع چین‌های استاتیک هم با تکرار تزریق تا حدودی عمق‌شان کاهش پیدا می‌کند، اما درنهایت تزریق بوتاکس قادر به از بین بردن‌شان نیست. اما برای از بین بردن چین‌های استاتیک تزریق بوتاکس به‌همراه فیلر، ژل یا تزریق چربی می‌تواند یک روش درمانی موثر برای رفع این دسته از این چین‌ها باشد.

آیا بوتاکس منع مصرف دارد؟

افراد باردار و شیرده نمی‌توانند در این دوران از بوتاکس استفاده کنند. همچنین افرادی که انتظارهای غیرواقع‌بینانه از بوتاکس دارند کاندیداهای مناسبی برای تزریق نیستند. افرادی که آسپیرین، جنتامایسین آمیکاسین و داروهایی از این قبیل استفاده می‌کنند، نمی‌توانند بدون مشورت با پزشک بوتاکس تزریق کنند، بنابراین بوتاکس با اینکه شایع‌ترین درخواست زیبایی است اما در همه افراد قابل انجام نیست و محدودیت‌های مهمی وجود دارد که اتفاقا محدودیت‌ها ناشایع نیستند.

سن تزریق بوتاکس چند سال است؟

هرقدر سن افراد بالاتر می‌رود، چین و چروک‌های صورت فرد هم عمیق‌تر می‌شود همچنین میزان ابتلا  به یکسری از بیماری‌های زمینه‌ای از‌جمله فشارخون هم بیشتر می‌شود، اما به‌طور کلی مطالعات بوتاکس از  18تا 65سال است؛ یعنی زیر 18سال و بالای 65سال مطالعه‌ای برای بوتاکس وجود ندارد. فردی که فشارخون دارد از یکسری دارو استفاده می‌کند. برای همین اگر این فرد قصد بوتاکس داشته باشد باید حتما نوع داروهای مصرفی از او پرسیده شود، چراکه اگر از یک گروه خاص داروهای فشارخون استفاده شود باید حداقل 10روز قطع مصرف شوند و سپس تزریق بوتاکس صورت گیرد.

مزوتراپی

در  روش مزوتراپی دارو در قسمت‌های مختلف پوست تزریق می‌شود. در‌واقع دارو به‌جای اینکه از راه دهان خورده شود، مستقیما به داخل پوست تزریق می‌شود. تزریق‌های متعدد توسط دستگاه مزوتراپی در فواصل منظم در پوست صورت می‌گیرد.

در حال حاضر از مزوتراپی برای درمان موارد زیر استفاده می‌شود:

– کشیدن پوست صورت (لیفتینگ) و درمان افتادگی صورت

– رفع پف دور چشم و افتادگی پلک

– رفع تیرگ‍ی دور چشم

– درمان چاقی موضعی بدن، اندام و صورت

– درمان سلولیت و افتادگی پوست اندام‌ها و صورت

– درمان ملاسما و لک بارداری یا لک صورت

– درمان ریزش مو و تقویت موها

– درمان استریا (ترک خوردن پوست به‌دنبال بارداری)

– رفع غبغب زیر چانه و گردن

کلیه وسایل و تجهیزاتی که در کلینیک نیکا موجود است، مورد تایید FDA(سازمان غذا و داروی ایالات متحده) و وزارت بهداشت ایران است. 

کلینیک تخصصی پوست و مو نیکا:

متخصصین کلینیک نیکا چندین سال در قالب یک گروه پزشکان فعال و موفق زیبایی مشغول به فعالیت بوده‌اند. از سال 1394 باکسب مجوزهای لازم در قالب کلینیک تخصصی پوست و مو به فعالیت خود ادامه می‌دهند. ما در این مجموعه متکی به تجارب فراوان موفق و آموزنده گذشته طولانی خود هستیم. آنچه بیش از همه برای ما اهمیت دارد، تسلط به جدیدترین یافته‌ها درحیطه طب زیبایی، تجهیز مجموعه با جدیدترین و ایمن‌ترین تجهیزات مورد نیاز، تقید به اصول اخلاق حرفه ای پزشکی، و پرهیز قاطعانه از نگاه مبتذل و موهن تجاری به مراجعین است.

برای ارتباط با کلینیک تخصصی پوست و مو نیکا با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

۰۲۱۴۴۹۷۶۲۰۰

02144976300

آدرس:

تهران، صادقیه، بلوار فردوس شرق، نبش چهار راه رامین، پلاک 280 ، واحد102، طبقه اول

Nika.clinic

nika_beauty_clinic

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ