با این شامپو مشکل پوستی (‌پسوریازیس) خود را درمان کنید!

zahra
پارس آزمای طب(سریتا): شامپوANTI PSO + سریتا محصولی برای درمان و کنترل بیماری پسوریازیس است. این محصول از اجزا و مواد موثره‌ای تشکیل شده که با مکانیسم‌های کارآمد، باعث درمان و رفع علائم بیماری پسوریازیس (خارش، قرمزی، التهاب، پوسته‌ریزی، پلاک‌های پوستی) می‌شود.

پارس آزمای طب(سریتا):

چطوری بیماری پسوریازیس را درمان کنیم؟!

شامپوANTI PSO + سریتا محصولی برای درمان و کنترل بیماری پسوریازیس است. این محصول از اجزا و مواد موثره‌ای تشکیل شده که با مکانیسم‌های کارآمد، باعث درمان و رفع علائم بیماری پسوریازیس (خارش، قرمزی، التهاب، پوسته‌ریزی، پلاک‌های پوستی) می‌شود.

مکانیسم این محصول به چه صورت است؟

شامپو ضد‌پسوریازیس سریتا به‌گونه‌ای فرموله شده که با قدرت اثر بالا و مکانیسم‌های مختلف، قادر به از بین بردن عوارض ناشی از پسوریازیس پوست سر است. این شامپو حاوی اسید سالیسیلیک است که اثرات ضد‌پسوریازیس مختلفی دارد. اسید سالیسیلیک با خواص کراتولیتیکی خود باعث ریزش سلول‌های مرده پوست سر می‌شود که نتیجه آن پاکسازی پوست سر از فلس‌ها و ورقه‌های اضافی است. اسید سالیسیلیک همچنین خاصیت ضد‌التهابی نیز دارد که باعث رفع قرمزی و خارش پوست سر می‌شود. آلانتوئین دیگر ترکیب موجود در این شامپو خواص ضد‌التهابی دارد و باعث تسکین پوست سر می‌شود. همچنین خاصیت رطوبت‌رسانی دارد و در رفع خشکی پوست سر موثر است. آلانتوئین باعث پاکسازی پوست از موادی مثل کراتین می‌شود. این امر باعث فرو ریختن سلول‌های مرده از سطح پوست شده که نتیجه این امر حفظ رطوبت در پوست و نرم و لطیف شدن آن است. از‌جمله مهم‌ترین ترکیبات موجود در این شامپو، سدیم پی‌سی‌ای است. سدیم پی‌سی‌ای نقش مهمی در حفظ آب و رطوبت پوست و در‌نتیجه رفع خشکی و ضخامت پوست سر مبتلایان به پسوریازیس دارد. سدیم پی‌سی‌ای روی فاکتور NMF (Natural Moisturizing Factor) موجود در پوست اثر می‌گذارد. NMF یک فاکتور طبیعی موجود در پوست است که عملکرد آن حفظ رطوبت پوست است. سدیم پی‌سی‌ای باعث بهبود عملکرد فاکتور NMF می‌شود. سدیم پی‌سی‌ای علاوه بر آب‌رسانی مناسب به پوست سر و مو، مانع از چروکیدگی پوست شده و خاصیت الاستیسیته آن را افزایش می‌دهد. اوره ترکیب دیگر موجود در شامپو ضدپسوریازیس سریتا، با خاصیت مرطوب‌کنندگی طبیعی و حفظ تعادل چربی آب پوست و افزایش قدرت انعطاف‌پذیری آن، سبب کاهش دفع رطوبت پوست می‌شود.

زینک و روی هم در این ترکیب بی‌تاثیر نیستند!

از دیگر ترکیبات موثر در این شامپو، زینک یا روی است. روی از‌جمله ترکیباتی است که نقش مهمی در سلامت پوست دارد. یکی از عملکردهای روی تاثیر آن بر روند متابولیسم سلولی است. این ماده تاثیر مهمی روی برخی آنزیم‌های پوستی مانند آلکالین فسفاتاز و ماتریکس متالوپروتئیناز دارد. روی همچنین خاصیت ضد‌میکروبی و ضد‌قارچی دارد. بیماری پسوریازیس در برخی موارد همراه با بیماری‌های قارچی مثل شوره و درماتیت سبورئیک است. این‌گونه بیماری‌های قارچی باعث تشدید علائم پسوریازیس می‌شود، بنابراین روی موجود در شامپو ضد‌پسوریازیس سریتا با مهار و از بین بردن قارچ‌های مضر، نقش مهمی در سلامت پوست ایفا می‌کند. دیگر ترکیب مهم موجود در این شامپو، اسید لاکتیک است که جزئی از آلفا هیدروکسی اسیدها (AHA) است. اسید لاکتیک یک لایه‌بردار مناسب پوست است که با لایه‌برداری از پوست باعث می‌شود سلول‌ها مرده و ورقه‌ها و فلس‌های اضافی پوست سر مبتلایان به پسوریازیس، پاکسازی شود. پانتنول یا ویتامین B5 ترکیب دیگر موجود در این شامپو است. پانتنول در لایه‌های سطحی پوست، رطوبت پوست را به خود جذب می‌کند و آن را نگه می‌دارد. پانتول خصوصیات ضد‌التهابی داشته و آسیب‌های وارده از نور آفتاب روی پوست سر را بهبود می‌بخشد و در مجموع باعث ترمیم بافت‌های التهابی و خشک مبتلایان به پسوریازیس می‌شود.

مزایای این شامپو:

– بهبود پلاک‌های پسوریازیس

رفع خارش

کاهش قرمزی پوست

لایه‌بردار مناسب

دارای اثرات ضدمیکروبی

مناسب برای کلیه نواحی درگیر (سر و بدن)

منطبق با pH طبیعی پوست

حاوی AHA و BHA

شامپو ضد‌پسوریازیس سریتا با ملایمت باعث شست‌وشوی سر شده و پوست سر و مو را از فلس‌ها و ورقه‌های اضافی پاکسازی می‌کند.

میزان pH این شامپو به نحوی است که باعث محافظت از مو و پوست سر می‌شود.

کمک به کاهش عوارض ناشی از رادیکال‌های آزاد می‌کند.

روش استفاده:

موها را کاملا خیس کنید و به مقدار کافى از شامپو را روى کف سر ریخته و به آرامى ماساژ دهید و بعد از 2الى 3دقیقه آبکشى نمایید، این شست‌وشو را به‌صورت سه بار در هفته تکرار کنید.

پارس آزمای طب(سریتا)

گروه پارس آزمای طب در سال1383 با شکل‌گیری هسته تحقیقاتی شروع به فعالیت کرد و به پشتوانه چندی از پژوهشگران جوان،  پروژه تحقیقاتی خود را با نگاهی صرفا پژوهشی و فارغ از صنعت و تولید آغاز و پس از چندی با‌توجه به نتایج درخشان آن تحقیقات و تشویق جمعی از صاحب‌نظران، مجموعه پارس آزمای طب این افتخار را پیدا کرد تا تنها مجموعه‌ای باشد که فعالیت خود را با تحقیقات شروع کرده و سپس به سمت تولید روی آورده است. داشتن نگاه علمی و پژوهشی در مجموعه پارس آزمای طب سبب آن شد که فارغ از هرگونه کار کپی‌سازی، تمام فرمولاسیون محصولات را خود طراحی کرده و به افتخاری بزرگ در عرصه علم و دانش کشور نایل آید. این مجموعه باتوجه به حضور پررنگ خود، گام‌های بلندی را به پشتوانه جمعی از جوانان پرانگیزه این مرز و بوم در جهت ارتقا و اعتلای علمی و پژوهشی کشور برداشته و امیدوار است در آینده نیز قدم‌هایی به‌یاد ماندنی و یادآور بزرگان خوش‌آوازه سرزمین پارسی بردارد.

آدرس و تلفن جهت ارتباط با شرکت پارس آزمای طب(سریتا): 

تهران، اتوبان ستاری، نرسیده به پیامبر غربی،بعد از همت، روبروی مجتمع کورش،نبش کوچه دوم، پلاک2- کدپستی ١٤٧٣٩٧٤٣١١


02145857000

وب سایت: www.cerita.ir/fa

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ