چطور با لیزر CO2 فراکشنال عوارض یائسگی را از بین ببریم؟

دکتر سپیده نیک فرجام،جراح متخصص زنان، زایمان، نازایی و هومیوپات: یکی از کاربردهای لیزر CO2 که اخیرا بسیار مورد توجه قرار گرفته، درمان علائم آتروفی واژن است که در سنین پس از یائسگی رخ می‌دهد و شامل خشکی واژن، احساس سوزش و خارش واژن و درد هنگام رابطه زناشویی است.

دکتر سپیده نیک فرجام،جراح متخصص زنان، زایمان، نازایی و هومیوپات:

یکی از کاربردهای لیزر CO2 که اخیرا بسیار مورد توجه قرار گرفته، درمان علائم آتروفی واژن است که در سنین پس از یائسگی رخ می‌دهد و شامل خشکی واژن، احساس سوزش و خارش واژن و درد هنگام رابطه زناشویی است. نتایج تحقیقات علمی نشان می‌دهد بیش از 90‌درصد بیماران پس از 3‌جلسه درمان با لیزر فراکشنال CO2 از نتایج درمان رضایت کامل داشته و علائم بیماری آنها به مراتب کاهش یافته و پس از این تکنیک درمانی، عارضه خاصی رخ نداده است.

واژینوپلاستی لیزری چه نقش درمانی دارد؟

استفاده از واژینوپلاستی لیزری بدون خون‌ریزی است و ریکاوری آن، نسبت به جراحی، بسیار سریع است. واژینوپلاستی لیزری، راهی ایده‌آل برای کمک به واژن در رسیدن به PH مناسب است. همچنین از آن برای برطرف کردن مشکلاتی مانند آتروفی، خشکی و سوزش واژن استفاده می‌شود. این روش بدون درد و بسیار سریع است؛ هر جلسه آن قریب به 5‌دقیقه زمان نیاز دارد و فرد پس از حدود 5‌روز می‌تواند آمیزش داشته باشد.

دکتر سپیده نیک فرجام،جراح متخصص زنان، زایمان، نازایی و هومیوپات:

دکتر سپیده نیک فرجام، جراح متخصص زنان، زایمان و نازایی، دارای رتبه سوم بورد تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی ایران و عضو جامعه جراحان ایران هستند و همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد هومیوپاتی از دانشگاه برکلی امریکا و مرکز تحقیقات علوم زیستی و پزشکی ابن سینا و عضو رسمی انجمن هومیوپاتی ایران هستند. دکتر سپیده نیک فرجام نتایج بسیار موفقیت آمیزی در درمان ناباروری ها، ویارهای دوران بارداری، درمان اختلالات قاعدگی و هورمونی، کیست‌ها، کنترل دردهای پس از جراحی، تقویت سیستم دفاعی، آلرژیها و… داشته‌اند.

شما می توانید جهت ارتباط با مطب دکتر سپیده نیک فرجام، با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

موبایل:09378007672 

تلفن:02122384712 

تلفن:02122069209

آدرس: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از نیایش، ابتدای 18 متری مطهری، بوستان 2، پلاک 2، ساختمان میلاد، طبقه 4، واحد 405

وب سایت: drsepidehnikfarjam

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ