چرا موسان بهترین انتخاب برای افراد بی‌مو است؟

zahra
دکتر ابراهیم نصیری مدیر انستیتو زیبایی و ترمیم موی موسان: گاهی یکی از ناراحت‌کننده‌ترین مسائلی که یک شخص می‌تواند در زندگی خود تجربه کند از دست دادن تدریجی موهایش است. زمانی که اشخاص موهای خود را روزبه‌روز در حال ریختن می‌بینند، ممکن است دچار دلهره و اضطراب شده و حتی برخی نیز به‌تدریج دچار افسردگی و مشکلات روحی خواهند شد.

دکتر ابراهیم نصیری مدیر انستیتو زیبایی و ترمیم موی موسان:

گاهی یکی از ناراحت‌کننده‌ترین مسائلی که یک شخص می‌تواند در زندگی خود تجربه کند از دست دادن تدریجی موهایش است. زمانی که اشخاص موهای خود را روزبه‌روز در حال ریختن می‌بینند، ممکن است دچار دلهره و اضطراب شده و حتی برخی نیز به‌تدریج دچار افسردگی و مشکلات روحی خواهند شد.

زیرا مو در زیبایی انسان نقش مهمی داشته و از دست دادن آن ممکن است منجر به سلب اعتماد به نفس در اشخاص شود. از طرف دیگر فقدان مو می‌تواند چین و چروک‌های پیشانی را بیشتر نشان داده و شخص را مسن‌تر جلوه دهد.

راه چاره چیست؟!

انستیتو زیبایی و ترمیم موی موسان یکی از بزرگ‌ترین موسساتی است که با کمپانی‌های بزرگ ترمیم موی دنیا نظیر   New Image & Hair Directدر ارتباط بوده و کلیه کالاهای خود را از آنها تهیه می‌کند. موسان تنها موسسه‌ای است که فعالیت‌های آن زیر‌نظر دکتر ابراهیم نصیری، عضو هیات علمی دانشگاه‌های شهید بهشتی و آزاد اسلامی و متخصص ترمیم و زیبایی مو انجام می‌شود. همچنین انستیتو موسان به‌دلیل تعهدی که نسبت به شخصیت و سلامت افراد دارد، تمام پرسنل خود را از افراد تحصیلکرده دانشگاهی انتخاب کرده که حداقل 10سال تجربه کافی در این زمینه دارند. کلیه کالاهای مورد استفاده در موسان تحت پوشش سازمان CPAA (سازمان حمایت از مصرف‌کننده) و مورد تایید FDA (سازمان غذای و داروی) آمریکاست.

در این موسسه دو تضمین عمده برای تمام مراجعین وجود دارد:

الف‌: این سیستم از نظر بهداشتی صددرصد سلامت و ایمن بوده و ‌هیچ‌گونه عارضه‌ای برای پوست و مو ندارد.

ب: این سیستم صد‌در‌صد طبیعی و غیر‌قابل تشخیص است.

مزیت این محصول چیست؟

در این موسسه فقط از سیستم‌های کاستوم )custom(  استفاده می‌شود که بارزترین مزیت این محصولات در این است که ضمن اندازه‌گیری دقیق بر‌اساس الگوی منحصر به فرد هر شخص و نزدیک‌ترین نمونه به جنس و رنگ موی هر شخص مبنای اصلی کار قرار می‌گیرد، به‌طوری‌که رویش موی خود شخص به منظری غیر‌قابل تشخیص «طبیعی» تبدیل می‌شود. نکته بسیار مهم در‌مورد سیستم‌های کاستوم این است که در ساخت آنها از مواد اولیه بسیار لطیف‌تر، طبیعی‌تر همچنین عاری از هر‌گونه نقص‌های فنی یا کیفی عرضه می‌شود. ضمنا به‌دلیل فرآیندهای نظارتی ویژه بر ترکیبات مواد سازنده هیچ‌گونه موادی که برای سلامت پوست و مو مضر شناخته می‌شوند در آنها استفاده نمی‌شود.

آیا گارانتی هم شامل محصولات شما می‌شود؟

با اینکه حتی کمپانی‌های بزرگ ترمیم و زیبایی موی دنیا گارانتی برای محصولات خود ندارند، این موسسه برای اطمینان خاطر مشتریان خود، سیستم‌های ترمیم موی خود را 6ماه ضمانت می‌کند.

آیا این روش طبیعی است؟

امروزه رقابت بین موسسات ترمیم مو در دنیا بر سر طبیعی و غیرقابل تشخیص بودن سیستم‌های ترمیم مو است. واضح است چنانچه ترمیم مویی انجام شود که طبیعی نباشد، کم‌مویی و طاسی بر آن ارجحیت دارد. برای این مهم، موسسه موسان از جدیدترین نرم‌افزار و سخت‌افزار‌های چهره‌شناسی و مدل مو بهره می‌برد که می‌تواند چهره جدید، زیبا و طبیعی به شما هدیه دهد.

 

دکتر ابراهیم نصیری مدیر انستیتو زیبایی و ترمیم موی موسان:

انستیتو زیبایی و ترمیم موی موسان نماینده رسمی شرکت‌های  New image & hair direct تنها موسسه‌ای است که مدیریت آن زیرنظر دکتر ابراهیم نصیری اداره می‌شود. انستیتو موسان به‌دلیل تعهدی که نسبت به شخصیت افراد دارد، کادر خود را از افراد دانشگاهی که دارای بورد تخصصی هستند و در این زمینه حداقل 10سال سابقه دارند، انتخاب کرده است، چون بهداشت و سلامت مهم‌ترین عامل تداوم حیات انسان است. این موسسه تمام لوازم و کالاهای تخصصی خود را از کمپانی‌های مذکور که مورد تایید FDA آمریکاست تهیه می‌کند.  این موسسه زیر نظر  دکتر ابراهیم نصیری استاد دانشگاه و متخصص زیبایی و ترمیم مو  مدیریت می‌شود.

شما می توانید جهت ارتباط  با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02188799305

02188799305

02188797077

02188664571

موبایل: 09125034383

موبایل: 09121181342


آدرس: تهران، میدان آرژانتین، خیابان زاگرس، پلاک ۹، واحد ۴۰۴ 

وب سایت:  www.mousan.ir


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ