الیاف PDO؛ راز شادابی و طراوت پوست

zahra
کلینیک تخصصی آراکس طب: PDO یا همان one dioxin poly در حقیقت یک مونوفیلامان مصنوعی و قابل جذب بوده که عموما در جراحی‌های قلب و عروق مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع الیاف بسیار نازک هستند و با گذشت زمانی در حدود‌ ۸‌ماه جذب بدن خواهند شد همچنین تاثیر خیره‌کننده‌ای در جوانسازی پوست دارند.

کلینیک تخصصی آراکس طب:

امروزه خانمها به روشهای زیباسازی و جوانسازی علاقه دارند که غیرتهاجمیتر بوده و زمان نقاهت کمتری داشته و همچنین نیاز به نگهداری بعد از عمل کمتری دارد.

الیاف یا همان رشتههای  (PDO (poly dioxan one، از جنسی ساخته شدهاند که هیچ ضرری نداشته و آسیبی به بافتهای پوست نخواهند رساند. این الیاف در حقیقت از جنس رشتههایی هستند که بهعنوان نخ بخیه در عملهای قلب و عروق مورد استفاده قرار گرفته و بسیار ایمن هستند.

استفاده از این روش برای همه افراد بالای ۲۵سالی که نشانههای پیر شدن در صورتشان ظاهر شده است قابل انجام و مناسب است. در حقیقت با بالارفتن سن بهدلیلازبین رفتن کلاژن موجود در پوست، بافت پوست نازک و شل شده و ممکن است افتادگی و چین و چروک پیدا کند. با استفاده از این رشتههای PDO میتوان آثار پیری موجود روی پوست را ازبین برد.

بنابراین اگر بیماری به دلایلی علاقه به جراحی لیفت صورت نداشت، استفاده از لیفت با رشتههای PDO روش جایگزین مناسبی برای وی است.

برای انجام این روش، رشتههای موردنظر را درون لایه میانی پوست قرار خواهند داد و این کار باعث بالا رفتن نرخ تولید کلاژن در پوست و درنتیجه صاف شدن و بهتر شدن کیفیت پوست خواهد شد. الیاف قرار داده شده داخل پوست با گذشت چندین ماه جذب خواهند شد اما تاثیر آنها حدود ۱۲ تا ۱۸ماه باقی خواهد ماند. 

از این نوع لیفت میتوان در هر جایی از بدن ازجمله صورت، گردن، گونه، اطراف لبها، چال خنده، زیر چشمها،  لیفت سینهها، شکم واستفاده کرد.

بهعلاوه انجام این روش بسیار ساده بوده و چیزی شبیه فیلرهاست، با این تفاوت که به جای فیلرها، الیاف PDO درون پوست قرار خواهند گرفت. 

نخPDO

PDOچیست؟

PDO یا همان one  dioxin poly در حقیقت یک مونوفیلامان مصنوعی و قابل جذب بوده که عموما در جراحیهای قلب و عروق مورد استفاده قرار میگیرد. این نوع الیاف بسیار نازک هستند و با گذشت زمانی در حدود۸ماه جذب بدن خواهند شد همچنین تاثیر خیرهکنندهای در جوانسازی پوست دارند. انجام این روش کاملا غیرتهاجمی و بدون درد بوده و چیزی در حدود ۵۰دقیقه به طول خواهد انجامید. بعد از انجام کار هیچگونه اثر زخم و جراحتی وجود نداشته و تنها کمی قرمزی ممکن است روی پوست ایجاد شود که بهزودی از بین خواهد رفت. از این روش در هر جایی از بدن میتوان استفاده کرد و بهترین روش برای افرادی است که علاقهای به استفاده از جراحیهای لیفت ندارند. از این روش برای بهبود کیفیت پوست صورت و گردن همچنین لیفت باسن، سینهها و شکم استفاده میشود. با استفاده از این نوع لیفت، پوستی جوان و شاداب خواهید داشت و برای مدتطولانی از شر چین و چروکها راحت خواهید بود.

این نوع لیفت در حقیقت کشیدن پوست صورت نیست، بلکه تحریک بدن به ساخت کلاژن بیشتر با استفاده از الیافی مصنوعی مانند PDO‌‌، طلا وخواهد بود. با این تولید کلاژن بیشتر گردش خون در پوست بهبود پیدا کرده و خاصیت الاستیک پوست به آن باز خواهد گشت و درنتیجه چین و چروکها به صورتی کاملا طبیعی از بین خواهند رفت. از برتریهای فوقالعاده این روش میتوان به ساده بودن، ریکاوری سریع، تاثیر طولانیمدت و عدم وجود عوارض جانبی اشاره کرد.

انجام این روش نیازمند زمانی بسیار کوتاه بوده، دوره نقاهتی نداشته همچنین کاملا بدون درد است. هدف ما بهبود ظاهر صورت بوده و باید توجه داشت که تقارن اجزای صورت مانند بینی، گونه و ابروها تاثیر بسیاری در زیبایی صورت خواهد داشت. با استفاده از تزریق الیاف PDO میتوان تغییراتی را در این اجزای صورت برای بهبود تقارن آنها ایجاد کرد.

کلینیک تخصصی آراکس طب:

دکتر ماهور طباطبائی کاشانی، متخصص پوست، مو، زیبایی و مدیر کلینیک تخصصی آراکس طب هستند و از پیش‌کسوتان و پیش‌گامان روش درمانی prp در ایران و جهان هستند. ایشان همزمان با ابداع این روش در دنیا، با تمرکز و فعالیت بی وقفه در این زمینه سعی و کوشش فراوان کردند و در طول 5 سال گذشته با تزریق حدود 15000 نفر رکوردار درمان prp در دنیا محسوب می‌شوند.

آدرس: تهران، ونک، گاندی، خیابان بیستم، پلاک 16، واحد 1

برای ارتباط با کلینیک تخصصی آراکس طب با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02188205323

02188207535

02188207536

02188207537

02188657330

02188657331

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ