۷ راز زوج‌هایی که رابطه‌ی جنسی فوق‌العاده پرشوری دارند-قسمت اول

مهرناز زاوه
در شش ماه تا دو سال نخست یک رابطه٬ تازگی دو طرف برای یکدیگر همه چیز را پر شور و حرارت خواهد کرد. بعد از آن٬ باید سعی کنید که رابطه به سراشیبی نرود.

داشتن یک رابطه‌ی جنسی داغ و پرشور به مانند داشتن بدنی پر تب و تاب است: شما باید برای ورزیدگی آن زحمت بکشید و فعالیت کنید. در شش ماه تا دو سال نخست یک رابطه٬ تازگی دو طرف برای یکدیگر همه چیز را پر شور و حرارت خواهد کرد. بعد از آن٬ باید سعی کنید که رابطه به سراشیبی نرود. بسیاری از زوج‌ها با خود فکر می‌کنند و می‌گویند که اگر قرار است روی این مسئله کار کنیم٬ پس حتما یک جای کار ما می‌لنگد. اما زوج‌های باهوش می‌دانند روابط طولانی مدت مستلزم تلاش برای حفظ انرژی و شادابی آن است. در اینجا با برخی متخصصان مجرب صحبت کرده و کوشیده‌ایم دریابیم که شادترین و راضی‌ترین زوج‌ها در رابطه‌ی جنسی کدام افراد هستند.
راز اول: همیشه با یکدیگر قرار می‌گذارند
زو‌ج‌هایی که با هم بازی و تفریح می‌کنند٬ همیشه در کنار هم می‌مانند. در آماری که از بین ۱۰۰ هزار نفر درباره‌ی رابطه‌ی زوج‌ها گرفته شد مشخص گردید که ۸۸ درصد از زوج‌های خیلی شاد می‌گویند که همیشه با یکدیگر قرار می‌گذارند. قرار گذاشتن فرصتی است تا بار دیگر عاشق یکدیگر شوید٬ چیزی که در جریان زندگی روزمره ممکن است از شور و حرارتش کاسته شود. در حقیقت قرار گذاشتن به طور مداوم در زوج‌هایی که همچنان این کار را انجام می‌دهند نشان می‌دهد که بیشتر با طرف مقابل خود در ارتباط بوده و رابطه‌ی جنسی بهتری با هم دارند.
راهکار جنسی: سعی کنید هفته‌ای یک بار با هم قرار بگذارید و این می‌تواند سورپرایز هیجان‌انگیزی برایتان باشد. سعی کنید همه‌ی این کارها را با هدف تفریح و سرگرمی انجام دهید. تحقیقات انجام شده بر روی تصویرهای مغزی نشان می‌دهد که وقتی شما و شریکتان کار جدیدی انجام داده و با یکدیگر شاد و خوشحال می‌شوید٬ بخش‌هایی از مغز شما که در این زمینه فعال می‌شوند دقیقا همان بخش‌هایی هستند که در زمان نخستین قرارهایتان به واسطه‌ی تپشهای قلبتان به کار میافتد. این راهی برای برافروختن آن احساسات توأم با عشق است.
راز دوم: این افراد از بدن خود مراقبت می‌کنند
تحیقات نشان می‌دهد که سلامتی می‌تواند باعث افزایش رابطه‌ی جنسی و بالعکس شود. در بخشی از این تحقیقات آمده است آن دسته از افرادی که دو بار در هفته به ارگاسم می‌رسند عمر طولانی‌تری دارند. بسیاری از فعالیت‌های جنسی را که باعث افزایش سلامت می‌شود می‌توان خارج از تختخواب هم انجام داد. رژیم غذایی مدیترانه‌ای – که سرشار از میوه٬ سبزیجات٬ روغن زیتون و ماهی است- هم باعث سوءعملکرد جنسی کمتر در زنانی می‌شود که دیابت نوع ۲ دارند. ورزش منظم نیز باعث ارتقاء سلامت قلبی عروقی شما شده٬ اندورفین را در بدن منتشر ساخته٬ میزان هورمون استرس یعنی کورتیزول را کم کرده و تستسترون را افزایش می‌دهد که تمام اینها باعث تقویت میل جنسیتان می‌شود.
راهکار جنسی: سعی کنید چیزهای سالم بخورید٬ هر روز تحرک داشته باشید٬ سیگار نکشید و مشروب نخورید٬ چرا که این دو می‌توانند تمایلات جنسیتان را کاهش دهند. اگر فردی فعال هستید و تناسب اندامتان هم خوب است٬ با انجام این کارها احساس بهتری نسبت به بدن خود داشته و انرژی بیشتری برای رابطه‌ی جنسی خواهید داشت. تحقیقات اخیر نشان داده است افرادی که به مدت سه ماه ورزش یوگا انجام می‌دهد٬ میل جنسی٬ برانگیختگی٬ ارگاسم و رضایت جنسی بهتری داشته‌اند.
راز سوم: این زوج‌ها از نشان دادن تن خود به هم خجالت نمی‌کشند
کبودی‌های بدن باعث از بین رفتن روحیه‌ی مناسب در هنگام رابطهی جنسی می‌شود. اگر همیشه ذهنتان مشغول این مسئله است که شریک شما چه فکری درباره‌ی بدنتان می‌کند٬ دیگر نمی‌توانید آن لحظه از رابطه‌ی جنسی لذت ببرید. زوج‌هایی که شور و حرارت جنسی بالایی دارند سعی می‌کنند ذهن‌ خود را زیاد درگیر توجه به خود نکرده و از هر چیزی آزاد کنند تا از تمام لذت‌های رابطه‌ی جنسی بهره‌مند شوند. و البته بحث ما فقط درباره‌ی اندازه‌ی سینه یا قطر شکم نیست. باید سعی کنید که با شریک خود در شرایط مساعدی باشید. تحقیقات جدید نشان می‌دهد زنانی که تصویر شخصی مثبتی از آلت خود دارند٬ احتمال رسیدنشان به ارگاسم بسیار بالاتر است. زنانی که درباره‌ی کار خود احساس عالی و فوقالعاده‌ای دارند ۶۱ درصد بیشتر از زنانی که بدترین احساس را نسبت به شغل خود دارند از رابطه‌ی جنسی لذت می‌برند.
راهکار جنسی: تمیز و آراسته بودن یکی از عوامل محرک برای رابطه‌ی نسبی است.  بسیاری از مشتری‌های سالن‌های زیبایی معتقدند که استفاده از موم بیکینی برزیلی برای اولین بار باعث تغییر زندگی جنسی آنها شده است. آنها هر بار که چشمشان به تن برهنه‌ی خود می‌افتد٬ به رابطه‌ی جنسی فکر می‌کنند. تحقیقات نشان می‌دهد زنانی که موهای تن خود را می‌زدایند تصویر مثبت‌تری از خود داشته و عملکرد جنسی بهتری دارند.
(منبع: dailymail)

هرآنچه خانم‌ها باید درباره رابطه جنسی بدانند

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ