اگر جزو کاندیداهای کاشت مو نیستید، روش ترمیم مو را امتحان کنید!

انستیتو ترمیم موی بیوتی سکرت: افرادی که از 20 تا 30درصد موهای‌شان شروع به ریزش می‌کند و حتی ممکن است به صددرصد هم برسد، می‌توانند از روش ترمیم مو استفاده کنند. برای همین می‌توان گفت افراد در هر مرحله‌ای از ریزش باشند، می‌توانند کار ترمیم را پیاده کنند، البته بسته به میزان ریزش مو، نوع پروتز هم متغیر خواهد بود.

انستیتو ترمیم موی بیوتی سکرت:

20‌درصد موهای‌تان دچار ریز شده است؟!

افرادی که از 20 تا 30 درصد موهای‌شان شروع به ریزش می‌کند و حتی ممکن است به صددرصد هم برسد، می‌توانند از روش ترمیم مو استفاده کنند. برای همین می‌توان گفت افراد در هر مرحله‌ای از ریزش باشند، می‌توانند کار ترمیم را پیاده کنند، البته بسته به میزان ریزش مو، نوع پروتز هم متغیر خواهد بود.

چطور با کمک ترمیم مو مشکل کم‌مویی یا حتی بی‌مویی را حل کنیم؟!

روش کار به این صورت است که یک تار مو از موهای فرد کاندیدا به‌عنوان نمونه گرفته می‌شود و به لابراتوار فرستاده می‌شود؛  سپس از بانک مو از لحاظ رنگ، جنس، ضخامت و بقیه فاکتورها، نزدیک‌ترین مو به موی فرد کاندیدا انتخاب می‌شود. بعد از انتخاب موی مناسب، لابراتوار روی قطر پروتزی که قرار است موهای انتخاب شده روی آن قرار بگیرند، کمتر از یک میلی‌متر کار می‌کند. وقتی تمام مراحل گفته شده طی شود، سپس پروتز نهایی به مرکز ارسال شده و بعد از آن با ژلاتین مخصوص گیاهی با یک تکنیک و روش مخصوص، پروتز نهایی را روی پوست سر فیکس می‌کنیم که قابل برداشتن و گذاشتن روزانه نیست. بعد از فیکس شدن مو به پوست سر، فرد به‌راحتی می‌تواند به حمام، استخر و حتی آرایشگاه برود. به‌طور کلی این موها شباهت زیادی با موی طبیعی چه از نظر شکل ظاهری و چه از نظر کارکرد دارند. برای همین می‌توانید بدون استرس و نگرانی بعد از انجام ترمیم مو با موهای فیکس شده هر اقدامی انجام دهید.  

انستیتو ترمیم موی بیوتی سکرت:

عاطفه یکتا  مدیر مرکز بیوتی سکرت، با سال ها تجربه در زمینه جدیدترین تکنیک های ترمیم مو ( مناسب تمامی افرادی که از کم پشت بودن و کم حجم بودن موهای خود ناراضی هستند). 

متدهای فوق بسیار طبیعی بوده و با نهایت ظرافت طراحی و اجرا می شود؛ به طوری که حتی نزدیک ترین افراد به شما هم در طبیعی بودن آن شک میکنند. نکته حائز اهمیت در این مرکز این است که تمامی مراحل زیر نظر کارشناس دوره دیده از ایالات متحده و دارای لایسنس ترمیم مو از بزرگترین کمپانی امریکایی انجام می شود. مرکز بیوتی سکرت تنها موسسه فوق تخصصی برای بانوان و مکانی VIP برای افراد خاص است.

جهت ارتباط با انستیتو ترمیم موی بیوتی سکرت با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02126650857

09127183037

آدرس: اتوبان صدر شرقی- خروجی دیباجی- پلاک 208

Beauty_secret_hairreplacement

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ