آنچه باید درمورد لیزر مو بدانید

mousavi
کلینیک تخصصی تغذیه و زیبایی برنا فیت: اگر شما راه هایی چون اصلاح مو یا کندن آن با واکس را دوست ندارید، می توانید لیزر مو را امتحان کنید. لیزر مو یکی از رایج ترین روش های اصلاح در ایالات متحده محسوب می شود.

کلینیک تخصصی تغذیه و زیبایی برنا فیت:

اگر شما راه هایی چون اصلاح مو یا کندن آن با واکس را دوست ندارید، می توانید لیزر مو را امتحان کنید. لیزر مو یکی از رایج ترین روش های اصلاح در ایالات متحده محسوب می شود. در این روش، نور بسیار متمرکزی به فولیکول های مو وارد می شود. رنگدانه های موجود در فولیکول نور را جذب می کنند و موها را ازبین می برند.

مزایای لیزر مو

لیزر برای برداشتن موهای ناخواسته روی صورت، دست، پا، بازو، زیر بغل، خط مایو و نقاط دیگر بسیار مفید است.

دقت: یکی از مزایای آن این است که تنها موهای زبر و تیره را مورد هدف قرار می دهد اما به پوست اطراف آن آسیبی نمی رساند.

سرعت: هر ضربه لیزر موجب ازبین بردن بسیاری از موها در یک زمان می شود. لیزر در هر ثانیه می تواند یک-چهارم پوست را عاری از مو کند. نواحی کوچک پوست مثل زیر لب ها می تواند در کمتر از یک دقیقه درمان شود و نواحی بزرگ تر مثل کمر و پاها ممکن است یک ساعت طول بکشد.

پیشبینی: بیشتر افراد پس از ۳ تا ۷ جلسه، بسیاری از موهای زائد را از دست می دهند.

چگونه خود را برای لیزر موها آماده کنیم؟

لیزر موها تنها به معنی ازبین بردن موهای ناخواسته نیست، بلکه یک روند پزشکی است که آموزش به دوش گرفتن خطرات بالقوه را همراه دارد. قبل از لیزر باید از اعتبار دکتر یا تکنیسینی که این پروسه را انجام می دهد اطمینان حاصل کنید.

اگر می خواهید از روش لیزر درمانی استفاده کنید باید ۶ هفته قبل، از برداشت مو، اپیلاسیون یا الکترولیز خودداری کنید. این بدان دلیل است که لیزر روی ریشه موها تاثیر می گذارد که با اصلاح و اپیلاسیون به طور موقتی از بین رفته اند.

البته قبل و بعد از لیزر نیز نباید تا ۶ هفته درمعرض آفتاب قرار بگیرید. قرار گرفتن درمعرض نور خورشید، تاثیر لیزر را کاهش و عوارض پس از درمان را افزایش می دهد.

آنچه در طول لیزر درمانی رخ میدهد

درست قبل از این روند، موهایی که باید لیزر شوند به اندازه چند میلی متر تراشیده می شوند. سپس دستگاه لیزر با رنگ مو، رنگ پوست، ضخامت و محل موی شما تنظیم می شود و عمل لیزر انجام می گیرد.

کلینیک تخصصی تغذیه و زیبایی برنا فیت:

کلینیک تخصصی تغذیه و زیبایی برنافیت در فضایی آرام و مناسب، پذیرای بیماران و میهمانانی است که علاقمند به مشاوره در زمینه روش‌های نوین زیبایی و طراوت حس جوانی هستند.

تمام مراجعه‌کنندگان محترم قبل از شروع مراحل درمان، تحت مشاوره رایگان این مرکز قرار می‌گیرند و بعد از دریافت اطلاعات لازم و معاینه‌های مورد نیاز، نیازمندی‌های درمانی آنها مشخص شده و برنامه درمان و پیگیری‌های لازم تعریف می‌شود.

مهمترین خدمات ارائه شده درکلینیک ما به صورت زیر است:

درمان سلولیت و رفع چاقی موضعی، جوان‌سازی صورت با افزایش روند کلاژن سازی، پاکسازی و رفع جای جوش، رفع چین و چروک پوست، لیفت صورت با نخ، رفع چین و چروکهای حاصل از کاهش وزن، ماساژ درمانی، تغذیه دیابتی‌های انسولینی، تغذیه بیماری‌های خاص، چاقی و لاغری.

شما می توانید جهت ارتباط با کلینیک تخصصی تغذیه و زیبایی برنا فیت با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن: 02122685838

فکس: 02122696250

آدرس: تهران، خیابان شریعتی، بعد از پل صدر، کوچه داد، پلاک ۱۷، طبقه۱، واحد۴ (ایستگاه مترو صدر)

وب سایت: bornafit.ir

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ