بهترین راه پیشگیری و درمان تیرگی، چروک و پف دور چشم چیست؟

mousavi
شرکت ژاک اندرل پاریس: لابراتوارهای تحقیقاتی ژاک آندرل فرانسه پس از بررسی و تحقیقات فراوان ترکیبی منحصر به فرد برای رفع تیرگی (کبودی)، پف، چین و چروک و خطوط ریز دور چشم ارائه کرد که کارایی و اثربخشی فوق‌العاده‌ای داشته و اثر آن به سرعت نمایان خواهد شد.

شرکت ژاک اندرل پاریس

لابراتوارهای تحقیقاتی ژاک آندرل فرانسه پس از بررسی و تحقیقات فراوان ترکیبی منحصر به فرد برای رفع تیرگی (کبودی)، پف، چین و چروک و خطوط ریز دور چشم ارائه کرد که کارایی و اثربخشی فوق‌العاده‌ای داشته و اثر آن به سرعت نمایان خواهد شد.

در این ترکیب از جینکوبیلوبا برای تسهیل و افزایش خون‌رسانی به پوست دور چشم و تغذیه مناسب آن و کلاژن محلول، پروتئین هیدرولیز شده لوپین و بیوپپتیدها برای پیشگیری از پیری و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و کاهش چین و چروک استفاده شده است. همچنین ترکیبی از ویتامین E و پروتئین هیدرولیز شده لوپین موجب رطوبت‌رسانی و بازسازی سلول‌های پوست دور چشم و کاهش پف می‌شود.

ترکیبات مواد موثره کرم دور چشم:

پروتئین هیدرولیز شده لوپین(Hydrolyzed Lupine Protein):

ترکیبی از پنتا و هگزا پپتیدها که از پروتئین دانه‌های گیاه لوپین مشتق شده و حاوی 35 تا 45درصد از آمینو اسیدهای ضروری است که موجب افزایش سطح ذخیره آب در پوست می‌شود. تیرگی‌های پوست و عمق چروک را کاهش داده از فرآیند تخریب (Breakdown) کلاژن و الاستین جلوگیری و به جوان‌سازی و بازسازی لایه‌های بیرونی پوست کمک می‌کند.

بیوپپتیدها(Bio-peptides یاPalmitoyl Oligopeptide  یاMatrixyl):

جهت نرمی و هیدراته کردن و همچنین کاهش چین و چروک و کمک به ساخت کلاژن و الاستین و جوان‌سازی مجدد پوست دور چشم. یکی از ویژگی‌های بیوپپتیدها آن است که بسیار فعال و خالص و کارآمد است، به‌همین علت در غلظت‌های پایین در محصولات اضافه می‌شود. مثلا 0.0005 تا 0.001 درصد.

عصاره جینکوبیلوبا(Ginkgobiloba Extract):

در فارسی به‌نام گیاه چهل‌سکه:

جینکو یکی از قدیمی‌ترین گیاهان آسیایی است که خواص شگفت‌انگیز متعددی دارد. این درخت، بومی چین بوده و در ژاپن نیز گسترش دارد. کشت جینکو در سال‌های اخیر در مناطق مختلفی از جهان از جمله در ایران معمول شده است. جینکو ضدآلزایمر، برای تقویت حافظه و قوای جنسی و نیز سلامت رگ‌ها مفید است. اول به این دلیل که این گیاه حاوی ترکیباتی است که به افزایش قطر رگ‌ها کمک کرده و باعث گردش خون بهتری می‌شود. دوم به این دلیل که ترکیبات موجود در این گیاه از انباشته شدن چربی‌ها و جرم‌ها در رگ‌ها که درنهایت به تصلب‌شرائین منجر می‌شود، پیشگیری می‌کند. نتیجه اینکه در کاربرد موضعی سبب افزایش تغذیه و خون‌رسانی به پوست ناحیه دور چشم و نیز کاهش تیرگی‌هایی که به علت افزایش غلظت خون ایجاد شده، می‌گردد. از این گذشته این گیاه پیری پوست را به تاخیر می‌اندازد.

عصاره تخم یونجه(Alfalfa Seed Extract) با نام علمیMedicago Sativa}:

 سرشار از پروتئین‌ها، مواد معدنی، آنتی‌اکسیدان و ویتامین‌های C، D، E  و گروه B است. ترکیب عصاره تخم یونجه و پروتئین هیدرولیز شده لوپین در درمان پف دور چشم بسیار موثر عمل می‌کند.

روغن جوجوبا (Jojoba Oil):

نرم‌کننده، مرطوب‌کننده، سرشار از ویتامین‌های‌ E  و B کمپلکس، ضدالتهاب، جلوگیری از چربی بیش از حد پوست.

کافئین:

سال‌هاست توانایی کافئین برای انقباض موثر و سریع عروق خونی آن را به یک ماده ارزشمند به‌ویژه در محصولات طراحی شده برای به حداقل رساندن سرخی و التهاب پوست صورت تبدیل کرده است. به این دلیل کافئین را می‌توان به‌عنوان یک موهبت شگفت برای کسانی دانست که از اختلال پوستی که منجر به بروز لکه‌های قرمز بر بینی و پیشانی می‌شود، رنج می‌برند. فواید کافئین برای انقباض عروق خونی نیز آن را به یک افزودنی در بسیاری کرم‌های چشمی تبدیل کرده است، زیرا به سرعت قرمزی و تورم چشم را کاهش می‌دهد. کافئین علاوه بر ویژگی‌های ضدالتهابی، به‌دلیل داشتن خواص آنتی‌اکسیدانی نیز حائز اهمیت است. همچنین کافئین جریان خون را در سطح پوست افزایش می‌دهد و موجب دفع مواد زائد می‌شود و این امر، هم خستگی را در این عضو کاهش داده و هم موجب تغذیه بیشتر پوست شده و سلول‌ها شادابی خود را باز می‌یابند. کافئین برای پیشگیری از سرطان پوست (ملانوما) هم موثر است.

ویتامینE:

 ویتامین E یک آنتی‌اکسیدان قابل‌حل در چربی است که باعث پیشگیری از پیری زودرس پوست می‌شود. همچنین با جذب رطوبت موجب افزایش طراوت پوست شده و با فیلتر کردن اشعه مضر آفتاب از پوست دور چشم محافظت می‌کند.

کلاژن محلول(Soluble Collagen):

کلاژن نوعی پروتئین بسیار مهم برای پوست است. کلاژن خاصیت ارتجاعی و سفتی پوست را فراهم می‌آورد. تحقیقات نشان داده که حدودا از 25سالگی به بعد هر سال 5/1درصد و در 60سالگی 50درصد از کلاژن در ناحیه صورت از دست می‌رود. 12 نوع کلاژن در سراسر بدن وجود دارد که نوع یک و 2 آن بیشترین فراوانی را در پوست دارد. کلاژن نوع 2 همراه با توقف رشد جسمی شروع به کاهش می‌کند. نوع یک آن تا 35سالگی افزایش و پس از آن کاهش می‌یابد. پروتئین کلاژن به‌طور طبیعی مولکول‌های بسیار بزرگ بوده و از این رو از منافذ پوست عبور نکرده و جذب نمی‌شوند. اما کلاژن موجود در این کرم محلول بوده به‌راحتی از منافذ پوست عبور و کمبود کلاژن از دست رفته را جبران و کلاژن‌سازی پوست را تحریک می‌کند.

خواص کرم دور چشم ژاک آندرل پاریس(Jacques Andhrel Paris Look Active Cream):

  • افزایش خاصیت ارتجاعی و جوان‌سازی پوست با وجود کلاژن
  • رفع چین و چروک و خطوط ریز دور چشم
  • رطوبت‌رسانی مناسب به پوست
  • کاهش و کنترل موثر پف و ورم کردگی دور چشم
  • کاهش تیرگی (کبودی) پوست و حلقه‌های ناحیه دور چشم
  • افزایش تغذیه و خون‌رسانی به پوست
  • عدم وجود هرگونه عوارض جانبی (Side Effects)

* کرم سه کاره دور چشم ژاک آندرل پاریس (ضدچروک، ضدپف، ضدتیرگی) برای کلیه گروه‌های سنی بالای 20 سال قابل استفاده و اثر آن پس از حدود 5/1 تا 2 ماه برای افراد زیر 40 سال و 3 تا 4 ماه برای بالای 40 سال کاملا مشهود است.

  

شرکت ژاک اندرل پاریس:

نمایندگی انحصاری محصولات بهداشتی و درمانی با برند ژاک اندرل در خاور میانه و ایران

تلفن شرکت ژاک اندرل پاریس:

02188195361

02188195485

02188784590

02188782314

02188674755


وب سایت: www.jacques-andhrel.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ