نامبر وان اروپا شدن، اثبات کیفیت ماست

zahra
بهروز مولاخواه مدیر برند Ducray در گفتگو با الو دکتر می گوید: شرکت ما هم روی پوست و هم مو و هم مراقبت پوست فعالیت می‌کند. در حقیقت حرکت ما و تولیدات محصولات این شرکت بین دارو و زیبایی است.

بهروز مولاخواه مدیر برند Ducray در گفتگو با الو دکتر می گوید: شرکت ما هم روی پوست و هم مو و هم مراقبت پوست فعالیت می‌کند. در حقیقت حرکت ما و تولیدات محصولات این شرکت بین دارو و زیبایی است. جنبه مثبتی که کل محصولات دارد این است که از سال 1930شروع به تجزیه و تحلیل انواع شامپوها و skin care کرده و تجربه خوبی از این نتایج به دست آورده است. در این چندین سال شرکت ما تجربه موفقیت آمیزی هم روی پوست و محصولات موی سر داشته است. عصاره گیاهان و طبیعی بودن محصولات شرکت ما مهم ترین وجه شاخص آن است که هیچ مواد اضافه ای ندارد و کم حساسیت است. انواع افراد با پوست و موهای مختلف بدون کمترین حساسیتی می توانند از  این محصولات استفاده کنند.

در این چند سال داروهای زیبایی گسترش پیدا کرده که شاید به لحاظ کیفی خوب نبوده اند اما در کنار اینها محصولات خوبی هم وارد شده است که اتفاقا توانسته اند موفق عمل کنند. خیلی از کمپانی های محصولات پوست و مو هستند که گسترش خوبی هم به لحاظ محصولات پوست و هم مو داشته اند. ما در شرکت Ducray محصولات شوره، اکنه و پوست های خشک بسیار عالی داریم و دو سال متوالی  number oneاروپا شده ایم. همین موضوع می تواند کیفیت محصولات ما را به اثبات برساند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ