تنها در30 دقیقه پوست‌تان را لیفت کنید!

zahra
دکتر عباس خیرخواه، جراح و متخصص پوست و مو:لیفت با نخ روشی بسیار کم تهاجمی است که فقط در 30دقیقه پوست را بالا می‌کشد. این تکنیک هیچ‌گونه اسکاری بر جای نگذاشته و به شکلی موفقیت‌آمیز در تمام نواحی صورت و گردن قابل استفاده است.

دکتر عباس خیرخواه، جراح و متخصص پوست و مو:

لیفت با نخ روشی بسیار کم تهاجمی است که فقط در 30دقیقه  پوست را بالا می‌کشد. این تکنیک هیچ‌گونه اسکاری بر جای نگذاشته و به شکلی موفقیت‌آمیز در تمام نواحی صورت و گردن قابل استفاده است.  بهتر است این روش به‌عنوان یک روش کم‌تهاجم و اولیه درنظر گرفته شود. هزینه این روش از جراحی لیفت کمتر بوده و دوره نقاهت کوتاه‌تر است. با افزایش سن کلاژن کاهش یافته چربی پوست کاهش یافته و پوست دچار پیری می‌شود. این روش می‌تواند جوانی و شادابی را به افراد بازگرداند.

افراد کاندیدای این روش چه کسانی هستند؟

 ایده‌آل‌ترین افراد برای این کار افرادی هستند که نشانه‌های پیری اندکی در صورت‌شان ایجاد شده و نیاز به لیفتینگ مختصر دارند. اغلب این کار بین زنان با میانگین سنی 35 تا 45سال دیده می‌شود. این افراد به علت افتادگی پوست در ناحیه فک در قسمت میانی صورت یا ناحیه گردن این کار را انجام می‌دهند. از دیگر کاندیداهای این روش افرادی هستند که لیفتینگ صورت و گردن را به روش جراحی روتین انجام داده‌اند و اکنون دچار مختصری افتادگی پوست شدند. بسیاری از پزشکان از این روش در کنار سایر روش‌های درمانی استفاده می‌کنند.

چه نواحی از بدن قابل کاربرد است؟

در این روش نخ‌های مخصوص وارد پوست نواحی افتاده (ابرو، چین نازولبیال یا خط خنده یا گردن) شده و آنها را بالا می‌کشد.

به‌طور خلاصه سوچور لیفت جهت برطرف کردن افتادگی‌های نواحی ذکر شده کاربرد دارد:

  • لیفت ابرو
  • لیفت قسمت میانی صورت
  • افتادگی نیمه پایین صورت

پروسه عمل چگونه است؟

  • در این روش در نقاط تعیین شده‌ای جراح سوراخ‌های کوچکی ایجاد کرده و سوزن نخ لیفتینگ را از این سوراخ‌ها وارد و وارد بافت می‌کند.
  • قسمت انتهایی نخ در نواحی بافتی گیر افتاده و به صورت قلاب شده و ناحیه را بالا می‌کشد. در این روش از برش پوست و لوازم جراحی چون قیچی خبری نیست. لذا هیچ‌گونه اسکاری به‌جا نمی‌گذارد و به لیفتینگ مرسوم صورت کمک شایانی می‌کند.

بهترین نخ برای انجام این کار از چه جنسی است؟

نخ سیلوئت پرکاربردترین نخ حیطه زیبایی برای انجام عمل لیفتینگ است که برای اولین بار در سال  2005 مورد استفاده قرار گرفت. همچنین روند موردانتظار، لیفتینگ واضح، آنی، موثر و بدون عارضه رویت می‌شود.

آیا لیفت با نخ سیلوئت عارضه دارد؟

خیر. تاکنون عارضه جدی از لیفت با نخ مشاهده نشده است. تنها عارضه کبودی مختصر و تورم است که در عرض چند روز رفع می‌شود. عارضه دیگر فرو رفتن مختصر پوست در ناحیه ورود نخ است که ظرف چند روز به حالت قبل بازمی‌گردد. هرگونه افتادگی و ناهمواری پوست پس از لیفتینگ با نخ ماکزیمم تا یک هفته رفع می‌شود.

دکتر عباس خیرخواه، جراح و متخصص پوست و مو: دارای بورد تخصصی پوست و مو و زیبایی، عضو انجمن متخصصین پوست ایران،  محقق و پژوهشگر مرکز تحقیقات پوست 

دکتر عباس خیرخواه تحصیلات خود را در مقطع پزشکی عمومی در سال 1376 به اتمام رساند در سال 1378 با اخذ رتبه یک استان همدان و رتبه هشتم کشوری در آزمون دستیاری پوست پذیرفته شد. بعد از آن در سال 1382 تحصیلات خود را در مقطع تخصص پوست در دانشگاه علوم پزشکی ایران به اتمام رساند و در حال حاضر مشغول به ویزیت تخصصی بیماران پوست و انجام عمل های زیبایی سازی پوست و تحقیقات در زمینه روش های نوین زیباسازی پوست و مو است. 

ارائه دهنده خدمات شامل

هایفوتراپی، تزریق چربی، کاشت مو، لیفتینگ با نخ، میکرونیدلینگ، لیزر موهای زائد

تلفن های تماس جهت ارتباط با مطب دکتر عباس خیرخواه:

02122172657

02122172659

وب سایت: www.drkheirkhah.com/fa

doctor_kheirkhah

doctor_kheirkhah

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ