لیزر الکس سرد کوترا چیست؟

mousavi
مرکز لیزر باران، دکتر مهرنژاد: متخصصین کشور آمریکا پس از بررسی‌های کلینیکال و مطلالعات علمی، موفق به ساخت تکنولوژی الکس سرد توسط کمپانی کوترا شدند. لیزر الکس سرد آخرین نسل و برترین تکنولوژی ساخت لیزر موهای زائد در اروپا و آمریکا است که به جامعه پزشکی معرفی شده است.

مرکز لیزر باران، دکتر مهرنژاد:

لیزر خاص جهت افراد خاص … هوشمندانه ترین لیزر الکس

متخصصین کشور آمریکا پس از بررسی‌های کلینیکال و مطلالعات علمی، موفق به ساخت تکنولوژی الکس سرد توسط کمپانی کوترا شدند. لیزر الکس سرد آخرین نسل و برترین تکنولوژی ساخت لیزر موهای زائد در اروپا و آمریکا است که به جامعه پزشکی معرفی شده است. طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته لیزر الکس سرد در کمترین تعداد جلسات بیشترین میزان رضایتمندی (95%) را در بین مراجعه کنندگان داشته است. این دستگاه مجهز به دو تکنولوژی الکس سرد و اندیاگ پالس حقیقی است که به شکل انحصاری در اختیار کمپانی کوترا می‌باشد.

چه چیزی لیزر الکس سرد را از دیگر لیزرهای رفع موهای زائد متمایز ساخته است؟

بیشترین پوشش بیمار نسبت به گذشته

لیزر الکس سرد و اندیاگ پالس حقیقی کوترا انرژی مورد نیاز برای از بین بردن ریشه موهای زائد را کاملا موثر و پایدار ایجاد می‌کند. و این باعث کاهش تعداد جلسات درمان شده و پوشش انواع مراجعه کننده‌گان از پوست‌های بسیار روشن تا یک فرد با پوست بسیار تیره را فراهم کرده است.

[video1]

حس راحتی و آسایش دلپذیر برای بیمار

لیزر الکس سرد کوترا به طور چشمگیری راحتی بیمار را با سیستم سرمایش پایدار قبل، حین و پس از هر پالس لیزر بهبود بخشیده است. در مطلالعات تحقیقاتی در میزان راحتی و رضایتمندی مراجعه‌کننده‌گان ، 100% آن‌ها لیزر الکس سرد کوترا را در مقایسه با سایر لیزرهای رفع موهای زائد انتخاب کرده‌اند.

تکنولوژی لیزر

بر خلاف محدودیت تکنولوژی‌های قدیمی که از منابع انرژی کم‌توان استفاده می‌کردند، لیزر الکس سرد کوترا از منبع تولید لیزر حقیقی و پیشرفته برای دستیابی به ایمن‌ترین و موثرترین نتایج درمانی برای مراجعه کننده‌گان در تمام تایپ‌های پوستی استفاده می‌کند.

چند جلسه درمان با لیزر الکس سرد برای رفع موهای زائد نیاز است؟

مجموع تعداد جلسات بستگی به ناحیه تحت درمان دارد. به طور معمول 4 جلسه با فواصل 6 تا 8 هفته توصیه می شود.

مرکز لیزر باران، دکتر مهرنژاد:

آدرس: خیابان شریعتی، نرسیده به میدان قدس، کوچه رفعت، پلاک ۳، طبقه همکف

تلفن: ۰۲۱۲۶۸۵۱۸۵۴  –  ۰۲۱۲۲۷۰۳۱۳۴  –  ۰۲۱۲۶۸۵۱۸۲۷  

آدرس: پیروزی،خیابان پنجم نیروی هوایی، بین فلکه اول و دوم، جنب بانک صادرات، پلاک 114، واحد3

تلفن: 02177419430 – 02177420548

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ