مزایا و معایب لیفت صورت با نخ

mousavi
دکتر عباس خیرخواه، جراح و متخصص پوست و مو: لیفت صورت با نخ این فرصت را می‌دهد که بدون جراحی‌های سنگین، بدون بیهوشی، بدون بستری شدن در بیمارستان و بدون زمان بهبود طولانی صورت خود را حداقل به ۱۰ سال گذشته برگردانیم. لیفتینگ صورت با نخ، تکنیکی است که با بی‌حس‌کننده موضعی در کمتر از ۴۵ دقیقه و بدون هیچ بستری شدن در بیمارستان انجام می‌شود.

دکتر عباس خیرخواه، جراح و متخصص پوست و مو:

به نقل از دکتر خیرخواه متخصص پوست، مو و زیبایی:

درباره لیفت صورت با نخ چه می‌دانید؟ این تکنیک چگونه صورت می‌پذیرد؟ روش‌های انجام آن چگونه هستند و انجام این روش زیبایی برای چه اشخاصی مضر است؟ مزایای لیفت صورت با نخ و معایب آن را در ادامه برای‌تان آورده‌ایم، با ما همراه باشید.

لیفت صورت با نخ این فرصت را می‌دهد که بدون جراحی‌های سنگین، بدون بیهوشی، بدون بستری شدن در بیمارستان و بدون زمان بهبود طولانی صورت خود را حداقل به ۱۰ سال گذشته برگردانیم. لیفتینگ صورت با نخ، تکنیکی است که با بی‌حس‌کننده موضعی در کمتر از ۴۵ دقیقه و بدون هیچ بستری شدن در بیمارستان انجام می‌شود. بهبود فوری به بیمار این امکان را می‌دهد که در عرض ۲ روز به فعالیتهای طبیعی خود بازگردد و پس از ۲هفته بافت‌های نرم بهبود یافته و درنتیجه هیچ نشانه‌ای از انجام این روش پدیدار نخواهد بود. نخ‌ها از طریق یک سوراخ بسیار کوچک در منطقه فوقانی صورت قرار داده می‌شود. این نخ‌ها از پلی پروپیلن ساخته شده، موادی زیست سازگار با بدن انسان که برای سال‌های زیاد در جراحی قلب و عروق و چشمی استفاده می‌شود.

لیفتینگ صورت با نخ، برای تصحیح خط لبخند، خطوط بیان و نیز بیضی شکل صورت، گونه‌ها و گردن استفاده می‌شود.

نتایج حاصل، بسیار برجسته و مهم است. خستگی صورت برطرف شده و برای سال‌های زیاد به فرد ظاهری جوان‌تر و بسیار طبیعی می‌دهد. این عمل فقط طی یک جلسه انجام می‌شود.

تکنیک لیفت سیلوئت چیست؟

لیفت به‌وسیله سیلوئت، تکنیکی است که با استفاده از نخ‌های سیلوئت پوست کشیده می‌شود. این روش با حداقل تهاجم برای کشیدن پوست و برگرداندن بافت‌های شل شده قسمت میانی صورت به حالت اولیه استفاده می‌شود. نخ‌های سیلوئت با داشتن مخروط‌های قابل جذب خود، کشش بسیار خوبی را روی پوست ایجاد می‌کنند. نخ‌ها به فاسیای عضلات تمپورال (بین موهای جلوی گوش) متصل می‌شود. برای رسیدن به این هدف، یک برش کوچک، بالاتر از خط مو جایی که نخ‌ها ثابت می‌شوند، ایجاد می‌شود. نخ‌های PDO آخرین و انقلابی‌ترین درمان مطرح شده برای لیفت و سفت کردن پوست و شکل‌دهی به آن است. این روش که ابتدا در کره توسعه پیدا کرده است، اکنون تقریبا در همه جا به‌خصوص اروپا و آمریکا متداول شده است. اصول این درمان بسیار ساده و برمبنای جاگذاری نخ‌های جذب شونده زیر پوست است. این نخ‌ها به‌تدریج زیر پوست تحلیل می‌روند اما در این اثنا، ساخت‌وساز کلاژن، فیبروبلاست و رگ‌سازی را در پیرامون خود به‌شدت تحریک می‌کنند. این ساختارسازی باعث می‌شود تا پوست هموارتر شده، چین و چروک‌ها محو شوند، منافذ پوست ریزتر و باریکتر شده و ساختارهای آویزان استحکام یافته و لیفت مناسب ایجاد شود.

PDO ماده تشکیل‌دهنده این نخ‌ها درابتدا به خاطر کیفیت و خواص خود در اعمال جراحی کاردیو وسکولار، افتالمولوژی، زنان و زایمان و اصولا هر جایی که کاهش ریسک ایجاد تروما بسیار مهم است، استفاده می‌شده و همچنان استفاده می‌شوند، زیرا این نخ‌ها آتروماتیک بوده و نسبت به ماهیچه‌ها خنثی است و هیچگونه عوارضی از خود بروز نداده‌اند.

نواحی مورد درمان و موارد استفاده:

پیشانی و بینی، گونه‌ها، خطوط خنده، خط اخم، دورچشم‌ها، چین‌های ریز، چین‌های عمودی و افقی پیشانی، لیفت پیشانی، بالا و پایین بردن انتهای ابرو، افتادگی ابروها، افتادگی اعضا‌، پلک پایین، کیسه‌های زیر چشم،کمک به رشد مو و لاغری.

مزایای استفاده لیفت با نخ:

  • هیچ آمادگی خاصی نیاز ندارد
  • اثرات آنی
  • اثرات محسوس
  • بدون اثر جراحت یا اسکار
  • نخها کاملا‌ قابل جذب هستند
  • امکان تکرار
  • نخها قابل دیدن یا حس کردن نیستند
  • از ۲۵ سال به بالا قابل استفاده است

موارد منع مصرف:

  • بارداری یا شیردهی
  • بیماری‌های نئوپلاستیک
  • زخمهای باز
  • اختلالات انعقاد
  • وقتی بیمار در حال گرفتن درمان داروهای ضد‌انعقاد است
  • ملاحظات پس از درمان
  • بیمار می‌تواند صورت و موهای خود را بشوید
  • در صورت التهاب می‌توانید از کیسه یخ یا حوله سرد استفاده کنید (۲۰ دقیقه روی موضع قرار دهید و ۲۰دقیقه صبر کنید و سپس دوباره تکرار کنید)
  • بهتر است بیمار حداقل تا سه شب اول سر خود را به اندازه ۳۰درجه بالا نگه دارد.
  • تا ۳هفته از فشار مستقیم روی صورت و نواحی که درمان شده، اجتناب شود و بیمار روی صورت نخوابد.
  • تا ۳ هفته تا آنجا که ممکن است حرکات صورت به حداقل برسد. از لبخندهای وسیع و کلا‌ حرکاتی که باعث تغییر شکل وسیع صورت می‌‌شوند مانند خمیازه عمیق خودداری شود.

دکتر عباس خیرخواه، جراح و متخصص پوست و مو: دارای بورد تخصصی پوست و مو و زیبایی، عضو انجمن متخصصین پوست ایران،  محقق و پژوهشگر مرکز تحقیقات پوست 

دکتر عباس خیرخواه تحصیلات خود را در مقطع پزشکی عمومی در سال 1376 به اتمام رساند در سال 1378 با اخذ رتبه یک استان همدان و رتبه هشتم کشوری در آزمون دستیاری پوست پذیرفته شد. بعد از آن در سال 1382 تحصیلات خود را در مقطع تخصص پوست در دانشگاه علوم پزشکی ایران به اتمام رساند و در حال حاضر مشغول به ویزیت تخصصی بیماران پوست و انجام عمل های زیبایی سازی پوست و تحقیقات در زمینه روش های نوین زیباسازی پوست و مو است. 

ارائه دهنده خدمات شامل:

هایفوتراپی، تزریق چربی، کاشت مو، لیفتینگ با نخ، میکرونیدلینگ، لیزر موهای زائد

تلفن های تماس جهت ارتباط با مطب دکتر عباس خیرخواه:

02122172657

02122172659

وب سایت: www.drkheirkhah.com/fa

doctor_kheirkhah

doctor_kheirkhah

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ