تزریق چربی

کلینیک فلورا: تزریق چربی یک روش درمانی است که حوزه زیبایی را با تحول چشمگیری روبه‌رو کرده است. در این روش ماده‌ای طبیعی، یعنی چربی خود بدن، به کار برده می‌شود و در نتیجه احتمال واکنش آلرژیک به صفر می‌رسد.

کلینیک فلورا:

تزریق چربی یک روش درمانی است که حوزه زیبایی را با تحول چشمگیری روبه‌رو کرده است. در این روش ماده‌ای طبیعی، یعنی چربی خود بدن، به کار برده می‌شود و در نتیجه احتمال واکنش آلرژیک به صفر می‌رسد. 

عوارض تزریق چربی(بایدها و نبایدها):

حساس اندکی فشار، حرکت و سوزش در زمان خارج کردن و تزریق چربی طبیعی است، اما بیمار به ندرت حین عمل متحمل درد می‌شود. درد پس از عمل نیز معمولاً به راحتی با مصرف قرص‌های مسکن کنترل می‌شود.

تا چند روز پس از عمل کبودی، ورم و ترشح مایع خونی رنگ از برش‌ها در اطراف ناحیه اهدا کننده چربی دور از انتظار نیست. با تقبل هزینه تزریق چربی در گونه   ناحیه‌ای که در آن تزریق انجام شده است نیز ممکن است کبود و متورم شود.

از نظر زیبایی نیز رنگ‌پریدگی جزیی پوست یا به جا ماندن اثر زخم در محل‌های برش به چشم می‌خورد. تزریق مقادیر اندک چربی از یک ناحیه از بدن به ناحیه دیگر تحت بی‌حسی موضعی عملی بسیار ایمن است و عوارض جانبی یا خطرهای احتمالی جدی‌تر مانند عفونت به ندرت بروز می‌یابد.

تزریق چربی بدون داشتن عوارض بوتاکس چانه، گونه، لب و ظاهری زیبا و جذاب به ارمغان می آورد؛ چون در این روش از چربی بدن خود فرد استفاده می شود.

در این عمل نیز مانند تمام درمان‌های زیبایی مرز بسیار باریکی بین افراط و تفریط در اصلاح وجود دارد. اندکی چربی کمتر یا بیشتر باعث ناخرسندی بیمار از نتیجه عمل می‌شود. بنابراین این عمل باید تحت نظر پزشک معتبر انجام گیرد. تزریق چربی در کلینیک سیب سرخ  زیر نظر پزشکان متعهد  و با تجربه و با کمترین عوارض ممکن همراه خواهد بود.

نکاتی که باید قبل از انجام تزریق چربی بدانید:

افراد متقاضی استفاده از روش تزریق چربی گونه می بایست سطح سلامت مناسب از نظر هر دو شرایط فیزیکی و احساسی را داشته و نیز انتظارات واقع بینانه از نتایج این روش درمانی داشته باشند.

اگر سیگار می کشید:

اگر بیمار سیگاری است، لازم است برای رفع چین و چروک با تزریق چربی سیگار کشیدن برای چند هفته قبل از انجام عمل جراحی متوقف شود، زیرا این شرایط می تواند فرآیند بهبود فرد را آهسته کرده، ریسک مشاهده عوارض جانبی و تاثیرگذاری منفی بر نتایج نهایی زیبایی را افزایش دهد

علاوه بر این لازم است بیمار دارای سطح تجمع چربی مناسب برای استفاده در این درمان باشد. در این رابطه لازم است با جراح پلاستیک دارای بورد تخصصی درباره نتایج تزریق چربی در بدن و صورت، مزایای تزریق چربی و معایب آن قبل از شروع درمان صحبت شود.

 کلینیک فلورا: 

مرکز لیزر و زیبایی، مجهزبه دستگاههای جدید زیبایی جوانسازی، لاغری و پیکرتراشی، لیفت بانخ، تزریق ژل و بوتاکس مشاوره رایگان

شماره تماس: 

02126710720

09021107002

آدرس: تهران، همت، ابتدای پاسداران، بن بست اکرمی، ساختمان شماره 12، طبقه 3 غربی، واحد 24 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ