سریعترین روش فروش خودرو برای افراد پرمشغله

zahra
برای افراد پرمشغله‌ای که دائما از کمبود وقت شکایت دارند، زمانبر بودن فروش خودرو یکی از دغدغه‌های اصلی است. از آنجا که این افراد ترجیح می‌دهد زمان خود را به انجام کارهایی اختصاص دهد که به کسب درامد منجر می‌شود، بنابراین به دنبال بهینه‌ترین راه ممکن برای انجام فعالیت‌ها با صرف زمان و هزینه کمتر هستند.

برای افراد پرمشغله‌ای که دائما از کمبود وقت شکایت دارند، زمانبر بودن فروش خودرو یکی از دغدغه‌های اصلی است. از آنجا که این افراد ترجیح می‌دهد زمان خود را به انجام کارهایی اختصاص دهد که به کسب درامد منجر می‌شود، بنابراین به دنبال بهینه‌ترین راه ممکن برای انجام فعالیت‌ها با صرف زمان و هزینه کمتر هستند.

در پیشرفته‌ترین روش‌ فروش خودرو که مختص این افراد توسعه یافته است؛ دیگر نیاز به انجام هیچ اقدامی از سوی فروشنده نیست و تنها با 1 تماس، صفر تا صد فرایند فروش خودرو، از انتشار آگهی‌ گرفته تا پیدا کردن مشتری و عقد قرارداد در کم‌ترین زمان ممکن به انجام می‌رسد.

اگر شما نیز در دسته افراد پرمشغله هستید و یا تجربه‌‍‌ای در زمینه فروش خودرو ندارید پیشنهاد می‌کنیم ادامه این مقاله را از دست ندهید تا با بهینه‌ترین روش فروش خودرو در کشور آشنا شوید.  

فروش خودرو و دغدغه‌های فراوان

برای فرد پرمشغله زمان در حکم طلاست زیرا می‌تواند هر ثانیه از آن را در مسیر کسب علم، تجربه و درآمد بیشتر صرف کند. این افراد در طول روز دغدغه‌های متعددی دارند؛ از رسیدگی به کارهای شخصی گرفته تا جلسات متعدد کاری، سررسید چک‌ها، تورم و نوسان قیمت ارز و سکه که تجارت شخصی آنان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. برای این افراد حتی تفریح و اوقات فراغت نیز رنگ و بوی تجارت می‌گیرد زیرا از هر فرصتی برای گسترش روابط و رسیدن به اهداف اقتصادی استفاده می‌کنند.

اما در روش سنتی و متداول فروش خودرو هر فرد نیاز دارد تا تمامی مراحل زیر را طی کند:

  1. در ابتدا تعیین قیمت خودرو زمان بسیاری از وی خواهد گرفت، زیرا قیمت خودرو از اصول خاصی پیروی نمی‌کند و تابع نظر مالکان است.
  2. در ادامه آگهی کردن خودرو در سایت‌های فروش خودرو اینترنتی مطرح می‌شود که تعدد سایت‌های اینترنتی فعال کمی زمان از وی خواهد گرفت که البته قابل قبول است.
  3. قسمت سخت و اذیت کننده فروش خودرو تماس‌های وقت و بی وقت مشتریان، و پاسخگویی به تک تک آنان است.
  4. جلسات متعدد بازدید از خودرو و نشان دادن خودرو به کارشناسان و تعمیرکاران نیز زمان بسیاری را از مالک خودرو گرفته و عملا وی را از سایز فعالیت‌های روزمره باز می‌دارد.

فروش آسان و بدون دغدغه خودرو

در روش‌‌های پیشرفته فروش خودرو دیگر نیازی به حضور فروشنده در بازارهای خودرو، صرف وقت و جستجو در سایت‌های مختلف برای انتشار آگهی فروش خودرو نیست. مشتریان تنها با یک تماس و ثبت سفارش فروش خودرو؛ ادامه مراحل فروش خودرو را به مشاوران مربوطه سپرده و مشاوران تنها در صورت یافتن مشتری مورد نظر، با مالک تماس گرفته و ادامه فرایند فروش خودرو را در بهینه‌ترین حالت ممکن طی می‌کنند.

در حاضل حاضر تنها یک شرکت به نام همراه مکانیک این خدمات را در کشور ارائه می‌دهد که مزایای متعددی همچون موارد زیر را دارد:

  • دریافت خدمات رایگان به شرط فروش خودرو 
  •  فروش تضمینی خودرو به قیمت مصرف کننده
  • عدم پاسخ گویی به تلفن و معامله با دلالان خودرو
  • صرفه‌جویی در زمان مشتری، عدم مواجهه با بازدیدهای مکرر و غیرضروری
  • بستن قولنامه و ارائه مشاوره کامل حقوقی جهت انتقال سند

فرایند فروش خودرو سفارشی همراه مکانیک

در روش فروش خودرو سفارشی همراه مکانیک که به صورت رایگان (به شرط فروش) و  بدون پاسخگویی به حتی یک تماس تلفنی انجام می‌شود کافیست:

  1. به سایت همراه مکانیک به نشانی hamrah-mechanic.com/car-sell/ وارد می‌شوید.
  2. بعد از ثبت سفارش، کارشناسان با شما تماس گرفته و هماهنگی جهت بازدید از خودرو و انجام کارشناسی خودرو انجام می‌شود.
  3. کارشناس اول همراه مکانیک در محل مدنظر مالک حاضر شده، خودرو را کارشناسی کرده و اطلاعات دقیق خودرو و مالک را ثبت می‌کند.
  4. قیمت گذاری دقیق خودرو بر اساس گزارش کارشناسی و طبق نظر مالک انجام می‌شود.
  5. آگهی فروش خودرو در سایتهای معتبر منتشر می‌شود.
  6. کارشناسان فروش حرفه ای همراه مکانیک به مشتریان پاسخ می دهند تا خریدار واقعی را پیدا کنند.
  7. پس از یافتن مشتری مناسب، هماهنگی جلسه بازدید از خودرو توسط کارشناس همراه مکانیک انجام می‌شود.
  8. در صورت پسند خریدار و رضایت مالک، کارشناسی دوم خودرو برای اطمینان خریدار از سلامت خودرو انجام می‌شود.
  9. کارشناسان حقوقی همراه مکانیک مراحل تنظیم سند و قولنامه را انجام می‌دهند.

برای ثبت سفارش و دریافت مشاوره‌های تلفنی از همراه مکانیک اینجا کلیک کنید.

منبع : ویرلن

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ