راهکارهای یک هفته ای برای پوست آسیب دیده

شب‌ها: با یک کیت لایه‌بردار یا میکرودرم ابریژن لایه‌های خارجی پوست‌تان را زدوده و لایه‌های جدید را بازسازی کنید؛ در این‌ صورت لکه‌های قهوه‌ای به مرور کم تر به نظر خواهند رسید. ممکن است در اثر مصرف این کرم‌ها، پوست‌تان قرمز شود که در طول مدت شب این مشکل هم از بین خواهد رفت.

راهکار یک هفته‌ای برای کمرنگ کردن لکه‌های قهوه ای

از اول هفته: اگر امکان مالیتان اجازه میدهد، یک جلسه لیزردرمانی برای خودتان ترتیب دهید. لیزرQSwitched تمام لکهای ناخواسته قهوهای را که روی پوستتان است از بین خواهد برد؛ به این ترتیب که پس از گذشت چند روز از لیزردرمانی، لکهها پوسته پوسته شده و میریزند.

شبها: با یک کیت لایهبردار یا میکرودرم ابریژن لایههای خارجی پوستتان را زدوده و لایههای جدید را بازسازی کنید؛ در این صورت لکههای قهوهای به مرور کم تر به نظر خواهند رسید. ممکن است در اثر مصرف این کرمها، پوستتان قرمز شود که در طول مدت شب این مشکل هم از بین خواهد رفت.

راهکار  یک هفتهای برای کاهش چروک پوست

از 7 روز قبل:  با تزریق بوتاکس، از حرکتهای ماهیچه ای که منجر به ایجاد چروکهای عمیق و بزرگ بر پیشانی و بالای چشمهایتان میشوند خلاص شوید؛ این درمان طی چندروز اثرات خود را نشان میدهد و تا چند ماه اثراتش باقی خواهد ماند.

در همان زمان: میتوانید خطوط و چروکهای عمیق را با موادی مثل Restylane  یا  Juvederm که  از اسید هیالورونیک (مادهای در پوست)  ساخته شدهاند، پرکنید. نتیجه این عمل، ظاهری بدون چروک طبیعی است که تا 6 ماه دوام خواهد داشت. اخیرا مادهای بهنام Evolence از کلاژن ساخته شده است که میتواند نواحی ضخیمتری را پر کند و اثرات طولانیتری (تا حدود یک سال) را برجای بگذارد. ممکن است در اثر استعمال این مواد پوستتان کبود شود که بعد از چندروز، این کبودی خود به خود از بین خواهد رفت.

راهکار  یک هفتهای  برای محو کردن مویرگها

از یک هفته قبل: درمان لیزرPllused Dye  را آغاز کنید. این لیزر با انتشار پرتویی خاص، پیگمانهای قرمز پوست را هدف قرار داده که در نتیجه مویرگهای تخریبشده را از بین خواهد برد. ممکن است بعد از این عمل، کمی تورم خفیف موضعی داشته باشید که آن درعرض 24تا48 ساعت برطرف خواهد شد.

شبها: با یک کرم رتینوئید موضعی، دیواره تضعیف شده رگها را تقویت کنید. دقت کنید اگر تحت لیزردرمانی قرار داشتهاید، باید 2 روز از درمانتان گذشته باشد سپس این درمان را شروع کنید.

هر روز: از یک ضدآفتاب با SPF حداقل 15 (30 بهتر است) استفاده کنید تا اثر اعمال فوق را پایدار کرده و همچنین از اثرات سو اشعه UV خورشید جلوگیری کنید اما استفاده نکردن از ضدآفتاب، شما را به خانه اول بازمیگرداند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ