با دکتر محمد علی تقی‌پور دیگر بعد از بارداری نگران تناسب اندام از دست رفته خود نخواهید بود

meysam
دکتر محمدعلی تقی‌پور؛ متخصص جراحی(پلاستیک و ترمیمی): خانم‌هایی که بارداری اول خود را تجربه کرده‌اند معمولا بعد از زایمان ناراحت هستند که چرا با وجود انجام زایمان همچنان مانند یک خانم باردار به نظر می‌رسند دکتر محمد علی تقی‌پور به شما می‌گوید که چطوربه اندام قبل از بارداری برگردید

دکتر محمد علی تقی‌پور به شما می‌گوید که چطوربه اندام قبل از بارداری برگردید:
بارداری مرحله‌ای از زندگی بسیاری از خانم‌هاست که بعد از 9ماه انتظار به تولد موجودی بسیار دوست‌داشتنی می‌انجامد؛ مرحله‌ای که بسیار شیرین است ولی پس از سپری شدن روزهای اولیه، مادر دردمند به تناسب‌اندام از دست رفته خود می‌اندیشد. خانم‌هایی که بارداری اول خود را تجربه کرده‌اند معمولا بعد از زایمان ناراحت هستند  که چرا با وجود انجام زایمان همچنان مانند یک خانم باردار به نظر می‌رسند و هنوز قسمت وسط شکم‌شان گرد و برجسته است درست شبیه زمانی که 6ماهه باردار بوده‌اند! همچنین در بسیاری از خانم‌ها خط تیره در پایین شکم همراه با ترک‌های ناشی از کشیده شدن پوست، ظاهر ناخوشایندی را برایشان به وجود آورده است. بازگشت به اندام قبل از بارداری را طی چند مقاله از زبان دکتر محمدعلی تقی‌پور، متخصص جراحی (پلاستیک و ترمیمی) خواهید خواند. 

در ادامه دکتر محمد علی تقی‌پور خاطر نشان کرد:آنچه در این میان مهم خواهد بود اینکه داشتن بارداری تحت کنترل (از نظر تغذیه) در عدم تجمع بیش از حد چربی غیرضروری در بدن فرد باردار تاثیرگذار است.

بعد از زایمان نیز داشتن تغذیه‌ای سالم، ضمن افزایش شیرتولیدی مادر، مانع از تجمع چربی اضافی در بدن می‌شود و در ظاهر بعد از زایمان فرد تاثیر زیادی دارد.
نکته دیگر درمورد شیردادن است که باعث جمع شدن زودهنگام رحم و مصرف کالری اضافه توسط نوزاد می‌شود. ورزش نیز برای بعد از زایمان امری ضروری است اما با رعایت همه این موارد گاه تغییرات ایجاد شده به طور کامل رفع نمی‌شود.
در این صورت با انجام جراحی مناسب می‌توان شکم را تقریبا به‌طور کامل به حالت قبل از بارداری بازگرداند.

دکتر محمدعلی تقی‌پور؛ متخصص جراحی پلاستیک

دکتر محمد علی تقی پور دوره تحصیلات پزشکی عمومی را در دانشگاه علوم پزشکی تهران سپری کرده و سپس در رشته جراحی عمومی در دانشگاه علوم پزشکی ایران فارغ التحصیل شدند.پس از گذراندن دوران طرح جهت ادامه تحصیل در زمینه جراحی های انکوپلاستیک به کشورهای آمریکا و ترکیه سفرکردند و با فلوشیپ جراحی های انکوپلاستیک و زیبایی به کشور برگشتند. جهت ارتباط با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02122359009

02166503128

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج، خیابان علی اکبر، نبش بهزاد، ساختمان ارس، طبقه5

وب سایت: http://www.dr-taghipour.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ