قبل از رابطه جنسی چه کارهایی نکنیم ؟ (قسمت اول )

یکی از نشانه‌های زوج های خوشبخت و پایبند به زندگی خود، داشتن روابط جنسی سالم و لذتبخش برای هر دو طرف است. اگر احساس می‌کنید میل و رغبت خودتان را از دست داده‌اید یا این روابط میان شما و همسرتان چنان که انتظار دارید پیش نمی‌رود، شاید باید از چند رفتاری که در ادامه گفته‌ایم پرهیز کنید.

برای اینکه بتوانید از یک رابطه سالم و زیبا لذت ببرید باید از برخی کار‌ها پیش از نزدیکی دوری کنید:

زیاد غذا نخورید

زیاد غذا خوردن باعث می‌شود احساس سنگینی و خواب آلودگی کنید مخصوصاً اگر غذایتان حاوی مقدار زیادی کربوهیدرات مثل برنج باشد. به جای غذاهای سنگین بهتر است کمی میوه یا آجیل و مقدار زیادی آب بخورید که سطح انرژیتان را هم بخوبی بالا خواهد برد.

از مصرف نوشیدنی‌های انرژی زا خودداری کنید

بااینکه ممکن است تصور کنید که نوشیدن یک نوشابه انرژی زا قبل از رابطه جنسی فکر خیلی خوبی است زیرا می‌تواند سطح انرژیتان را بالا ببرد اما این نوشابه‌ها سرشار از قندند که فقط برای مدتی کوتاه سطح انرژیتان را بالا برده و بعد شما را بسیار خسته‌تر از قبل خواهد کرد.

با همسرتان بحث و جدل نکنید

بحث و جدل بین زوج‌ها مخصوصاً بعد از چند سال اول ازدواج که دو طرف تازگی خود را برای هم از دست می‌دهند مسئله‌ای عادی است اما این بحث‌ها و مشاجرات قبل از رابطه جنسی همه چیز را بد‌تر خواهد کرد. به عبارت دیگر اگر مشاجره‌ای کرده‌اید به فکر رابطه به بهانه آشتی نباشید چون شاید به نظر برسد که هر دوی شما آن مشاجرات را فراموش کرده‌اید اما باز هم ممکن است جایی در مغز شما یا همسرتان بخشی از آن باقی مانده باشد و میل و انگیزه شاد کردن خود و همسرتان را از دست بدهید.

قرص نعنا نخورید

با اینکه بوی بد دهان یکی از بد‌ترین وضعیتهایی است که قبل از رابطه جنسی  می‌توانید داشته باشید و خوردن قرص نعنا می‌تواند به بهبود این وضعیت کمک کند اما استفاده از این قرص‌ها قبل از ارتباط جنسی چندان خوب نیست. منتول موجود در قرص‌های نعنا سطح تستوسترون را در بدنتان کاهش داده و درنتیجه میل جنسیتان را کم می‌کند. برای از بین بردن بوی بد دهان، می‌توانید مسواک زده یا از شوینده‌های دهان استفاده کنید.

بر استرس و اضطراب خود قبل از رابطه غلبه کنید

استرس زیاد نابودکننده زندگی جنسی شماست. استرس و اضطراب می‌تواند موجب اختلالات جنسی مختلفی مثل اضطراب عملکرد و یا در بعضی موارد اختلال نعوظ شود. اگر خیلی استرس دارید که در این حالت به ایجاد رابطه اقدام کنید، چند دقیقه قبل از رابطه مدیتیشن و کسب آرامش کنید، یا از همسرتان بخواهید کمی ماساژتان بدهد. مصرف بیشتر میوه‌ها و سبزیجات هم می‌تواند در بهبود این وضعیت کمکتان کند.

مطالب مرتبط  :

 قبل از رابطه جنسی چه کارهایی نکنیم ؟ (قسمت دوم )

مراحل هیجانات جنسی خانم ها در یک رابطه جنسی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
میلاد زاهدانی

میلاد زاهدانی

1394-08-28 - 21:41 پاسخ

بسیار خوبه قبل رابطه از این نکات استفاده کنیم تا لذت بیشتری ببریم

سیامک

سیامک

1394-08-23 - 10:58 پاسخ

بسیار جالب بود و کاربردی

لیلا

لیلا

1394-08-22 - 21:20 پاسخ

بسیارجالب بود

آوا

آوا

1394-07-26 - 06:36 پاسخ

بسیار جالب بود ، به این نکات توجه کنیم تا از رابطه جنسی لذت ببریم

مهدی

مهدی

1394-04-28 - 20:00 پاسخ

سلام من خیلی استرس دارم

Tina

Tina

1394-04-26 - 12:52 پاسخ

چگونه ارضاء واژینال میتواند سبب ارضاء کلیتورال شود؟

admin

admin

1394-04-26 - 12:52

جهت دریافت مشاوره تلفنی از پزشکان وبسایت الو دکتر می توانید

روزهای : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 21 ازطریق تلفن ثابت با شماره تلفن  9099071353 تماس بگیرید

پزشکان وبسایت الو دکتر آماده پاسخگویی به سوالات شما میباشند .