تاچه اندازه موفقیت جراحی بینی به جراح بستگی دارد؟!

مهرناز زاوه
دکتر علی میقانی، فلوشیپ جراحی زیبایی و ترمیمی صورت: جراحی بینی یکی از پرطرفدارترین جراحی ها در ایران است که مخاطب زیادی دارد. اما یکی از سخت ترین مرحله برای انجام این جراحی انتخاب جراح است. خیلی از افراد معیار انتخابشان برای جراح، بازدید از نمونه کارها است، گرچه این امر حائز اهمیت است اما تخصص و تبحر جراح هم از اهمیت زیادی برخوردار است. در ادامه در مورد انتخاب جراح بیشتر صحبت می کنیم.

دکتر علی میقانی، فلوشیپ جراحی زیبایی و ترمیمی صورت:

 نتیجه جراحی بینی کاملا به جراح بینی شما بستگی دارد. از آنجایی که بیشتر جراحی های بینی به منظور زیبایی انجام می شود پیشنهاد می شود بینی های سالم خود را به جراحان با تجربه که با تمامی اصول زیبایی شناسی آشنایی دارند بسپارید. در صورتی که جراح بینی نتواند مراحل جراحی را به درستی پیش ببرد زیبایی به هیچ عنوان برای بیمار حاصل نخواهد شد .

جراح بینی، باید چه ویژگی داشته باشد؟!

جراح بینی خوب می تواند به شما کمک کند که نتیجه جراحی بینی تا حدودی زیادی به سلیقه شما شبیه باشد و هم اینکه سلامتی شما به مانند پیش از جراحی برقرار باشد و با گذشت زمان عوارض جراحی بینی برای شما به وجود نیاید. جراح بینی خوب در ابتدا بیمار را معاینه می کند، درباره بینی و همچنین نتیجه جراحی بینی وی را آگاه می کند. در صورتی که فردی اصرار برعمل بینی به فرم خاصی دارد جراح می تواند جراحی بینی را همان گونه انجام دهد و در صورت امکان نبودن آن بیمار را آگاه کند و عوارض این فرم بینی را برای وی مطرح کند .

نتیجه جراحی بینی به چه عوامل دیگری بستگی دارد؟

در جراحی زیبایی بینی جراح کاملا با دستی باز تغییرات را بر روی بینی انجام می دهد. نتیجه جراحی علاوه بر اینکه به مهارت و تخصص جراح بینی وابسته است به خلاقیت و همچنین اطلاعات جراح  از زیبایی صورت و اجزای صورت بستگی خواهد داشت. در صورتی که جراح بینی بتواند بینی را با اجزای صورت هماهنگ سازد صورت فرد بعد از عمل بینی جذاب تر خواهد شد. در صورتی که جراحی بینی با مشکل روبه رو شود و جراح بینی در حین جراحی نتواند بینی را به درستی عمل کند فرد مطمئنا بعد از گذشت زمان نیاز به عمل ترمیمی بینی پیدا خواهد کرد که قاعدتا با وجود دست خوردگی بر روی بینی  عمل سخت تری خواهد بود.

دکتر علی میقانی، فلوشیپ جراحی زیبایی و ترمیمی صورت:

 فارغ التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی(تهران)
فارغ التحصیل تخصص گوش، گلو، بینی و جراحی سر و گردن از دانشگاه علوم پزشکی تهران(بیمارستانهای امیر اعلم و امام خمینی)
فلوشیپ جراحی زیبایی از دانشگاه گراتز اتریش
امکان انجام جراحی های صورت و گردن

جراحی تخصصی: جراحی زیبایی و ترمیمی بینی

آدرس:  تهران – میدان ونک – ملاصدرا- روبروی بیمارستان بقیه الله – شماره 203 – واحد 7

شماره های تماس:

02188606389

09307362836

وب سایت: www.drmeighani.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ