چون و چرای لیزر موهای زائد از زبان دکتر کیانا امامیان

مهرناز زاوه
اخبار پزشکی و سلامت-دکتر کیانا امامیان متخصص زیبایی:تکنسین‌های مجرب لیزردرمانی می‌توانند با انجام عمل، موجب کاهش دائمی میزان موهای زائد در تمام نقاط بدن شوند. فناوری‌های پیشرفته‌ی لیزری با از بین بردن واحدهای فولیکولی مانع از رشد مجدد موها در آینده می‌شوند.

دکتر کیانا امامیان متخصص زیبایی:

تکنسین‌های مجرب لیزردرمانی می‌توانند با انجام عمل، موجب کاهش دائمی میزان موهای زائد در تمام نقاط بدن شوند. فناوری‌های پیشرفته‌ی لیزری با از بین بردن واحدهای فولیکولی مانع از رشد مجدد موها در آینده می‌شوند. مردان و زنان می‌توانند از مزیت‌های لیزر درمانی در تمام نقاط بدن خود بهره‌مند شوند.
لیزر موهای زائد صورت
چهره، بیش از سایر نقاط بدن در معرض دید قرار دارد؛ از این رو، به عنوان نخستین جاذبه‌ی جسمانی افراد در نظر گرفته می‌شود. ترمیم لب فوقانی، گونه‌ها و چشم و ابرو از رایج‌ترین موارد لیزردرمانی در بخش صورت هستند. جلسات درمانی این نواحی نسبتا سریع می‌گذرند و بیمار می‌تواند پس از یک ساعت امور عادی خود را از سر بگیرد. لیزردرمانی ابرو برای مردان این امکان را فراهم می‌کند که از شر موهای زائد و مزاحم میان ابروها نیز خلاص شوند.
لیزر موهای زائد کمر و شانه
بسیاری از مردان در نواحی شانه و کمر موهای زائد دارند؛ در یکی از نظرسنجی‌های اخیر، موهای زائد این نواحی به عنوان زشت‌ترین موهای زائد در میان مردان انتخاب شده است. اصلاح موهای زائد کمر و شانه بسیار دشوار است. لیزردرمانی باعث کاهش دائمی موهای زائد در این نواحی می‌شود. جلسه‌ی لیزردرمانی، بسته به تراکم و مقدار موهای زائد در نواحی مورد نظر چندین ساعت طول می کشد.
لیزر موهای زائد دست و پا
لیزر موهای دست و پا موجب می‌شود که تا مدتی از شر موهای زائد این نواحی در امان باشید. اصلاح موهای این نواحی با تیغ باعث می‌شود که موهای زائد با سرعت و تراکم بیشتری رشد کنند. لیزر موهای زائد دست و پا بیش از سایر نقاط بدن ثمربخش می‌باشد.

این متن، با مطالعه تحقیقات ارائه شده  در سایت‌های Smart Beauty Guide و ‌Ramsay Health  و کتاب Laser Hair Removal: A Comprehensive Guide for Home Laser Hair Removal  نوشته کارل اسلوان نوشته شده است.

 دکتر کیانا امامیان متخصص زیبایی پزشکی است که در زمینه درمان‌های زیبایی فعالیت ‌می‌کند. لیزر موهای زائد، رفع چین و چروک، خال و لک، لیفتینگ، جوان‌سازی و لاغری موضعی از جمله خدماتی است که در دکتر کیانا امامیان ارائه می‌کند. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ